Ik zou even niet lezen als je nog wil kijkenquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Was wel wakker maar wilde blijven liggen en nu ben ik een half uur te laat
hoe doen ze het so far?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keuze tussen ES2 als het daarop gekomen is en D+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Jeetje. Op de Player niet. Wat een naaierij.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keuze tussen ES2 als het daarop gekomen is en D+
quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:34 schreef heywoodu het volgende:
Israėlisch goud, waarmeeHoe is dit een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik dacht eigenlijk dat er muziek onder zat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:33 schreef Redefine het volgende:
Ik vond het niet de meest verheffende finale.
D+ > Playerquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje. Op de Player niet. Wat een naaierij.
okquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou even niet lezen als je nog wil kijken
Dat is bij de vrouwen die met van die sliertjes spelen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:35 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat er muziek onder zat.
Dus tochquote:
Dat is ritmisch ja. Hier bij de vrouwen turnen zo ook op muziek op de vloer hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is bij de vrouwen die met van die sliertjes spelen.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:34 schreef heywoodu het volgende:
Israėlisch goud, waarmeeAls je het om draait is het nog minder een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Eh nee.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is bij de vrouwen die met van die sliertjes spelen.
Inderdaad. Buiten de 30 seconden extra.quote:
Is er ook ritmische gymnastiek voor mannen op de OS?quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is ritmisch ja. Hier bij de vrouwen turnen zo ook op muziek op de vloer hoor.
Bedankt voor deze aanvullingquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is ritmisch ja. Hier bij de vrouwen turnen zo ook op muziek op de vloer hoor.
Ik geloof dat ze dat standaard op de vloer doenquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er staan daar wat podiums leeg, kan je daar dan niet gewoon prijzenuitreiking doen? Hoef je niet telkens te sleuren met podia
Ja.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:39 schreef franklop het volgende:
Ik had even gemist waarom de Spanjaard 2e is, is dat op basis van de D-scores? Of hoe dat ook heet.
jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:39 schreef franklop het volgende:
Ik had even gemist waarom de Spanjaard 2e is, is dat op basis van de D-scores? Of hoe dat ook heet.
Vloer sowieso niet.quote:
Nohhhhquote:
Nee. Mannen hebben geen gevoel voor ritme.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is er ook ritmische gymnastiek voor mannen op de OS?
Nja wel iig 4quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:40 schreef heywoodu het volgende:
"Biles was hier zeker van vijf medailles"
Normaliter wel ja, maar balk was toch wel een flink vraagteken met de Chinese dames erbijquote:
Lekker hoe ze dit gewoon kunnen zeggen omdat we het toch nooit zullen weten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:40 schreef heywoodu het volgende:
Volgens de Belgen waren beiden hetzelfde. Maar die Spanjaar hadv een (extra) penalty.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:39 schreef franklop het volgende:
Ja die reken ik dan ook niet mee, dat zou de 5e zijn geweestquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Normaliter wel ja, maar balk was toch wel een flink vraagteken met de Chinese dames erbij
Andersom juist. Hij had geen penalty en dus een lagere D-score.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens de Belgen waren beiden hetzelfde. Maar die Spanjaar hadv een (extra) penalty.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens de Belgen waren beiden hetzelfde. Maar die Spanjaar hadv een (extra) penalty.
Ah. Dan hoorde ik dat niet goed bij de Belg.,quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Andersom juist. Hij had geen penalty en dus een lagere D-score.
Was ook een beetje verwarrend.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Dan hoorde ik dat niet goed bij de Belg.,
6 gouden zowiezoquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:40 schreef heywoodu het volgende:
Maar die was dus gelijk.quote:
Minstens 9, bij het schoonspringen had ze ook alles gewonnen, net als het lichtgewichtworstelen.quote:
Praktisch zekerquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:40 schreef heywoodu het volgende:
Wat is precies de penalty?quote:
Voetje buiten de matquote:
Van vier, inderdaad.quote:
Echt ongekend.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, de NOS gaat zo door met de live sport.
Maar ze waren daar helemaal niet mee bezig sinds Marit Bouwmeester.
Ah, dat zit niet bij de uitvoering dus?quote:
En nu ook nog reclamequote:Op zondag 1 augustus 2021 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Daarna telt dus de D-score.quote:
Helaas niet, want dan hadden WIJ goudquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dat zit niet bij de uitvoering dus?
Maar er is letterlijk wel van alles anders.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu ook nog reclame
Echt, waarom wel de complete meerkamp tijdens een lading andere sport en nu niet eens de moeite nemen als er letterlijk niets anders is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Balk niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag de meerkamp daar niet nog bij opgeteld worden?
Ohja dan is D-score idd de tiebreakerquote:
Daar doet Sanne Wevers niet mee, en dat is de enige die het anders had kunnen doenquote:
quote:
Die hebben straks twee uur lang geen live sport gehadquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS heeft sowieso geen streamsquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:50 schreef Moira het volgende:
Heeft NOS een stream voor de teamfinales of moet ik gewoon de hele dag op Discovery+ kijken?
Wel toch? Moet je naar programma gaan en dan naar eerder vandaag.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het enige echte minpunt rondom de Player ja. Net als bij atletiek bijvoorbeeld. Ook bij het surfen trouwens, wat lekker ontspannen keek met die kerel, maar de uitzendingen van ES1 en ES2 zijn op de Player niet terug te kijken
Teamfinales?quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:50 schreef Moira het volgende:
Heeft NOS een stream voor de teamfinales of moet ik gewoon de hele dag op Discovery+ kijken?
Huh krijg nou wat, je hebt gelijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel toch? Moet je naar programma gaan en dan naar eerder vandaag.
Niet voor het eerst dat een Israėliėr iets wint hequote:Op zondag 1 augustus 2021 10:50 schreef Moira het volgende:
Alle moslimlanden boos want Israėl bestaat helemaal niet dus hoe kunnen ze dan een volkslied hebben???
Die zullen wel straks naar de Belgian Lions gaan gok ikquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah nee, NOS heeft geen streams![]()
Sporza it is of D+
En dat isquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zullen wel straks naar de Belgian Lions gaan gok ik
Hockey?quote:
NOS heeft rechten voor 1 stream. En dat is gewoon NPO 1 op npo.nl/livequote:Op zondag 1 augustus 2021 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah nee, NOS heeft geen streams![]()
Sporza it is of D+
Een Belgisch sportteam. Geen idee of ze echt zo heten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
En die gouden PLAK voor Belgiė dan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zullen wel straks naar de Belgian Lions gaan gok ik
quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een Belgisch sportteam. Geen idee of ze echt zo heten.Red Lions, zeiden ze net al idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is pas om 12.20quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En die gouden PLAK voor Belgiė dan?
Ik kan ze ook niet uit elkaar halen. De red lions, rode duivels, rode honden..quote:
Belgian Lions is het basketbalteam schijnbaar.quote:
Verwarrend, jeetje.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Belgian Lions is het basketbalteam schijnbaar.
Ze hebben alleen nog geen naam voor de gemengde 4x400m Estafette.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan ze ook niet uit elkaar halen. De red lions, rode duivels, rode honden..
Owh dus die bestaan ook?quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Belgian Lions is het basketbalteam schijnbaar.
In 2018 zonder Nina en Suni misschienquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corneliisen met 6x goud, die dacht dat Biles ook op brug kan winnen? (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |