Niet vóór de aanloop al toch?quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Daar komen de aftrekken vandaan dus wel belangrijk stukje op zich
Dan zou ik zappen naar de NOSquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:08 schreef heywoodu het volgende:
@:Moira Was dit een Amanar? Sporza-commentator kent al die termen niet volgens mij.
Daar mist de enige echte deskundige.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou ik zappen naar de NOS
Niet vóór de aanloop naar ik aanneem.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Daar komen de aftrekken vandaan dus wel belangrijk stukje op zich
Nee dat was een Cheng (half op en 1,5 af), dit was een Amanar (recht op en 2,5 af)quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:08 schreef heywoodu het volgende:
@:Moira Was dit een Amanar? Sporza-commentator kent al die termen niet volgens mij.
Er zijn gewoon veel te veel zwemonderdelen. Na drie dagen weten we wel dat McKeon en Dressel het best zijn, dat verdient geen zeven medailles.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zwemmen vraagt er ook gewoon om met een paar van die fopnummers
Skinner gaat geen PLAK pakken. Sorry.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:10 schreef Moira het volgende:
Alleen Andrade en Carey mogen over Skinner heen en anders word ik boos
Zonder Amanar kun je bijna niet winnen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee dat was een Cheng (half op en 1,5 af), dit was een Amanar (recht op en 2,5 af)
disagreedquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Skinner gaat geen PLAK pakken. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |