SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
's Ochtends wil ik ook gewoon makkelijk. Heb een hele routine voor mezelf en kind en zodra ik achter m'n laptop zit is het niet handig om ook nog iets te moeten lepelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:24 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ah check. Nee als je al kwark voor lunch eet wordt het wel erg veel
Ik vond shakes hier eerst ook smerig maar heb nu sinds een jaar ofzo een ander merk (van Scitec nutrition) en die vind ik wel lekker met gewoon water.
Frustrerend he?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
5 weken bezig... de eerste week daargelaten (waar ik "ineens" een paar kilo kwijt was) ben ik precies 1 plasmadonatie aan gewicht kwijt. Whyyyyyyyyyyy
:| drinken mét caloos, zónder alcohol ook nog eens :|quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:09 schreef Myraela het volgende:
Gisteren:
L: Twee plakken roggebrood, groentesoep met vega balletjes (zak Unox)
T: Twee theelepels pindakaas, deze keer de stroopwafel kaneel pindakaas.![]()
D: Kaasschnitzel, salade met sugarsnaps en tomaatjes en nog een burgertje gemaakt van een kliekje risotto
T: Kersen en bramen
T: Linzenchips
Vandaag
L: Foodhal Breda: Paar hapjes crème brûlée souffle pancakes, veggie bahn mi en een milk tea.
D: Etiopisch: Injera (soort pannenkoek) 3 stoofgerechtjes erbij: misir wot (linzen), shiro (kikkererwten), tikil gomen (kool, wortel en aardappel) en een simpele komkommer/tomaat salade
Soms wil ik m'n hoofd wel even uit kunnen zetten. Zo extreem was m'n lunch helemaal niet. Ik eet vaak zat in kcal meer. Maar omdat er veel ongezond is met zoetigheid, drinken met kcal en wit brood voelt het wel heel slecht en heb ik de neiging om te compenseren. Maarja, dat proberen we maar gewoon los te laten.
quote:
Ik drink eigenlijk nooit alcohol. Bubble milk tea is wel echt m'n fave.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
:| drinken mét caloos, zónder alcohol ook nog eens :|
Als je het nu niet drinkt en er ook geen zin in hebt, zou ik het zeker niet aanlerenquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit alcohol. Bubble milk tea is wel echt m'n fave.![]()
Ik had laatst de gedachte dat het wel tof zijn om weer wat vaker alcohol te gaan drinken. Maar toen bedacht ik me dat het eigenlijk achterlijk zou zijn om dat aan te gaan leren terwijl ik nu juist echt prima zonder kan.
Klinkt als een prima aanpak en vooral instelling zoquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je het nu niet drinkt en er ook geen zin in hebt, zou ik het zeker niet aanleren
Ik vind een glaasje wijn heerlijk, zeker bij lekker eten. Dat doe ik normaal echt niet elke dag, maar nu hebben we vakantie en dan zal het wel wat vaker zijn. Net als wat meer ongezond eten.
Op mijn laatste werk/weegdag voor de vakantie, afgelopen vrijdag, was ik sinds mijn start een week of 4 geleden 2 kilo kwijt. Doel deze twee vakantieweken wordt om gelijk te blijven. Mocht dat niet lukken, dan is dat ook geen ramp, want ik weet dat nu dat de manier waarop ik het aanpakte werkt. Dus dan ga ik daar over twee weken vrolijk mee verder
Welk spel voor de Switch is dat?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:23 schreef Myraela het volgende:
Zo, eerste 200 punten van de week al binnen. 40 minuten boksen op de Switch.
Eten zal vandaag zoiets worden:
L: Twee boterhammen met hummus, schaaltje peultjes
T: Blauwe bessen
T: Kokos notenreep
D: Zelfde ethiopisch als gisteren
Ho eens even. Tijd voor omdenken. Niet balen van jezelf, maar trots zijn dat je het niet verder laat versloffen en al bij die 2 kg weer de teugels aantrektquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:42 schreef Hupje het volgende:
Echt he, ik kan zo balen van mezelf. Dan gaat het goed en laat ik het weer een poosje versloffen en zit er zo weer 2 kg aan.![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:42 schreef Hupje het volgende:
Echt he, ik kan zo balen van mezelf. Dan gaat het goed en laat ik het weer een poosje versloffen en zit er zo weer 2 kg aan.![]()
Dat oogt geinig! Ik ben inmiddels drie keer naar de sportschool geweest (jaja, momenteel permanente spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat er spieren zatenquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt een heel simpel spel. Zit eigenlijk weinig 'spel' in, maakt gewoon een dagelijkse training waarbij je op het juiste moment moet slaan.
Deze:
[ afbeelding ]
Ik heb daar al tijden een demo van op m'n Switch staan, maar de tv is te vaak bezet om er een gewoonte van te kunnen maken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt een heel simpel spel. Zit eigenlijk weinig 'spel' in, maakt gewoon een dagelijkse training waarbij je op het juiste moment moet slaan.
Deze:
[ afbeelding ]
Hey welkom en wat ben je al goed bezigquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:24 schreef Koekoekskind het volgende:
Af en toe schuif ik hier ook maar aan. Ik ben -hopelijk- op weg naar een maagverkleining en daarvoor moet ik laten zien wat ik eet. Helemaal precies wegen en zo. Ik merk dat ik door de jaren heen een beetje ben verleerd wat een juiste (of gemiddelde) portie isOm verdrietig van te worden, want soms wordt het daardoor alles of niets en dat moet juist niet. Sinds juni het bewegen opgepakt ter voorbereiding.
Ontbijt - Volkoren bol pijnboompitten, rode ui, paprika, komkommer en 0%-dressing
Middageten - Tomatensoep met twee boterhammen
Tussendoor - Bakje blauwe bessen met yoghurt
Avondeten - Wortels, krielaardappels, mayonaise en een vegetarische hamburger
Tussendoor - Appel
En een uur zwemmen en een wandeling van een half uur
quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:24 schreef Koekoekskind het volgende:
Af en toe schuif ik hier ook maar aan. Ik ben -hopelijk- op weg naar een maagverkleining en daarvoor moet ik laten zien wat ik eet. Helemaal precies wegen en zo. Ik merk dat ik door de jaren heen een beetje ben verleerd wat een juiste (of gemiddelde) portie isOm verdrietig van te worden, want soms wordt het daardoor alles of niets en dat moet juist niet. Sinds juni het bewegen opgepakt ter voorbereiding.
Ontbijt - Volkoren bol pijnboompitten, rode ui, paprika, komkommer en 0%-dressing
Middageten - Tomatensoep met twee boterhammen
Tussendoor - Bakje blauwe bessen met yoghurt
Avondeten - Wortels, krielaardappels, mayonaise en een vegetarische hamburger
Tussendoor - Appel
En een uur zwemmen en een wandeling van een half uur
Wat is je focus nu bij de sportschool? Ben je het al gaan waarderen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:26 schreef minilot het volgende:
Dat oogt geinig! Ik ben inmiddels drie keer naar de sportschool geweest (jaja, momenteel permanente spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat er spieren zaten) en ze hebben daar zo'n zaaltje met boksballen/-zakken en wellicht is dat wel eens leuk om te proberen
Succes alvast met eten op vakantie!Waar ga je ook alweer naartoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |