Lopen is 6 minuten ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:45 schreef skysherrif het volgende:
wordt wel nog krap zo met femke bol zeker
02:24 (onze tijd) is toch pas verwachte start daar?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:45 schreef skysherrif het volgende:
wordt wel nog krap zo met femke bol zeker
ah nu.nl zei 02:00quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
02:24 (onze tijd) is toch pas verwachte start daar?
Dat zal de eerste heat zijn, waar zij niet in zitquote:
Dat is de eerste reeks (waar Bol nog niet start).quote:
Een euvel waar ik zelf ook bekend mee ben.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heeft ook niet echt de bouw van een goede loper.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wie van de buurlanden gaat voor plek 4?
Typisch wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wie van de buurlanden gaat voor plek 4?
Parijs 2024.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:56 schreef Poepz0r het volgende:
Dit was mix relay. Krijgen we nu ook triple relay voor de non-binaire menschen? Die ontbreken in de teams.
Decathlon?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:58 schreef Poepz0r het volgende:
Triatlon blijft toch altijd de sport van de sportmensjes die nergens in uitblinken en dan maar 3 sporten tegelijk gaan doen genot.
In tegenstelling tot z'n broer heeft deze dan wel olympisch goudquote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Die Alex Jie lijkt best wel een beetje op Jan Smeekens.
Dan duurt het bijna 3 uur he, dat is veel te lang!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:59 schreef Eppie_NL het volgende:
Jammer dat die afstanden kort zijn. Had zeker 50% langer mogen zijn wat mij betreft.
Alleen Rachel was niet echt goed vandaag, al denk ik niet dat Frankrijk dan wel te pakken was geweest.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:54 schreef heywoodu het volgende:
Jammer, maar indrukwekkend sprintje hoor
En gewoon echt goed gedaan.
Deze Spelen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag tag bij andere wedstrijden
Elke keer als er medailles vergeven wordenquote:
Hebben we een actieve triatlonreeks in SPT?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elke keer als er medailles vergeven worden
Ik dacht al.quote:
Dan maak je die.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Er is geen triatlonreeks in SPT. Dat is wel weer heel matig.
Eigenlijk moeten we een reeks maken voor 'overige sporten' ofzo, waar dan sporten in kunnen die niet al een eigen reeks hebben. En dan bij genoeg interesse een eigen reeksquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Er is geen triatlonreeks in SPT. Dat is wel weer heel matig.
Ik ben bang dat dat een enorme bende wordt uiteindelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een reeks maken voor 'overige sporten' ofzo, waar dan sporten in kunnen die niet al een eigen reeks hebben. En dan bij genoeg interesse een eigen reeks
Even een brainfart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |