Parijs 2024.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:56 schreef Poepz0r het volgende:
Dit was mix relay. Krijgen we nu ook triple relay voor de non-binaire menschen? Die ontbreken in de teams.
Decathlon?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:58 schreef Poepz0r het volgende:
Triatlon blijft toch altijd de sport van de sportmensjes die nergens in uitblinken en dan maar 3 sporten tegelijk gaan doen genot.
In tegenstelling tot z'n broer heeft deze dan wel olympisch goudquote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Die Alex Jie lijkt best wel een beetje op Jan Smeekens.
Dan duurt het bijna 3 uur he, dat is veel te lang!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:59 schreef Eppie_NL het volgende:
Jammer dat die afstanden kort zijn. Had zeker 50% langer mogen zijn wat mij betreft.
Alleen Rachel was niet echt goed vandaag, al denk ik niet dat Frankrijk dan wel te pakken was geweest.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:54 schreef heywoodu het volgende:
Jammer, maar indrukwekkend sprintje hoor
En gewoon echt goed gedaan.
Deze Spelen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag tag bij andere wedstrijden
Elke keer als er medailles vergeven wordenquote:
Hebben we een actieve triatlonreeks in SPT?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elke keer als er medailles vergeven worden
Ik dacht al.quote:
Dan maak je die.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Er is geen triatlonreeks in SPT. Dat is wel weer heel matig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |