Mag gewoon.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:24 schreef PS. het volgende:
Mag je trouwens niet inhalen tijdens een outlap?
houdt dat soort shit maar bij voetbalquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:24 schreef PirE het volgende:
Je mag toch gewoon boe roepen naar een sporter die niet mag.
Beetje rivaliteit is wel leuk of mag dat ook niet meer in deze knuffelmaatschappij waar iedereen geweldig, bijzonder en uniek is.
Dat het zo'n spannend seizoen was en dat die zich van een verloren positie heeft terug weten te vechtenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:22 schreef -XOR- het volgende:
Niet handig van RB, HAM is in recordtempo alle goodwill aan het afbreken. Die wordt straks wereldkampioen met 10 punten voorsprong, uitgekotst door de hele wereld en op Skaai vinden ze het dan 'the greatest season ever'.
Niets walgelijks aan. Dit heeft Hamilton volledig over zichzelf afgeroepen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een walgelijke 'fans' zijn wij Nederlanders toch. Ziggo besteed welgeteld twee zinnen aan die achterlijken daar.
Idd, ik mis de saaie seizoenen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
verstappen is het slechtste wat de f1 is overkomen
Goed gesproken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een walgelijke 'fans' zijn wij Nederlanders toch. Ziggo besteed welgeteld twee zinnen aan die achterlijken daar.
Maar in de zure yoghurt hier ga je bijna geen medestanders vinden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk maar als RBR zoiets flikt dan is de wereld te klein.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:26 schreef tjoptjop het volgende:
RB is gewoon gepiepeld vandaag, moeten ze toch scherper in worden. Kon er wel om lachen, hou wel van dit soort truukjes
Nope, je mag je afkeer toch wel laten blijken? Is niet zo dat dat alleen in de F1 zo is. Bij voetbal roep je ook boe naar de tegenpartij. Boe roepen en joelen is prima, oerwoud geluiden niet natuurlijk.quote:
Het doet Hamilton ook niets. En het maakt een overwinning alleen maar zoeter voor mercedes en alle Hamilton-fans.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
Die zullen dan in Amsterdam moeten zijn bij het Amstel hotelquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:27 schreef Collide het volgende:
Hamilton gaat het zwaar krijgen in Zandvoort, zal mij niets verbazen als er 24/7 idioten voor zijn hotel staan
Heb je je eigen pH waarde al eens gemeten?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar in de zure yoghurt hier ga je bijna geen medestanders vinden.
ah je sluit lekker aan in de Ziggo polonaise. Het is gewoon zo. In Zandvoort zal het ook wel weer een Hamilton fluit uit weekend worden. Dan gun ik die Max al direct helemaal niets meer, alleen vanwege die mongooltjes op de tribune.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed gesproken.
Ik durf het niet meer te zeggen hier
Zet er maar een paar wappies meer met wat pannenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:27 schreef Collide het volgende:
Hamilton gaat het zwaar krijgen in Zandvoort, zal mij niets verbazen als er 24/7 idioten voor zijn hotel staan
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zet er maar een paar wappies meer met wat pannen
Heb je het 2e deel van die post wel gelezen eigenlijk? Want ik vind het wél kunnen als er reden voor is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nope, je mag je afkeer toch wel laten blijken? Is niet zo dat dat alleen in de F1 zo is. Bij voetbal roep je ook boe naar de tegenpartij. Boe roepen en joelen is prima, oerwoud geluiden niet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |