Tussen de heats door kun je tegenwoordig een krant uitlezen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt mee toch? De tijd zit meer in het wachten voor ze eindelijk voor gaan stellen
Voor mijn gevoel gaat het bij zwemmen sneller. Maar het kan ook tussen mijn oren zitten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt mee toch? De tijd zit meer in het wachten voor ze eindelijk voor gaan stellen
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit leek wel wat meer voluit dan Thompson
Dat hoeft ook allemaal niet zolang te duren, dat wachtenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die lijkt mij momenteel wel beter.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit leek wel wat meer voluit dan Thompson
Maar de veldonderdelen blijven wel net zo lang duren, dus hoeveel schiet je er mee op?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat hoeft ook allemaal niet zolang te duren, dat wachten
Daar gooien ze tussendoor nog even één huldiging van 20 minuten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:26 schreef kilon het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gaat het bij zwemmen sneller. Maar het kan ook tussen mijn oren zitten.
Nee precies, zeker op toernooien duurt dat echt ellenlang.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat hoeft ook allemaal niet zolang te duren, dat wachten
Wat wel weer beter is dan atletiek, want volgens mij huldigen ze daar een dag later en dat is écht heel erg kut (in elke sport).quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar gooien ze tussendoor nog even één huldiging van 20 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |