SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik herinner me nog goed dat hij een gewone hamburger kreeg te eten bij expiditie Robinson en dat ding niet weg kreegquote:Op woensdag 18 november 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks raars met remy?
ik heb niks met negroide mannenquote:Op woensdag 18 november 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou badr heeft gewoon 'iets' maar Remy is gewoon echt een mooie man
Nou zie je nou dat ik ook op niet bad boy's valquote:Op woensdag 18 november 2020 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik herinner me nog goed dat hij een gewone hamburger kreeg te eten bij expiditie Robinson en dat ding niet weg kreeg![]()
Maar dat is geen "bad-boy" inderdaad.
ah die kerel is wegquote:Op woensdag 18 november 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Blije fant, zooooooooooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwok
Auto al sinds vorige week niet gebruikt, jas al gekeken, tas gekekenquote:
Was hier toch al het plan.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:14 schreef Justin_Case het volgende:
We mogen straks kerst met max 6 man vieren
Advies OMT. @:LENNY_LEONARD
oh ja ik heb geen voorkeur voor kleur ofzo, wat ik mooi vind vind ik mooiquote:Op woensdag 18 november 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niks met negroide mannensowieso met mannen
(voordat iemand de racistisch homofobe kaart trekt
)
Spuit 11quote:Op woensdag 18 november 2020 09:16 schreef UitStraling het volgende:
telaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op woensdag 18 november 2020 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Als het maar mooie krullen heeftquote:Op woensdag 18 november 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja ik heb geen voorkeur voor kleur ofzo, wat ik mooi vind vind ik mooihaarkleur en zo maakt ook niet uit.
Dat ..... maar badr.... toe.... wát heeft die man dan dat aantrekt?quote:Op woensdag 18 november 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja ik heb geen voorkeur voor kleur ofzo, wat ik mooi vind vind ik mooihaarkleur en zo maakt ook niet uit.
Racistquote:Op woensdag 18 november 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niks met negroide mannensowieso met mannen
(voordat iemand de racistisch homofobe kaart trekt
)
ja bepaalde blik ofzo. Het is ook geen super mooie man maar het is een bepaalde blik ofzo. Los van zijn karakter he,daar heb ik het niet overquote:Op woensdag 18 november 2020 09:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ..... maar badr.... toe.... wát heeft die man dan dat aantrekt?
Dat begrijp ik ook nietquote:Op woensdag 18 november 2020 09:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ..... maar badr.... toe.... wát heeft die man dan dat aantrekt?
*splash!*quote:Op woensdag 18 november 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*neemt een aanloopje en spring sierlijk erbij met twee koffiemokken.
Ja maar wat als ik zeg dat Anders Breivik wel een goede kop heeft, hoe zou je daar dan op reageren?quote:Op woensdag 18 november 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
maar jullie linken het gelijk aan karakter ook. Ik vind badr gewoon aantrekkelijk zonde dat ik zijn karakter ook aantrekkelijk vind :p
wow that escalated fastquote:Op woensdag 18 november 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar wat als ik zeg dat Anders Breivik wel een goede kop heeft, hoe zou je daar dan op reageren?
Ik kan een erg mooie vrouw met een rotkarakter echt niet aantrekkelijk vinden, zonde van mijn skills en potentie ookquote:Op woensdag 18 november 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
maar jullie linken het gelijk aan karakter ook. Ik vind badr gewoon aantrekkelijk zonde dat ik zijn karakter ook aantrekkelijk vind :p
O ja dat kan ik dus al niet, ik kijk naar de combi uiterlijk en innerlijk. Niet dat ik hem nou uiterlijk aantrekkelijk vindt, maar goedquote:Op woensdag 18 november 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
ja maar dat is wle van een andere orde toch?:P je kan toch gewoon een aantrekkelijk of mooi hoofd hebben ongeacht je karakter? Dat je verder niks met die persoon wil is duidelijk.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar wat als ik zeg dat Anders Breivik wel een goede kop heeft, hoe zou je daar dan op reageren?
Ja nee..... krijg negatieve jeuk van hemquote:Op woensdag 18 november 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bepaalde blik ofzo. Het is ook geen super mooie man maar het is een bepaalde blik ofzo. Los van zijn karakter he,daar heb ik het niet overHij heeft 'iets'
Kijk!!!quote:Op woensdag 18 november 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou meer dat ik de daden heel moeilijk los kan zien van de persoon. Ik kan niet naar die kop kijken zonder aan z'n daden te denken.quote:
Samequote:Op woensdag 18 november 2020 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou meer dat ik de daden heel moeilijk los kan zien van de persoon. Ik kan niet naar die kop kijken zonder aan z'n daden te denken.
Thnxquote:Op woensdag 18 november 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*neemt een aanloopje en spring sierlijk erbij met twee koffiemokken.
Ted Bundyquote:Op woensdag 18 november 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
ik ken ff geen voorbeeld van een knappe misdadiger
Ted scheen erg charmant te zijnquote:Op woensdag 18 november 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Veel ouders die hun dochter dit aan proberen te leren maar falen en dan volgt een tragisch en ongelukkig leven van puimruimen voor ze terwijl de dochter het toch nooit zal snappen.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou meer dat ik de daden heel moeilijk los kan zien van de persoon. Ik kan niet naar die kop kijken zonder aan z'n daden te denken.
Geen Joran vd Sloot voor jou?quote:Op woensdag 18 november 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel ouders die hun dochter dit aan proberen te leren maar falen en dan volgt een tragisch en ongelukkig leven van puimruimen voor ze terwijl de dochter het toch nooit zal snappen.
Het aantal liefdesbrieven dat die man kreeg is bizar.. blijkbaar zijn er vrouwen die echt puur en alleen naar uiterlijk kunnen kijken en de rest gemakshalve maar vergeten.quote:
Heb je die netflix docufilm gekeken? die staat nog op mn lijstjequote:Op woensdag 18 november 2020 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het aantal liefdesbrieven dat die man kreeg is bizar.. blijkbaar zijn er vrouwen die echt puur en alleen naar uiterlijk kunnen kijken en de rest gemakshalve maar vergeten.
Oh dat sowieso, bij badr zegt mijn radar direct uh uuuh... nope... geen ok persoon.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
nou goed in het geval van mensen die ik nooit zal ontmoeten. bn-ers ofzo denk ik dat je ze prima aantrekkelijk kan vinden zonder er iets van of mee te willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |