SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja.. zeg dan dat je met rits wildeZit ik ze allemaal zonder ritsen uit te zoeken
dan is het een vestquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk niet zo over nagedacht. Maar een rits is wel praktisch
Sneller uitquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd uiterst genuanceerd en overwegend in mijn oordeel.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijgt Buda een make-over? Is er een date op komst?
quote:
wacht even. ik ga even lachen op mn balkon zodat heel Zeeland wakker is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben altijd uiterst genuanceerd en overwegend in mijn oordeel.
Ik zou zo rechter kunnen worden.
Sowieso is een vest veel praktischer dan een truiquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
hmm die linker is nieuw?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Benoemd voor het leven zoals Amerikaanse hooggerechtshof?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja... dat kan dan nu dus niet meerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Ik moet me er iets meer toe dwingen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, een man met een vast schoonmaakritueel ligt vast goed genoeg in de markt.
balnews.gifquote:
Dat gaat CL nooit dragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan worden ze een John Deere koppel met groen vest
Bitterbal Stoel??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Oh ik zou ik dat heel goed kunnenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Benoemd voor het leven zoals Amerikaanse hooggerechtshof?
Spijtig genoeg had ik die spec check van te voren niet gedaanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, een man met een vast schoonmaakritueel ligt vast goed genoeg in de markt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Trump heeft er anders nog snel een paar kunnen benoemen op het eind.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik zou ik dat heel goed kunnen
Jammer dat Communist Joe nu de benoemingen doet.
Heb gewoon de papieren ervoor hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wacht even. ik ga even lachen op mn balkon zodat heel Zeeland wakker is.
Dom dom domquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Spijtig genoeg had ik die spec check van te voren niet gedaan
Lekker trekkers kiek'nquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, da’s meer iets voor Los.
hm ja moet nog een pak fixen voor de trouwerij van mn zus volgend jaarquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat een lelijkheid...
Gewoon mooi Italiaans kostuum van zijden svp
Mooi groen!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, da’s meer iets voor Los.
één van de weinige dingen die hij wel heeft kunnen realiserenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trump heeft er anders nog snel een paar kunnen benoemen op het eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |