En nog geen excuses gehoord bij Sky.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
De bliep-meneer zit te slapen.
Ricciardo's Fuck was goed te horen
Nu ben ik offended.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
De bliep-meneer zit te slapen.
Ricciardo's Fuck was goed te horen
Want?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Oei. Mol heeft nog steeds niet geconcludeerd dat dit wel eens erg ongunstig kan zijn.
Ok, heb ik gemist dan. Misschien niet zo slim dan…quote:
Heb je niks aan als je in de 1e ronde wordt uitgekegeldquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Oei. Mol heeft nog steeds niet geconcludeerd dat dit wel eens erg ongunstig kan zijn.
Volgens mij was dit niet uit luxe.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
Max wil dus op soft starten morgen. Mogelijkheid voor een tweestopper open houden?
Ik zie het al gebeurden: Lulu 'vergeet' dat hij op hardere banden staat en 'koning onderstuur' flikt het weerquote:
Nja zal een beetje kut zijn als de winst uitgevochten moet worden op een verkeerde bandenkeuzequote:
Twee stopper GENOTquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zal niet zonder reden zijn dat Max op soft start. (Denk ik)
Precies. Mercedes lijkt beter op medium, dan ben je tactisch de lul.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo jammer, ik gun het hem echt.quote:
RedBull staat niet echt bekend om hun goede strategie…quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ferrari is dat.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
RedBull staat niet echt bekend om hun goede strategie…
Dit was opzet en weloverwogen he? Max had makkelijk in kunnen houden als hij op de softs had willen starten. Heeft hij ook vaak genoeg gedaanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Britney approve thisquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op een Oops he did it again dus
Hij had 1:16:7quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit was opzet en weloverwogen he? Max had makkelijk in kunnen houden als hij op de softs had willen starten. Heeft hij ook vaak genoeg gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |