quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:13 schreef Pistolero het volgende:
Tsja, gewoon zorgen dat je jezelf aankomend seizoen zo snel mogelijk veilig speelt, en misschien dat je met een godswonder nog net in het linkerrijtje kan eindigen. Meer zit er echt niet in bij dit hoopje intense treurigheid.
Ik vind dat grenzeloze optimisme echt volkomen bizar. Waar is dat in vredesnaam op gebaseerd? Jullie hebben toch ook wel gekeken naar dit Feyenoord de afgelopen weken?quote:
Dit is wel heel overdreven.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:13 schreef Pistolero het volgende:
Tsja, gewoon zorgen dat je jezelf aankomend seizoen zo snel mogelijk veilig speelt, en misschien dat je met een godswonder nog net in het linkerrijtje kan eindigen. Meer zit er echt niet in bij dit hoopje intense treurigheid.
Oke manquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als er niks meer bijkomt gaat dit scenario gewoon uitkomen hoor.
Ik heb Feyenoord in al die jaren echt nog nooit zo'n slechte voorbereiding zien spelen. Dan heb ik het nog niet eens over de uitslagen, maar puur over het vertoonde spel. En het ergste is nog dat er nul potentie of ruimte voor verbetering in zit. Dit is het gewoon, de spelers kunnen simpelweg niet beter.
Grenzeloze optimisme? Ik denk gewoon dat dit team niet onderdoet voor bijvoorbeeld het team in 2014/15, toen we 4e werden. We hebben een goede trainer, die gewoon de tijd moet krijgen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind dat grenzeloze optimisme echt volkomen bizar. Waar is dat in vredesnaam op gebaseerd? Jullie hebben toch ook wel gekeken naar dit Feyenoord de afgelopen weken?
Fer zal wel spelen donderdag.quote:''Nu met de komst van Trauner heb ik weer een rechter centrale verdediger en daarmee ook weer een echte verdedigende middenvelder. Ik kijk niet alleen naar de wedstrijd van afgelopen donderdag, maar naar de gehele voorbereiding. Dan vind ik dat we wel wat verdedigende zekerheid nodig hebben, op het middenveld vooral. Dat probeer ik nu met Fer zo in te vullen. We hebben dan met Jens Toornstra en Guus Til twee aanvallende middenvelders.
Als Slot donderdag Fer opstelt is hij ook wel af hoor. Dat kan écht niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Fer zal wel spelen donderdag.
Stond binnen 5 minuten alweer te schutteren. Genot.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb genoeg gezien, we gaan degraderen
Dit ja, we worden "gewoon" minimaal 4e denk ik. Wat zou er dan verder boven ons moeten eindigen, clubs als Groningen en Utrecht?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grenzeloze optimisme? Ik denk gewoon dat dit team niet onderdoet voor bijvoorbeeld het team in 2014/15, toen we 4e werden. We hebben een goede trainer, die gewoon de tijd moet krijgen.
Dat anderen zo opportunistisch zijn kan ik weinig mee.
PEC gaat iedereen ziek spelen dit seizoenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit ja, we worden "gewoon" minimaal 4e denk ik. Wat zou er dan verder boven ons moeten eindigen, clubs als Groningen en Utrecht?Daar geloof ik helemaal niet in joh
In een vorig leven. Nederland-België 4-4. Kluivert scoorde.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Noem mij 1 oefenwedstrijd die enerverend was. Ooit.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Russische interesse voor Geert volgens zolderkamerautist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |