Uren? Kreeg je een kunstgebit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is het bij de tandarts verlopen minilot? Ik vond het vorig jaar vooral irritant dat ik uren op die vreselijke stoel moest liggen met kramp in mijn kaken, maar ik heb niks gevoeld.
Onder de 79nog 10 te gaan (bij 6 heb ik weer een gezond bmi).
Oh wat fijn!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is het bij de tandarts verlopen minilot? Ik vond het vorig jaar vooral irritant dat ik uren op die vreselijke stoel moest liggen met kramp in mijn kaken, maar ik heb niks gevoeld.
Onder de 79nog 10 te gaan (bij 6 heb ik weer een gezond bmi).
Dat was een flinke dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De wortelkanaalbehandeling duurde ruim 2 uur
Ging prima bij de endodontoloogquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is het bij de tandarts verlopen minilot?
Ik ben hier ook heel goed inquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bahahahh, na een maand spartaans, kwijt geraakt wat ik in een weekend nergens op letten er weer aangedronken en gegeten hebOk lichaam, ok! lekker bezaaaagh!
Het is in ieder geval niks voor mij. Ik wil aanpassingen die ik de rest van mijn leven kan volhouden.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Spartaans bezig zijn is dan ook voor masochisten.
Beter steeds een paar aanpassingen doen zodat je eigenlijk niet écht merkt dat je aan het diëten bent.
Exact dat.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niks voor mij. Ik wil aanpassingen die ik de rest van mijn leven kan volhouden.
Jeej!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:20 schreef Declan-Harp het volgende:
Staartbeentje staat recht en ik kan weer fietsennn!!
Gelijk 300 Vitality punten (en 100 zoneminuten) gepakt
Hoezee!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 16:20 schreef Declan-Harp het volgende:
Staartbeentje staat recht en ik kan weer fietsennn!!
Gelijk 300 Vitality punten (en 100 zoneminuten) gepakt
*burp* Zohee, was me dat even onverwacht superlekker voor zoiets simpels!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:59 schreef minilot het volgende:
D: https://healthyhappylife.com/west-african-peanut-chickpeas/ + kokosrijst, banaan toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |