Ik hoop dat dat vanmiddag nog even doorzetquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag geen goede dag voor dingen die met 'Ham' beginnen
Iets zegt me dat je dit deels zegt voor autotjerijdenquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Toms Engeland en Toms Ierland waren best ok.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Andere tijden sport doet ie ook heel matig toch?
Hou je Hamilton haat maar lekker in F1quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Sorry, dit is een sport topicquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:48 schreef Nattekat het volgende:
In het gifjes topic gezetquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hou je Hamilton haat maar lekker in F1
Bedankt
@Hamlapjes sterkte vandaagquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom geeneens meer in F1 . Normale discussie is daar niet mogelijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bedankt
Een tijdje terug was er toch een toernooi waar ze waren vergeten ze weg te halen voor een volgend nummer?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:48 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom zetten ze die domme hekjes dan ook op de baan
F1 is een grote tokkie magneet geworden helaasquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik kom geeneens meer in F1 . Normale discussie is daar niet mogelijk
Volgens mij stonden ze ergens verkeerd en kwamen de lopers niet uitquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een tijdje terug was er toch een toernooi waar ze waren vergeten ze weg te halen voor een volgend nummer?
Het publiek ter plaatse ook, zag ik gisteren op Twitter voorbij komenquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
F1 is een grote tokkie magneet geworden helaas
Klopt, genant arrogante mod.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik kom geeneens meer in F1 . Normale discussie is daar niet mogelijk
En dat heeft een kleurtje.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bedankt
*schudt hoofd*quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:51 schreef H.Vviv het volgende:
Laten we het hier maar lekker houden bij atletiek. Toch wel de mooiste sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |