Klopt. Maar dit zou natuurlijk eerder dan nu nu beginnenquote:

Ik verwacht vroeger, want er staan al medal races om half acht gepland. Ik verwacht dat ze eerst de 49 gaan doen tussen 5 en 7 ergens. Dus ik denk dat ze deze al om 5.15 uur in de nacht gaan proberen, dan de mannenversie rond zessen, en de Finn en de Nacra op de gezette tijden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:05 schreef Salina het volgende:
Afgelast. Is dit nu morgen zelfde tijdstip?
Wel balen voor die dame in de studio. Gelukkig zien we Marcelien morgen dan nog een keer.

Als je alles in eigen hand hebt, zonder enig nadeel ten opzichte van de concurrent, zou ik daar mee akkoord gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:04 schreef Redefine het volgende:
Volgens Gert staan ze op pole position voor goud. Sinds wanneer sta je dan op plek twee

Huh, maar Bekkering/Duetz stond toch 2e? Is er nog iets veranderd aan een een raceuitslag?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor bootje varen.
1 NL 70 + BRA 70
3 DUI 73
4 SPA 77
Rest van de stand niet bekeken

Geen idee, maar dat zag ik net.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Huh, maar Bekkering/Duetz stond toch 2e? Is er nog iets veranderd aan een een raceuitslag?

Ja Spanjaarden hebben in die laatste race nog een plek verloren na afloopquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Huh, maar Bekkering/Duetz stond toch 2e? Is er nog iets veranderd aan een een raceuitslag?

Ahquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Spanjaarden hebben in die laatste race nog een plek verloren na afloop

De GPS lijkt wel die van de Vuelta anders.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |