Niet het enige dat hij serieus neemt hahahaquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Jezus wat neemt die man zichzelf serieus.
Ook niet het enige dat hij steektquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:40 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Niet het enige dat hij serieus neemt hahaha
Geile 80’s synths.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie het al, album van het jaar.
Heb ik weer iets moois gemist?quote:
Een jankende Dafne nu ze geen doping meer gebruikt stond al een tijdje op mijn bucketlist.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb ik weer iets moois gemist?
Dit gaan we dan toch maar even terugkijken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een jankende Dafne nu ze geen doping meer gebruikt stond al een tijdje op mijn bucketlist.
Tijd om naar buiten te gaan en de frisse lucht op te snuiven.quote:
Niet zomaar een PLAK, een GOUDEN PLAK! En die BMX-figuren spreken de taal ook niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het altijd opportunistische Nederland dat massaal de polonaise loopt omdat een door Salazar getraind meisje dat de taal niet eens spreekt een PLAK pakt. Ik walg van jullie allemaal.
Nee, maar die komen tenminste wel uit ONS land. Normaal staan WE vooraan om alle buut'nlanders naar de brandstapel te brengen, tenzij ze toevallig hard kunnen rennen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:48 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Niet zomaar een PLAK, een GOUDEN PLAK! En die BMX-figuren spreken de taal ook niet.
Maar als ze faalt is ze gewoon weer een 'nutteloze vluchteling uit Ethiopië' hoor, that's FOK.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, maar die komen tenminste wel uit ONS land. Normaal staan WE vooraan om alle buut'nlanders naar de brandstapel te brengen, tenzij ze toevallig hard kunnen rennen.
Het menselijk tekort in optima forma.
Is gewoon een prachtig verhaal, zuurpruim.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het altijd opportunistische Nederland dat massaal de polonaise loopt omdat een door Salazar getraind meisje dat de taal niet eens spreekt een PLAK pakt. Ik walg van jullie allemaal.
Weet je wie ook een prachtig verhaal had?quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is gewoon een prachtig verhaal, zuurpruim.
Het is ook gewoon pure synthwave.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft iets weg van Odd Look.
Zuurpruim.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wie ook een prachtig verhaal had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |