Wel live en je kunt het pauzeren, dus stel dat ES2 nu surfen uitzendt en ik wil dat vanmiddag pas kijken, dan moet ik die stream tot vanmiddag op pauze laten staan en vooral niet afsluiten, want anders kun je het niet meer terugkijkenquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet? Ik zie bij Discovery plus wel soms twee streams, eentje met reclame van ES1/ES2 en eentje zonder
Laten we de NOS maar gewoon negeren.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen gaat de NOS Hokkie samenvatten
quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel live en je kunt het pauzeren, dus stel dat ES2 nu surfen uitzendt en ik wil dat vanmiddag pas kijken, dan moet ik die stream tot vanmiddag op pauze laten staan en vooral niet afsluiten, want anders kun je het niet meer terugkijken
Ik heb een masochistische inborst dus dat vind ik wel lekker!quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen gaat de NOS Hokkie samenvatten
Dat zou wel heel zuur zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we hier op 0.0 goud verliezen?
Dat zou wel heel typisch zijn
Neequote:Op zondag 1 augustus 2021 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heb je niet?
En dan klagen jullie over een paar vierde plekken.quote:
Was wel wakker maar wilde blijven liggen en nu ben ik een half uur te laatquote:
Ach Amerikaanse zwemmers klagen zelfs over Russen als ze eens een keertje niet winnen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan klagen jullie over een paar vierde plekken.
Wel tekenend voor Spanje deze spelen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan klagen jullie over een paar vierde plekken.
Veel fouten. Is nu afgelopen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Was wel wakker maar wilde blijven liggen en nu ben ik een half uur te laat
hoe doen ze het so far?
We zijn al klaar!quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Was wel wakker maar wilde blijven liggen en nu ben ik een half uur te laat
hoe doen ze het so far?
Marca en AS zijn ZIEDEND gok ik.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel tekenend voor Spanje deze spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |