Fastfood, maar ik eet dan ook graag de outside crispy rolls met soja en sausje van mayo/srirachaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:17 schreef Declan-Harp het volgende:
Valt sushi bij jullie onder de noemer gezond of fastfood?
Ik had de kleine maki's met komkommer, zeewier, omelet en nog iets ondefinieerbaars.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:45 schreef minilot het volgende:
Hehe @:Myraela! Mijn echtgenoot schrijft altijd zorgvuldig dingen op een diepvrieszakje maar ik gooi alles gewoon ongelabeld in de vriezer met tot gevolg dat de helft van de vriezerruimte wordt ingenomen door ondefinieerbare prut in diverse roodbruine schakeringenJammer van Zusje!
Voor mij een reden om gewoon niks in de vriezer te bewaren. Mijn ervaring is dat ik het toch weer vergeet en niet meer opeet. Dan vind ik het alleen maar zonde.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:45 schreef minilot het volgende:
Hehe @:Myraela! Mijn echtgenoot schrijft altijd zorgvuldig dingen op een diepvrieszakje maar ik gooi alles gewoon ongelabeld in de vriezer met tot gevolg dat de helft van de vriezerruimte wordt ingenomen door ondefinieerbare prut in diverse roodbruine schakeringenJammer van Zusje!
Hier vanmorgen post-sportschool 59.0 rond, eens zien of ik het in de weken na deze ongesteldheid eens richting de 57 kan weten te krijgen. Inmiddels nogal last van tweede vaccinatie dus de B van uurtje wandelen wordt misschien wel een non-B van onder een dekentje op de bank rillen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:05 schreef SQ het volgende:
Een cream cracker met hagelslag, wil je dat een keer filmen voor me?
Dit had ik ook lange tijd precies zoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Voor mij een reden om gewoon niks in de vriezer te bewaren. Mijn ervaring is dat ik het toch weer vergeet en niet meer opeet. Dan vind ik het alleen maar zonde.
Ik weet nu niet zo goed hoe ik dit moet opvattenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:05 schreef SQ het volgende:
Een cream cracker met hagelslag, wil je dat een keer filmen voor me?
Nee, het is gortdroog en keihard! Hoe eet je dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:53 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik weet nu niet zo goed hoe ik dit moet opvatten![]()
Je kunt net zo goed een gevulde koek eten waarschijnlijk, maar ja. Het pak is bijna leeg
Nee, zoek maar eens op hoeveel kcal in een gevulde koek gaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:53 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik weet nu niet zo goed hoe ik dit moet opvatten![]()
Je kunt net zo goed een gevulde koek eten waarschijnlijk, maar ja. Het pak is bijna leeg
Metal!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, zoek maar eens op hoeveel kcal in een gevulde koek gaan.
Cream cracker en hagelslag is zelfs mij een te grote uitdaging geloof ik. En ik eet wel vaker beschuit met hagelslag (zonder boter of ander plakmiddel)
Jarenlange training.quote:
Oh zoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, het is gortdroog en keihard! Hoe eet je dat?
Daarom filmpje!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:37 schreef Hupje het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg, kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |