En nog geen excuses gehoord bij Sky.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
De bliep-meneer zit te slapen.
Ricciardo's Fuck was goed te horen
Nu ben ik offended.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
De bliep-meneer zit te slapen.
Ricciardo's Fuck was goed te horen
Want?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Oei. Mol heeft nog steeds niet geconcludeerd dat dit wel eens erg ongunstig kan zijn.
Ok, heb ik gemist dan. Misschien niet zo slim dan…quote:
Heb je niks aan als je in de 1e ronde wordt uitgekegeldquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Oei. Mol heeft nog steeds niet geconcludeerd dat dit wel eens erg ongunstig kan zijn.
Volgens mij was dit niet uit luxe.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
Max wil dus op soft starten morgen. Mogelijkheid voor een tweestopper open houden?
Ik zie het al gebeurden: Lulu 'vergeet' dat hij op hardere banden staat en 'koning onderstuur' flikt het weerquote:
Nja zal een beetje kut zijn als de winst uitgevochten moet worden op een verkeerde bandenkeuzequote:
Twee stopper GENOTquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zal niet zonder reden zijn dat Max op soft start. (Denk ik)
Precies. Mercedes lijkt beter op medium, dan ben je tactisch de lul.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo jammer, ik gun het hem echt.quote:
RedBull staat niet echt bekend om hun goede strategie…quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ferrari is dat.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
RedBull staat niet echt bekend om hun goede strategie…
Dit was opzet en weloverwogen he? Max had makkelijk in kunnen houden als hij op de softs had willen starten. Heeft hij ook vaak genoeg gedaanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Britney approve thisquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op een Oops he did it again dus
Hij had 1:16:7quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit was opzet en weloverwogen he? Max had makkelijk in kunnen houden als hij op de softs had willen starten. Heeft hij ook vaak genoeg gedaan
Inderdaad als Max dus een halve seconde kan winnen per rondje is het na 20 rondjes toch al 10 secondenquote:
P10 is genoeg tochquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij had 1:16:7
Dat is nu P10. Hij moest wel.
Max was 0,2 langzamer dan Lewis. Hij moest wel doorrijden, want de cut lag op 1,1 / 1,2 seconden..quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit was opzet en weloverwogen he? Max had makkelijk in kunnen houden als hij op de softs had willen starten. Heeft hij ook vaak genoeg gedaan
Dat zal dan wel, ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat het toch strategie is
Klopt niet. HAM hield ook in en staat er ook in.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Denk ik ook. Hij had ook net zoals Bottas nog een run op mediums kunnen doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat het toch strategie is
Die had 1:16:5 en reed zo laat dat hij al wist dat dat genoeg was.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt niet. HAM hield ook in en staat er ook in.
HAM was sneller na de eerste runquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt niet. HAM hield ook in en staat er ook in.
Yep, als Ricciardo geen fout had gemaakt was 't Max p11 als ie 'm afgebroken had.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
De rode vlag van sainz is hier de oorzaak van. Max ging voor 2 snelle rondes, was sneller onderweg en kreeg toen de rode vlag.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Max was 0,2 langzamer dan Lewis. Hij moest wel doorrijden, want de cut lag op 1,1 / 1,2 seconden..
Onzin. De tijd die hij had staan op de mediums was prima voor Q3.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:55 schreef Mothzor het volgende:
[..]
De rode vlag van sainz is hier de oorzaak van. Mac ging voor 2 snelle rondes, was sneller onderweg en kreeg toen de rode vlag.
Vervolgens moest hij wel op de softs ivm trackimprovement en een tijd die op de cutoff lag.
Denk ik ook. Anders waren ze nooit zo vroeg naar buiten gegaanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit was m.i. echt weloverwogen kiezen voor de softs.
Later ook weer meer kans op gele vlagquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:56 schreef zolderraam het volgende:
[..]
Denk ik ook. Anders waren ze nooit zo vroeg naar buiten gegaan
Totaal niet, zijn tijd zat op bijna 3 tienden van Lewis. Dat had wel degelijk precies op de cutoff gezetenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Onzin. De tijd die hij had staan op de mediums was prima voor Q3.
We horen het zo welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:57 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Totaal niet, zijn tijd zat op bijna 3 tienden van Lewis. Dat had wel degelijk precies op de cutoff gezeten
Dat bandenstapeltje waar Sainz net stond draagt zijn naam. Maar wel morgen pas na een divebomb van Norris.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |