Ah nog een keer op de man. Maakt je betoog niet sterker ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar begin ik nu pas mee. Tering wat ben je simpel.
Zo vertrouw ik het NL record discuswerpen van Jorinde van Klinken ook niet helemaal (70.22 mtr), daar moeten ook windmeters hebben gehaperd vermoed ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:57 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat WR is (buiten de waarschijnlijke dope) ook gelopen met een kapotte windmeter, schattingen zijn dat ze 6 a 7 m/s wind in de rug had.
Daar ben je mod voor.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trein2000 wordt boos als hij wat weerwoord krijgt.
What else is new
Boos nog wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trein2000 wordt boos als hij wat weerwoord krijgt.
What else is new
Meten ze daar dan de tegenwind, omdat tegenwind daar gunstig is?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo vertrouw ik het NL record discuswerpen van Jorinde van Klinken ook niet helemaal (70.22 mtr), daar moeten ook windmeters hebben gehaperd vermoed ik.
Hoe is dat nou om nog in de twintigste eeuw te wonen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:59 schreef RAVW het volgende:
over 4 jaar hopelijk dat ze openlijk showen van Tattoos verboden word, inc bij het voetbal ..
wat vind ik het toch echt verschrikkelijk er uit zien ....
heb niets tegen tattoos het kan mooi zijn maar niet in publieke omgevingen , bij veel voorbeeld functies word je niet eens aangenomen als je openlijk tattoo s draagt
Hoe wou je dat doen? Bivakmutsen? Schaatspakken erbij?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:59 schreef RAVW het volgende:
over 4 jaar hopelijk dat ze openlijk showen van Tattoos verboden word, inc bij het voetbal ..
wat vind ik het toch echt verschrikkelijk er uit zien ....
heb niets tegen tattoos het kan mooi zijn maar niet in publieke omgevingen , bij veel voorbeeld functies word je niet eens aangenomen als je openlijk tattoo s draagt
Dan ligt de lat wel heel laagquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is wel weer een potentiële Andere Tijden Sport aflevering erbij.
Hè wat, huh?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:03 schreef kilon het volgende:
Toch frustrerend dat Polen ondanks de aanwezigheid van VS en DOM wel de mazzel heeft net wel te presteren en wij net niet. Maar ja, zo gaan die dingen.
Sneller rennen = mazzel?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:03 schreef kilon het volgende:
Toch frustrerend dat Polen ondanks de aanwezigheid van VS en DOM wel de mazzel heeft net wel te presteren en wij net niet. Maar ja, zo gaan die dingen.
Het blijft altijd een momentopname.quote:
Viel me ook al op, leuk kleedje aan ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:05 schreef TLC het volgende:
Amai, wie was dat knappe meiske op de Belg ?
Haha ja dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:59 schreef Redefine het volgende:
SAFP Olympisch kampioen 2016. Tuurlijk Sedoc.
Het ligt eraan hoe het is gegaan. Als dan tien jaar later blijkt dat iedereen vond dat het een DSQ was en had moeten blijven staan, maar er wat dubieuze zaken zijn gebeurdquote:
Polen heeft gewoon een iets betere ploeg. Marginaal, maar dat waren de verschillen ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:03 schreef kilon het volgende:
Rani Rosius? Ook wel de nieuwe Kim Gevaert.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Maar wie was nou die dame in de studio bij Sporza?
Het ergste is nog dat die het gewoon vergeet omdat die zo graag een verhaal er van maakt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha ja dit kan echt niet.
Ik moest het opzoeken maar hij zou dat wel moeten weten.
Keur 'm goed! Thx.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Rani Rosius? Ook wel de nieuwe Kim Gevaert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |