SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja.. zeg dan dat je met rits wildeZit ik ze allemaal zonder ritsen uit te zoeken
dan is het een vestquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk niet zo over nagedacht. Maar een rits is wel praktisch
Sneller uitquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd uiterst genuanceerd en overwegend in mijn oordeel.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijgt Buda een make-over? Is er een date op komst?
quote:
wacht even. ik ga even lachen op mn balkon zodat heel Zeeland wakker is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben altijd uiterst genuanceerd en overwegend in mijn oordeel.
Ik zou zo rechter kunnen worden.
Sowieso is een vest veel praktischer dan een truiquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
hmm die linker is nieuw?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Benoemd voor het leven zoals Amerikaanse hooggerechtshof?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja... dat kan dan nu dus niet meerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Ik moet me er iets meer toe dwingen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, een man met een vast schoonmaakritueel ligt vast goed genoeg in de markt.
balnews.gifquote:
Dat gaat CL nooit dragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan worden ze een John Deere koppel met groen vest
Bitterbal Stoel??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Oh ik zou ik dat heel goed kunnenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Benoemd voor het leven zoals Amerikaanse hooggerechtshof?
Spijtig genoeg had ik die spec check van te voren niet gedaanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, een man met een vast schoonmaakritueel ligt vast goed genoeg in de markt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Trump heeft er anders nog snel een paar kunnen benoemen op het eind.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik zou ik dat heel goed kunnen
Jammer dat Communist Joe nu de benoemingen doet.
Heb gewoon de papieren ervoor hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wacht even. ik ga even lachen op mn balkon zodat heel Zeeland wakker is.
Dom dom domquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Spijtig genoeg had ik die spec check van te voren niet gedaan
Lekker trekkers kiek'nquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, da’s meer iets voor Los.
hm ja moet nog een pak fixen voor de trouwerij van mn zus volgend jaarquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat een lelijkheid...
Gewoon mooi Italiaans kostuum van zijden svp
Mooi groen!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, da’s meer iets voor Los.
één van de weinige dingen die hij wel heeft kunnen realiserenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trump heeft er anders nog snel een paar kunnen benoemen op het eind.
Heb er laatst weer een gekocht, maar draag het echt zelden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm ja moet nog een pak fixen voor de trouwerij van mn zus volgend jaar
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeg BAL... heb jij echt van die Freggle-Jet staarten?
netjes, netjes... en inderdaad, dergelijke pakken draag ik gaarne.quote:
onze zuiderburen hebben ook allemaal een rijbewijs, maar dat maakt ze nog geen goed chauffeurquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb gewoon de papieren ervoor hoor
Een pak fixen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm ja moet nog een pak fixen voor de trouwerij van mn zus volgend jaar
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit kan heel goed of heel slecht uitpakken.
HOEZOquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We roken niet allemaal de hele dag sigarenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat een lelijkheid...
Gewoon mooi Italiaans kostuum van zijde svp
volledig 2/3delige pakken? nope.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een pak fixen?
Heb je niet standaard een paar pakken in je kast hangen?
ik zit nu aan de snuiftabak, uit een vergulden doos met een reliëf van de jachtgodin Diana erop.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We roken niet allemaal de hele dag sigaren
quote:
DEN HAAG - Het KNMI waarschuwt dat er zondagochtend van het westen uit buien het land binnentrekken die in de loop van de middag steeds actiever worden. Het weerinstituut heeft daarom code geel afgegeven voor een groot deel van Nederland, waaronder provincie Zuid-Holland.
De buien gaan gepaard met onweer, hagel en lokaal veel neerslag in korte tijd. Verkeer en buitenactiviteiten kunnen daar veel last van ondervinden. De waarschuwing geldt in onze provincie zondag van 10.00 uur tot 15.00 uur.
In de loop van de zondagmiddag trekken de buien naar het zuidoosten weg. De laatste buien zullen in de loop van de avond verdwijnen.
https://www.omroepwest.nl(...)lokaal-veel-neerslag
oh ik las 'dit kan ik heel goed of heel slecht uitpakken'quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
volledig 2/3delige pakken? nope.
In dat opzicht alleen m'n uniform.
Dan is zo'n vest makkelijker.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik las 'dit kan ik heel goed of heel slecht uitpakken'
nee?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]___!
Leen je op elke gelegenheid een te groot pak van je vader ofzo?
Jawel. Maar dat is geen pak.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee?
nooit van een colbert en een normale broek of nette spijkerbroek gehoord?
ja en?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat is geen pak.
quote:
eensquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er geloof ik nog nooit eentje om gehadquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
De laatste keer dat ik een net pak (met stropdas) droeg. Is echt al heel lang geleden. Ik denk op een (mislukt) sollicitatiegesprek...
Die hebben we momenteel niet want coroooooona altijd thuisquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja gelukkig kun je altijd nog schoonmaakhulp inhuren
Jij bent echt in de verkeerde eeuw geborenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik zit nu aan de snuiftabak, uit een vergulden doos met een reliëf van de jachtgodin Diana erop.
Maar dit is tweed, meer Brits dan Italiaans, toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
netjes, netjes... en inderdaad, dergelijke pakken draag ik gaarne.
Dit is volgens mij met Kerst 2002quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er geloof ik nog nooit eentje om gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, ik heb liever zijde of fijnzinniger wolquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dit is tweed, meer Brits dan Italiaans, toch?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit is volgens mij met Kerst 2002ik heb er nog wel een van 5 maanden geleden in uniformSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien kom je op de verkeerde plekken. Genoeg mannen die zich goed kleden hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom kleedden Nederlandse mannen zich altijd als twaalfjarige jongentjes?![]()
Zo moeilijk is het niet om een fatsoenlijk passend pak te kopen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit is volgens mij met Kerst 2002Ik misschien als klein ventje op de bruiloft van een oom of tante ofzo, maar verder nog nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
op balkon?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh. Tiroler bergkaasje, whiskytje erbij. Genot.
welnee...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij bent echt in de verkeerde eeuw geboren
Was even vergeten dat jij nogal ouderwets ingesteld bentquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt toch ooit wel geleerd om je fatsoenlijk aan te kleden?
Ik moest in Boedapest af en toe een pak aan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er geloof ik nog nooit eentje om gehad
Oh ja, toen liep ik er ook wel in. In mijn tijd mocht je ze ook met korter broekje en laarzen aanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een goedkoop donkergrijs krijtpakje toen ik in het bestuur van de studievereniging zat.
Omdat ik kleding voor comfort aantrek? Lekker rondjes gaan lopen in een driedelig pak lijkt me een beetje overkillquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom kleedden Nederlandse mannen zich altijd als twaalfjarige jongentjes?![]()
Zo moeilijk is het niet om een fatsoenlijk passend pak te kopen.
Precies dit.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kom je op de verkeerde plekken. Genoeg mannen die zich goed kleden hoor.
zeker zekerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kom je op de verkeerde plekken. Genoeg mannen die zich goed kleden hoor.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welnee...
Jullie zijn gewoon allemaal te vroeg.
AHAHAHAHA
Mwa. Ik ken ze wel. Maar het gros koopt hun pakken bij de C&A.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Joe!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda hoopt nu stiekem dat je die nog hebtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een goedkoop donkergrijs krijtpakje toen ik in het bestuur van de studievereniging zat.
Als het wol is, ademt het wel goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik kleding voor comfort aantrek? Lekker rondjes gaan lopen in een driedelig pak lijkt me een beetje overkill
kriebelt als de pest pleursquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het wol is, ademt het wel goed.
Denk niet dat het mijn maat is hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda hoopt nu stiekem dat je die nog hebt
Foto ervan doen we het ook wel voor.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kijk wel uit... maar zal kijken of ik eens wat van de garderobe (spreek uit garderuuubbbe) kan fotograferenquote:
Comfort is voor mietjesquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik kleding voor comfort aantrek? Lekker rondjes gaan lopen in een driedelig pak lijkt me een beetje overkill
Dat bedoel ik natuurlijk niet he ...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat het mijn maat is hoor
i approve of thisquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja ik kijk wel uit... maar zal kijken of ik eens wat van de garderobe (spreek uit garderuuubbbe) kan fotograferen
Daarom Italiaanse sprezzaturaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
En ik moet ook wel eens lachen om mensen die pakken kopen. In Duitsland is het vaak enorm stijf, in Frankrijk zie ik vaak slecht passende pakken voorbij komen.
jasje van uniform jeukt ook als de pleuris. geen lining in de mouwen en kraagquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen de broek dan. Het jasje heeft lining
Wat voor mensen kom jij tegen die menen dat ze pakken moeten dragen en ze dan bij C&A halen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa. Ik ken ze wel. Maar het gros koopt hun pakken bij de C&A.
Of lekker in stijl naar de AH en dat er dan iemand met zijn winkelwagentje over je net gepoetste schoentjes rijdtquote:
Jij ligt nu toch ook gewoon in je joggingbroek op de bank? Of draag je je galajurk met parelsnoer?quote:
Neuh windstil. En ik heb een fleece trui aan.quote:
Vijftien kilo geleden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Corps?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
engeland vind ik ook altijdquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
En ik moet ook wel eens lachen om mensen die pakken kopen. In Duitsland is het vaak enorm stijf, in Frankrijk zie ik vaak slecht passende pakken voorbij komen.
Heb je een uniform?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jasje van uniform jeukt ook als de pleuris. geen lining in de mouwen en kraag
jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een uniform?![]()
Daar word ik zelfs een beetje nat van, laat staan de dames hier.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Oh man wat heb ik daar mooie dingen mee gemaaktquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
galeriedraad
@:ettovanbelgie
het schiet ineens in mn hoofd
Ik heb het over de gemiddelde Nederlandse man. Die hebben geen kaas gegeten van hoe je een pak moet dragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor mensen kom jij tegen die menen dat ze pakken moeten dragen en ze dan bij C&A halen.
Ik geef ook geen godsvermogen (meer) uit aan pakken. Draag ze te weinig ervoor.
Nee. Jurkjequote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij ligt nu toch ook gewoon in je joggingbroek op de bank? Of draag je je galajurk met parelsnoer?
Eventjes langs zo'n kledingturk om het naar de huidige maten te laten aanpassenquote:
Denk dat het veel mensen ook weinig boeit wat ze dragen en ze soms gedwongen worden om een pak te dragen.quote:
Jammer ditquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat zou een studentenvereniging zijn.
Kaas eet ik ook al nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb het over de gemiddelde Nederlandse man. Die hebben geen kaas gegeten van hoe je een pak moet dragen.
Gemiddelde man draagt ook geen pak in Nederland. Die kopen een random shirt met opschrift of laten hun moeder kleding kopenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb het over de gemiddelde Nederlandse man. Die hebben geen kaas gegeten van hoe je een pak moet dragen.
De enige die mij begrijptquote:
Is toch sneu?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiddelde man draagt ook geen pak in Nederland. Die kopen een random shirt met opschrift of laten hun moeder kleding kopen
Bedankt, nu heb ik dit weer dagen in mijn kop ...quote:
en shoppen bij de jack & jonesquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiddelde man draagt ook geen pak in Nederland. Die kopen een random shirt met opschrift of laten hun moeder kleding kopen
Ja maar Etto... het moet ook allemaal uit he.....quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is heel simpel: voor mijn lief dien ik er gewoon tip top uit te zien. Elke dag.
quote:
maar ik heb een volledig koopvaardij uniform ja.quote:
Willen de vrouwen even een duidelijke rij vormen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
maar ik heb een volledig koopvaardij uniform ja.
Vergelijkbaar met het zwarte marine uniform. maar dan zonder medailles van de avond-vier-daagse
hihiquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar Etto... het moet ook allemaal uit he.....
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik dit weer dagen in mijn kop ...
Beetje vreemd wel dat de enige keuzes zijn of een pak dragen of het door je moeder laten kopenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moeder kleding laten kopen wel, maar waarom zou je een pak moeten dragen dan?
Iedere man zou moeten weten hoe hij een pak moet dragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moeder kleding laten kopen wel, maar waarom zou je een pak moeten dragen dan?
hypocrisie dit datquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel dat de enige keuzes zijn of een pak dragen of het door je moeder laten kopen
Zelfs zonder pak kun je je als man ook bestquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel dat de enige keuzes zijn of een pak dragen of het door je moeder laten kopen
Ik ga hier de huehue niet op makenquote:
Hoezoquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedere man zou moeten weten hoe hij een pak moet dragen.![]()
Is basisopvoeding.
klopt; 's avonds zit een satijnen pyjama als gegoten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelfs zonder pak kun je je als man ook best![]()
![]()
![]()
![]()
kleden
Nee dan krijg ik weer allemaal afkeurende blikken van ballie ...quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik weer allemaal afkeurende blikken van ballie ...
De meningen over hoe je een pak moet dragen zijn wel heel verdeeld. Neem alleen al de verschillen tussen Italiaans, Brits, Duits en Amerikaansquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedere man zou moeten weten hoe hij een pak moet dragen.![]()
Is basisopvoeding.
getver ettoquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
klopt; 's avonds zit een satijnen pyjama als gegoten.
Ik moet echt altijd aan user DeZwabber denken als ik die animatiefiguur ziequote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dit is echt gezongen door:
[ afbeelding ]
Gewoon. Omdat dat hoort.quote:
Genoeg mensen die nooit in situaties komen waarbij ze een pak moeten dragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De meningen over hoe je een pak moet dragen zijn wel heel verdeeld. Neem alleen al de verschillen tussen Italiaans, Brits, Duits en Amerikaans
Beetje geduld hoor ...quote:
Ja maar iedereen weet dat Italianen de juiste snede hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De meningen over hoe je een pak moet dragen zijn wel heel verdeeld. Neem alleen al de verschillen tussen Italiaans, Brits, Duits en Amerikaans
Ja dat ben ik niet he... mijn baard is vollerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had je me heel anders voorgesteld
Ja dat ga ik nu dus niet meer doen, ik ga me gewoon netjes gedragenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat ik stiekem mee lees hoe je een huehue opmerking gaat maken
In Italië hebben ze ook gewoon een C&A met slechte pakken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar iedereen weet dat Italianen de juiste snede hebben.
Ik heb éėn baan gehad waarbij het soms nodig was, maar ik werd er ook niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die nooit in situaties komen waarbij ze een pak moeten dragen.
Aantal vrienden van mij zou je er ook echt geen plezier mee doen.
okequote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat ga ik nu dus niet meer doen, ik ga me gewoon netjes gedragen
Hooguit als ik zelf zou gaan trouwen, maar dan alsnog is het niet zekerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die nooit in situaties komen waarbij ze een pak moeten dragen.
Aantal vrienden van mij zou je er ook echt geen plezier mee doen.
Muahahaha nu is zeg wegquote:
Ik vind het wel leuk. Kom vroeger ook veel geld eraan uitgeven, maar ken mijn grenzen nu een stuk beterquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb éėn baan gehad waarbij het soms nodig was, maar ik werd er ook niet vrolijk van.
Ik vind Brits mooier, maar ik hou wel van dat beetje stijve, formele. Liefst met een bowler hatquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar iedereen weet dat Italianen de juiste snede hebben.
Ja maar de mannen die daar hun pakken kopen krijgen in Italië de sociale doodsstraf.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Italië hebben ze ook gewoon een C&A met slechte pakken.
ga samen met mn pa een pak shoppen voor m'n zus dr trouwerij..quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hooguit als ik zelf zou gaan trouwen, maar dan alsnog is het niet zeker
GerrieBips ook, huehuequote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
maar ik hou wel van dat beetje stijve
Op de bruiloft van mijn broer, heeeel af en toe op het werk en een tijd geleden op een iets formeler feestje.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hooguit als ik zelf zou gaan trouwen, maar dan alsnog is het niet zeker
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik dat lied van Vaiana in m'n hoofd
Lekker boeiend, als je mensen gaat beoordelen op wat voor kleding ze dragen ben je bij voorbaat al afquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar de mannen die daar hun pakken kopen krijgen in Italië de sociale doodsstraf.
Dat pak waar ik net een foto van postte is een C&A pak als ik me het goed herinner....quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar de mannen die daar hun pakken kopen krijgen in Italië de sociale doodsstraf.
Oepsquote:
Ik had een beetje zo’n middenklasse pak. Gewoon confectie. Maar volgens mij kan een pak alleen maar echt goed zitten als het op z’n minst aangemeten wordtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Kom vroeger ook veel geld eraan uitgeven, maar ken mijn grenzen nu een stuk beter
Beetje glibberen tussen de satijnen lakens. Aaien over de satijnen pyama van je vriendin.quote:
letterlijk je nest uit drijvenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje glibberen tussen de satijnen lakens. Aaien over de satijnen pyama van je vriendin.
ril...
pcies.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een beetje zo’n middenklasse pak. Gewoon confectie. Maar volgens mij kan een pak alleen maar echt goed zitten als het op z’n minst aangemeten wordt
Klagen over de smaak van anderen en dan met fucking Lizzie McGuire aan komen zettenquote:
Ook genoeg voetbalshirtjes met foute sportschoenen en tasjes daar hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik laat mijn ondergoed op maat maken voor budaconda.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pcies.
heb nu ook een regenbroek op maat. wel ideaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa heerlijkquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik laat mijn ondergoed op maat maken voor budaconda.
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik laat mijn ondergoed op maat maken voor budaconda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook @kwiwi hier even quoten
[ Bericht 6% gewijzigd door FranticDJ op 31-07-2021 23:08:57 ]
Confectie met aantal vermakingen is echt meer dan goed genoeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een beetje zo’n middenklasse pak. Gewoon confectie. Maar volgens mij kan een pak alleen maar echt goed zitten als het op z’n minst aangemeten wordt
Let it go.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in m'n Disney-modus mensen wat is dit.
en dan @bitterbal:quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Blije fant, zooooooooooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwak
Je was net ook al aan het giechelen ...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Confectie met aantal vermakingen is echt meer dan goed genoeg.
Je hebt ook goedkope pakken tegenwoordig die helemaal op maat zijn waarbij je zelf de maten doorgeeft.
Die had ik gemist, maar even terug gezocht.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat pak waar ik net een foto van postte is een C&A pak als ik me het goed herinner....
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Hilary Duffquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klagen over de smaak van anderen en dan met fucking Lizzie McGuire aan komen zetten
Truequote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook genoeg voetbalshirtjes met foute sportschoenen en tasjes daar hooren ja dat zijn ook rasechte italianen.
Tijd om van dit topic een musical te makenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Ready to wear.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ookVolgens mij is daar in het Engels een term voor, maar ik kan er even niet opkomen.
Zolang Jamai maar niet Buda speelt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tijd om van dit topic een musical te maken
Je weet wat ze zeggen over het leren van een nieuwe taalquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vaak spreken ze ook nog geen tot amper Engels en roken ze
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang Jamai maar niet Buda speelt.
Step Right Up!!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang Jamai maar niet Buda speelt.
O god ja, hoogste tijd welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Step Right Up!!
[ afbeelding ]
Let it goooooo let it gooooooquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O god ja, hoogste tijd wel![]()
[ afbeelding ]
tangled, staat erbijquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou je bij god niet kunnen vertellen waar dit van is
Rapunzel filmquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou je bij god niet kunnen vertellen waar dit van is
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
Oi... kunnen we hier een keer een foqueville meet houden?![]()
[ afbeelding ]
Ah... ze hebben haar gefeminiseerd.... of coursequote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee.
Is lang blond haar racistisch?
Mijn broer stuurde van de week een foto door vanuit Texel (quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik erger me altijd kapot aan kinderen, maar als er dan 's avonds in Disney zo'n vuurwerkshow is met muziek en die eerste noten van Let it Go worden gespeeld is het wel leuk om al die kinderen te horen joelen en dan in alle talen mee te horen zingen.
hoe waren de ribben?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:43 schreef kwiwi het volgende:
Vuurwerk afgestoken om de nationale feestdag hier in te luiden, en nu onderweg naar huis. Kwiwi bedtijd is al wel lang gepasseerd nu
dat zijn niet alleen kinderen hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik erger me altijd kapot aan kinderen, maar als er dan 's avonds in Disney zo'n vuurwerkshow is met muziek en die eerste noten van Let it Go worden gespeeld is het wel leuk om al die kinderen te horen joelen en dan in alle talen mee te horen zingen.
Niet nog even de Beiz in gedoken?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:43 schreef kwiwi het volgende:
Vuurwerk afgestoken om de nationale feestdag hier in te luiden, en nu onderweg naar huis. Kwiwi bedtijd is al wel lang gepasseerd nu
noicequote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker. Heb er een paar in m'n handtas voor je
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet nog even de Beiz in gedoken?
O ja, moet nog eens even bij je komen schoonmaken anders kan ik die niet eens betalenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
noice
stap maar gauw in die Porsche dan
Rij effe door naar de Achterhoek.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker. Heb er een paar in m'n handtas voor je
quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik kruip er zo ook maar eens in
Ohquote:Op zondag 1 augustus 2021 00:00 schreef kwiwi het volgende:
Hoe laat begint het schoonmaakfestijn vanavond @:Budapestenaar?
Je hebt het net gemistquote:Op zondag 1 augustus 2021 00:00 schreef kwiwi het volgende:
Hoe laat begint het schoonmaakfestijn vanavond @:Budapestenaar?
ik heb nog niet eens prik 2 gehadquote:Op zondag 1 augustus 2021 00:06 schreef Budapestenaar het volgende:
O, Hongarije begint nu al met een derde pirkronde voor chronisch zieken. Dat is snel
Heb geen zin in een derde prik hoor. Hoop dat ik met m'n twee mag blijven reizen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:06 schreef Budapestenaar het volgende:
O, Hongarije begint nu al met een derde pirkronde voor chronisch zieken. Dat is snel
Mensen krijgen nu een ander vaccin dan de eerste twee. Volgens mij is het vooral om mensen die een minder vaccin hebben gekregen te boosten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb geen zin in een derde prik hoor. Hoop dat ik met m'n twee mag blijven reizen.
Ah ok. Ben benieuwd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen krijgen nu een ander vaccin dan de eerste twee. Volgens mij is het vooral om mensen die een minder vaccin hebben gekregen te boosten.
Kijk uit dat je niet in slaap valt. Straks word je ergens in Duitsland wakkerquote:Op zondag 1 augustus 2021 00:15 schreef kwiwi het volgende:
Jezus ik ben zo moe, maar moet nog een half uur treinen
Waarom ben je zo laat nog wakker? Volgende keer gewoon brunchen en daarna naar bed.quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:15 schreef kwiwi het volgende:
Jezus ik ben zo moe, maar moet nog een half uur treinen
Even kijken waar deze trein eindigtquote:Op zondag 1 augustus 2021 00:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet in slaap valt. Straks word je ergens in Duitsland wakker
quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom ben je zo laat nog wakker? Volgende keer gewoon brunchen en daarna naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |