Drie kilo minder in 2 seconden klinkt als een topdeal!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:51 schreef Isabeau het volgende:
Mijn weegschaal wilde geen keus maken tussen een paar getallen achter de komma. Maar stond ook niet helemaal waterpas, zeg maar. Dus stukje verschoven. Nu direct één getal. Maar 3 kilo minderHmpf.
[..]leuk dat je meedoet. En ik zie echt een heel goed lijstje en heel veel goede beweging
3kg minder afgevallen bedoeld zequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Drie kilo minder in 2 seconden klinkt als een topdeal!
Hoe..?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:18 schreef SQ het volgende:
ik loop sinds de hele Cojones situatie eigenlijk alleen nog maar op sportschoenen. Nou is dat in mijn geheel hardbevloerde woonhuis prima, maar op kantoor is er dus overal tapijt. Ik kan je verzekeren dat tapijt en hele stroeve sportzolen geen topcombi zijn. Ik vloog net letterlijk door de hal en landde met mijn ribben op mijn lunchbox![]()
Nou ja, beter zo vallen dan struikelen over je 13cm stiletto's.
Doordat die zolen zo stroef zijn (want ja, dat geeft fijn grip als je rent) blijven ze "hangen" op de vloerbedekking. Het is een heel nasty effect, alsof je heel hard op de rem trapt eigenlijk. En dan staat je voet stil maar je lichaam gaat nog ff door. Boem.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Doordat die zolen zo stroef zijn (want ja, dat geeft fijn grip als je rent) blijven ze "hangen" op de vloerbedekking. Het is een heel nasty effect, alsof je heel hard op de rem trapt eigenlijk. En dan staat je voet stil maar je lichaam gaat nog ff door. Boem.
Het klonk wel pijnlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:29 schreef SQ het volgende:
[..]
nou ik ben niet ziek of gewond hoor
Maar mijn ego is wel even flink ingedeukt
Dat klinkt als een intrigerend effect.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Doordat die zolen zo stroef zijn (want ja, dat geeft fijn grip als je rent) blijven ze "hangen" op de vloerbedekking. Het is een heel nasty effect, alsof je heel hard op de rem trapt eigenlijk. En dan staat je voet stil maar je lichaam gaat nog ff door. Boem.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:18 schreef SQ het volgende:
ik loop sinds de hele Cojones situatie eigenlijk alleen nog maar op sportschoenen. Nou is dat in mijn geheel hardbevloerde woonhuis prima, maar op kantoor is er dus overal tapijt. Ik kan je verzekeren dat tapijt en hele stroeve sportzolen geen topcombi zijn. Ik vloog net letterlijk door de hal en landde met mijn ribben op mijn lunchbox![]()
Nou ja, beter zo vallen dan struikelen over je 13cm stiletto's.
Ik ging er een half uurtje later nog maar eens op staan en nog steeds die -3 kgquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:15 schreef SQ het volgende:
Drie kilo minder in 2 seconden klinkt als een topdeal!
Een deuk in je ego is ķķk pijnlijkquote:
Nice!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:50 schreef Declan-Harp het volgende:
Lekker bezig ya'll
Ik was vanmiddag bij een vriend, die trakteerde op sushiIk mocht de leftovers meenemen, dus morgen staat er weer sushi op het menu
![]()
O: Proteīnereep
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 roggebrood boter/kaas
T: 2 kletskoppen
D: Vega sushi
Geen van beide? Gewoon lekker eten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:17 schreef Declan-Harp het volgende:
Valt sushi bij jullie onder de noemer gezond of fastfood?
Ik had de kleine maki's met komkommer, zeewier, omelet en nog iets ondefinieerbaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |