SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Mooi zoquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
morgen in ieder geval gewoon op vakantie, geen positieve testen gelukkig bij de heren
Ik ben heel relaxed hoor, maar dat jij het daar in deze sc nul keer over hebt gehad is gewoon niet waar, zie ook de reactie van Ama en Frantic.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe even relaxed ik heb het daar NUL keer over gehad.
[..]
Nou dat dat oude stadsbussen uit Amsterdam en Utrecht waren die er nog net zo uit zagen als toen ze daar in de jaren '80 rond reden en zo
Oh ok, kan daar niet over meepratenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wel want ben heel erg netjes dus kan dat niet zomaar random in huis leggen ergens. 😂
quote:
Je leest over het belangrijkste heen, ergens in februari dit jaar wilden twee personen hier dat speeltje ruilen voor een baanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben heel relaxed hoor, maar dat jij het daar in deze sc nul keer over hebt gehad is gewoon niet waar, zie ook de reactie van Ama en Frantic.
Ah zo.Ja overal wel in de wat kleinere dorpjes in Albanie. Ik houd echt van die bussen. Maar zijn vooral korte afstand lijnen, dus zit er zelf bijna nooit in.
Misschien heb ik het er 1 of 2 keer over gehad. Maar jij begint over 30. Dat slaat gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben heel relaxed hoor, maar dat jij het daar in deze sc nul keer over hebt gehad is gewoon niet waar, zie ook de reactie van Ama en Frantic.
Ah zo.Ja overal wel in de wat kleinere dorpjes in Albanie. Ik houd echt van die bussen. Maar zijn vooral korte afstand lijnen, dus zit er zelf bijna nooit in.
Ohja dat ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je leest over het belangrijkste heen, ergens in februari dit jaar wilden twee personen hier dat speeltje ruilen voor een baan
Heb dat ook wel eens in een ander land gezien, weet alleen niet meer waar. Niet Albanie in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou dat dat oude stadsbussen uit Amsterdam en Utrecht waren die er nog net zo uit zagen als toen ze daar in de jaren '80 rond reden en zo
Ik maakte een grapje. Sorry hoor, je zegt heb ik wel eens verteld dat...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heb ik het er 1 of 2 keer over gehad. Maar jij begint over 30. Dat slaat gewoon nergens op.
My brain is still functioningquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja dat ook nog inderdaad.Maar we horen het nu voor het eerst.
Je had foto's gepost dat je zo'n ei in je lunchtrommel had op je eerste werkdag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Jij bent bij tijd en wijle ook gewoon een respectloos kutfiguur. Die kutten zorgen ervoor dat je kind het een en ander wordt bijgebracht in de zin van kennis, sociale omgang en samenleving.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen wat die kutten van me denken?
Ook inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je had foto's gepost dat je zo'n ei in je lunchtrommel had op je eerste werkdag.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij bent bij tijd en wijle ook gewoon een respectloos kutfiguur. Die kutten zorgen ervoor dat je kind het een en ander wordt bijgebracht in de zin van kennis, sociale omgang en samenleving.
Dat je daar zo neerbuigend over doet vind ik gewoon respectloos.
Ja klopt wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij bent bij tijd en wijle ook gewoon een respectloos kutfiguur. Die kutten zorgen ervoor dat je kind het een en ander wordt bijgebracht in de zin van kennis, sociale omgang en samenleving.
Ik val er wat rauw in maar dit gaat niet over de opvang mag ik hopen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dank uquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt wel.
Ik zal mijn leven beteren.
Ze bepalen ook het schooladvies van je kind. Dus als jij een beetje de stoere lul gaat uithangen op ouderavonden kan het zomaar zijn dat ze je kind een niveau te laag plaatsen omdat ze een hekel aan je hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
juffen op schoolquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik val er wat rauw in maar dit gaat niet over de opvang mag ik hopen?
zoals de kerk?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik val er wat rauw in maar dit gaat niet over de opvang mag ik hopen?
Even alpha-mannetje uithangen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dat thuis niet mag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even alpha-mannetje uithangen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dat thuis niet mag.
Daar heb je toch van die cito toetsen voor? Dus hoe kunnen ze mavo advies geven als dat kind havo niveau haalt?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze bepalen ook het schooladvies van je kind. Dus als jij een beetje de stoere lul gaat uithangen op ouderavonden kan het zomaar zijn dat ze je kind een niveau te laag plaatsen omdat ze een hekel aan je hebben.
Advies van de docent is leidend volgens mij.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar heb je toch van die cito toetsen voor? Dus hoe kunnen ze mavo advies geven als dat kind havo niveau haalt?
Die tellen slechts voor een deel mee, en steeds minder omdat ze slechts een momentopname zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar heb je toch van die cito toetsen voor? Dus hoe kunnen ze mavo advies geven als dat kind havo niveau haalt?
Die verdienen ook veel waardering. En dan bedoel ik niet per se salaris. maar dat ouders ze serieus nemen. Leerkrachten zien veel kinderen meer uren in de week dan de ouders zelf.quote:
Oh dat is wel bijzonder. Die heb ik 2 jaar geleden nog gehad, toen hadden ze in ieder geval nog eigen botenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens in een ander land gezien, weet alleen niet meer waar. Niet Albanie in ieder geval
En jaren terug de veerpont van Malta naar Gozo, een oude veerpont van Den Helder-Texel met nog allerlei NL zaken er in
Ik ben blij met het beeindigen van de laatste relatie, stop met bang zijn, die virus gaat er sowieso in, beter om het controlleerd te doen.quote:
Groot probleem IMO.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
Leerkrachten zien veel kinderen meer uren in de week dan de ouders zelf.
Wat?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:26 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
zoals de kerk?
er in, je houden de boel op je vertraagt, er in.
ja, meer dan een jaar geleden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je had foto's gepost dat je zo'n ei in je lunchtrommel had op je eerste werkdag.
Misschien wel, dat weet ik eigenlijk niet, ik kreeg Gymnasium uit mijn toets en mijn lerares hield serieus van me maar die heeft toch een half uur gelachen daarom "dat kan dat jochie nooit aan joh"quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Advies van de docent is leidend volgens mij.
Nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Maar gaan we hier een ding van maken ja?
Gewoon de ouderavonden aan je vrouw overlatenquote:
Ik had VWO uit de toets. Docenten wilde me naar kader sturenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel, dat weet ik eigenlijk niet, ik kreeg Gymnasium uit mijn toets en mijn lerares hield serieus van me maar die heeft toch een half uur gelachen daarom "dat kan dat jochie nooit aan joh"
En is dat ook gebeurd dan ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had VWO uit de toets. Docenten wilde me naar kader sturen
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gewoon de ouderavonden aan je vrouw overlaten
Ditquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die tellen slechts voor een deel mee, en steeds minder omdat ze slechts een momentopname zijn.
Hahaha ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leraressen praten de hele dag met veel mensen. In hun vakgebied weten ze hoe ze zich moeten opstellen. Zitten ook regelmatig met een hele bubs ouders die allemaal iets willen vertellen over hun kind terwijl zij de lessen willen starten. Gelukkig kunnen ze vaak de gesprekken wel ombuigen en de ouders met zachte dwang de klas uit kletsen. Anders zouden sommige ouders er rond het middaguur nog rondhangen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet niet wat dat is.
Ik praat de hele dag met heel veel mensen. In mijn vakgebied weet ik hoe ik me moet opstellen. Zit ook vaak tegenover 15 man en daarbij de underdog positie. Daarbij kan ik dat soort gesprekken ombuigen en ben goed in wat ik doe.
En dan vind ik leraressen vaak totaal niet goed onderlegd met hoe ze met mensen moeten spreken. Dat kunnen ze gewoon niet goed terwijl ze denken dat ze dat wel kunnen.
Kunnen er niet meer leraren bijkomen?
Ik had VWO na de toets, fuck als dat iets heeft uitgemaaktquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onderwijs is echt enorm conservatief qua opvattingen wel, zeker in het basisonderwijs lopen ze behoorlijk achter qua lesaanpak. Vaak ook omdat de mensen die de beslissingen maken nog van de oude stempel zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leraressen praten de hele dag met veel mensen. In hun vakgebied weten ze hoe ze zich moeten opstellen. Zitten ook regelmatig met een hele bubs ouders die allemaal iets willen vertellen over hun kind terwijl zij de lessen willen starten. Gelukkig kunnen ze vaak de gesprekken wel ombuigen en de ouders met zachte dwang de klas uit kletsen. Anders zouden sommige ouders er rond het middaguur nog rondhangen.
En dan zijn er sommige ouders die van zichzelf vinden dat ze super goed weten hoe ze met mensen moeten praten maar dwingend, zeurend, mijn kind is een speciaaltje, aandacht vragen. Terwijl die ouders dat helemaal niet zo goed kunnen.
Dus Los.
mijn wiskunde juf, die was onvergetelijk, de bestequote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
Tja, is nou ook niet zo dat alle leraressen/juffen opgehemeld moeten worden, er zitten irritante kutwijven tussen
Leraren en leraressen worden veeeeel te weinig getraind in dat soort zaken. Die 'moeten' gewoon onderwijs geven, programma's afwerken, doelen halen en de onderwijs inspectie behagen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet niet wat dat is.
Ik praat de hele dag met heel veel mensen. In mijn vakgebied weet ik hoe ik me moet opstellen. Zit ook vaak tegenover 15 man en daarbij de underdog positie. Daarbij kan ik dat soort gesprekken ombuigen en ben goed in wat ik doe.
En dan vind ik leraressen vaak totaal niet goed onderlegd met hoe ze met mensen moeten spreken. Dat kunnen ze gewoon niet goed terwijl ze denken dat ze dat wel kunnen.
Kunnen er niet meer leraren bijkomen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Onderwijs is echt enorm conservatief qua opvattingen wel,
Ik snap wat je zegt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leraressen praten de hele dag met veel mensen. In hun vakgebied weten ze hoe ze zich moeten opstellen. Zitten ook regelmatig met een hele bubs ouders die allemaal iets willen vertellen over hun kind terwijl zij de lessen willen starten. Gelukkig kunnen ze vaak de gesprekken wel ombuigen en de ouders met zachte dwang de klas uit kletsen. Anders zouden sommige ouders er rond het middaguur nog rondhangen.
En dan zijn er sommige ouders die van zichzelf vinden dat ze super goed weten hoe ze met mensen moeten praten maar dwingend, zeurend, mijn kind is een speciaaltje, aandacht vragen. Terwijl die ouders dat helemaal niet zo goed kunnen.
Dus Los.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Onderwijs is echt enorm conservatief qua opvattingen wel
Ze kunnen ook een ander baantje zoeken als het allemaal zķ zwaar is en ze zķ weinig waardering krijgen..boehoe.. 😑quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leraren en leraressen worden veeeeel te weinig getraind in dat soort zaken. Die 'moeten' gewoon onderwijs geven, programma's afwerken, doelen halen en de onderwijs inspectie behagen.
Oh ja.. en ouders, liefst moet je die spreken nadat je de hele dag 30 monsters in het gareel hebt gehouden, moe bent en echt niet meer op je best erbij zit.
Mwoah, onderwijs is gewoon vooral hard werken, er is helemaal niet zoveel tijd voor maatwerk, als je naast je verplichte lessen ook bijvoorbeeld nog een paar kinderen in de klas hebt zitten met een "rugzakje" (Lees backpack). Ik kan me voorstellen dat het als conservatief wordt gezien maar ik zie dat wel anders. Ik zie het vooral als een gebrek aan mogelijkheden, niet als gebrek aan wil. Gelukkig zijn er andere oplossingen voor de kinderen die wat meer willen fladderen, bijvoorbeeld montessori onderwijs.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onderwijs is echt enorm conservatief qua opvattingen wel, zeker in het basisonderwijs lopen ze behoorlijk achter qua lesaanpak. Vaak ook omdat de mensen die de beslissingen maken nog van de oude stempel zijn.
Begrijp dat bepaalde ouders daar lastig mee om kunnen gaan.
Nou dat snap ik en heb alle begrip voor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leraren en leraressen worden veeeeel te weinig getraind in dat soort zaken. Die 'moeten' gewoon onderwijs geven, programma's afwerken, doelen halen en de onderwijs inspectie behagen.
Oh ja.. en ouders, liefst moet je die spreken nadat je de hele dag 30 monsters in het gareel hebt gehouden, moe bent en echt niet meer op je best erbij zit.
Als in lesmethodes.quote:
Ook niet. Alles moet hip en nieuw en vrijzinnig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als in lesmethodes.
Ik weet wat je stokpaardje is waar je op doelt. Maar je moet wachten op Etto om het daarover te hebben.
niet openen, als je niet bevoegd bent, de rugzak moet weer dicht en hop, verder.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, onderwijs is gewoon vooral hard werken, er is helemaal niet zoveel tijd voor maatwerk, als je naast je verplichte lessen ook bijvoorbeeld nog een paar kinderen in de klas hebt zitten met een "rugzakje" (Lees backpack). Ik kan me voorstellen dat het als conservatief wordt gezien maar ik zie dat wel anders. Ik zie het vooral als een gebrek aan mogelijkheden, niet als gebrek aan wil. Gelukkig zijn er andere oplossingen voor de kinderen die wat meer willen fladderen, bijvoorbeeld montessori onderwijs.
Verzonnenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:38 schreef UitStraling het volgende:
Mijn ex-vrouw was rector op een grote school, die kreeg regelmatig doodsbedreigingen van ouders "mijn kind is zooooo speciaal en echt niet dom hoor" Het is dat ze flink haren op haar tanden had en dat ik complete schijt heb aan dat soort dingen anders hadden we aardig wat dagen in een hotelletje mogen overnachten
Dat ben ik wel met je eens. Echter zijn er best wel wat methodes om dingen anders te doen waardoor docenten meer les kunnen geven en minder “papierwerk” hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, onderwijs is gewoon vooral hard werken, er is helemaal niet zoveel tijd voor maatwerk, als je naast je verplichte lessen ook bijvoorbeeld nog een paar kinderen in de klas hebt zitten met een "rugzakje" (Lees backpack). Ik kan me voorstellen dat het als conservatief wordt gezien maar ik zie dat wel anders. Ik zie het vooral als een gebrek aan mogelijkheden, niet als gebrek aan wil. Gelukkig zijn er andere oplossingen voor de kinderen die wat meer willen fladderen, bijvoorbeeld montessori onderwijs.
Ja misschien moeten ze dat allemaal wel doen en gaan we terug naar thuisonderwijs. Dat van vroeger weet je wel, denk dat veel ouders dat fantastisch zouden vinden, ook makkelijk te doen naast hun huidige baan, misschien weer eens een keer proberen hoe dat uitpakt....oh wacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook een ander baantje zoeken als het allemaal zķ zwaar is en ze zķ weinig waardering krijgen..boehoe.. 😑
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja misschien moeten ze dat allemaal wel doen en gaan we terug naar thuisonderwijs. Dat van vroeger weet je wel, denk dat veel ouders dat fantastisch zouden vinden, ook makkelijk te doen naast hun huidige baan, misschien weer eens een keer proberen hoe dat uitpakt....oh wacht.
Hoezo niet gelijk terug naar de jaren 50?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook niet. Alles moet hip en nieuw en vrijzinnig.
Gewoon terug naar jaren '80 onderwijs. Mannelijke docenten en discipline.
Ja waarom niet eigenlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoezo niet gelijk terug naar de jaren 50?
Zo hip is het anders niet. En genoeg scholen die nog vrij traditioneel lesgaven. Zoek een christelijke basisschool en gij zult vinden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook niet. Alles moet hip en nieuw en vrijzinnig.
Gewoon terug naar jaren '80 onderwijs. Mannelijke docenten en discipline.
T' is ook niet dat ik dat een goede ontwikkeling vind overigens hoor. Nadruk ligt wat mij betreft veel te veel op 'heb je alle doelen wel behaald'. Onderwijs is zo veel meer dan alleen dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat snap ik en heb alle begrip voor.
Daarom zit mijn zachtaardige vrouw erbij en ik niet meer. Ik ben gewend gesprekken naar mij toe te trekken en daarin de lead te nemen, dat werkt gewoon niet.
Cherry-picking.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweetnie of jij daar wel welkom zou zijn geweest hoor.
Daar moet je absoluut schijt aan hebben anders gaat het onder je huid zitten en irriteren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:38 schreef UitStraling het volgende:
Mijn ex-vrouw was rector op een grote school, die kreeg regelmatig doodsbedreigingen van ouders "mijn kind is zooooo speciaal en echt niet dom hoor" Het is dat ze flink haren op haar tanden had en dat ik complete schijt heb aan dat soort dingen anders hadden we aardig wat dagen in een hotelletje mogen overnachten
Okayyy...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja misschien moeten ze dat allemaal wel doen en gaan we terug naar thuisonderwijs. Dat van vroeger weet je wel, denk dat veel ouders dat fantastisch zouden vinden, ook makkelijk te doen naast hun huidige baan, misschien weer eens een keer proberen hoe dat uitpakt....oh wacht.
Ik heb op een Christelijke basisschool gezeten, maar de wiskundemethodiek was hetzelfde als op de Montessorischool van mijn zussen. Verhaaltjessommen, omslachtige rekenmethodes met onnodige stapjes en dat soort gekkigheid.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo hip is het anders niet. En genoeg scholen die nog vrij traditioneel lesgaven. Zoek een christelijke basisschool en gij zult vinden.
Neuh, ik geef het een pogingquote:
Zelfs links schrijven was een prima reden tot handje op de rug binden en stokslagen, ik denk dat ze DIMM in de gracht hadden geflikkerd.quote:
Ik kan nu dus met rechts schrijvenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs links schrijven was een prima reden tot handje op de rug binden en stokslagen, ik denk dat ze DIMM in de gracht hadden geflikkerd.
Ik schrijf wel met links jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs links schrijven was een prima reden tot handje op de rug binden en stokslagen, ik denk dat ze DIMM in de gracht hadden geflikkerd.
Ik mocht wel met linksquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan nu dus met rechts schrijven
Ja klopt, deden ze bij een ook van me ook, hoe durfde hij linkshandig te zíjnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weet iedereenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spoileralert.
Die ene is die andere zijn vader.
Maar die mensen hebben hopelijk passie voor hun werk. Maar als de werkdruk enorm is, is dat wel jammer. We hebben het ook helemaal niet over dat ze zeiken over hoe zwaar hun werk is, het ging erom dat er daarnaast ook nog allemaal ouders zijn die een paar tig stapjes meer van ze verwachten, en dat gewoon niet lukt en dat er dan mensen zijn als Los die de leerkrachten van zijn kinderen een stel kutten vindt. Je moet wel een beetje in de context lezen hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Okayyy...dus...
Hou gewoon niet van mensen die zeiken over hoe zwaar hun werk is, wisten ze van tevoren al dat het niet makkelijk zou worden dus put up or shut up lijkt me.
Dit is bij mij nooit helemaal goed gegaanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb op een Christelijke basisschool gezeten, maar de wiskundemethodiek was hetzelfde als op de Montessorischool van mijn zussen. Verhaaltjessommen, omslachtige rekenmethodes met onnodige stapjes en dat soort gekkigheid.
Ja papaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees lief voor 'der jij gekke springkikker.
Misschien werkt dat wel voor kinderen. En misschien heeft een deel ban de kinderen wel een aantal onnodige stappen nodig om tot een uitkomst te komen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb op een Christelijke basisschool gezeten, maar de wiskundemethodiek was hetzelfde als op de Montessorischool van mijn zussen. Verhaaltjessommen, omslachtige rekenmethodes met onnodige stapjes en dat soort gekkigheid.
als je kan kiezen tussen A B C of D, dan weten we het halve antwoord meestal, al, maar dat kan je leren, op school en niet door administratiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rekenen schat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is bij mij nooit helemaal goed gegaan![]()
Kan nog steeds niet automatiseren
Ik ben met mijn beide handen vrij aardig. Alleen links schrijven heb ik al jaren niet meer gedaan.quote:
Ik kan ook van alles met beidequote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben met mijn beide handen vrij aardig. Alleen links schrijven heb ik al jaren niet meer gedaan.
Boks.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan ook van alles met beide
ambidexter
het is net als links voetballen, het gaat wat lomper en voelt ongevoeligquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben met mijn beide handen vrij aardig. Alleen links schrijven heb ik al jaren niet meer gedaan.
Ik had toch wel erg veel moeite met wiskunde tijdens mijn propedeuse, moest absoluut foutloos en ik vond dat een 8/10 ook wel voldoende wasquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien werkt dat wel voor kinderen. En misschien heeft een deel ban de kinderen wel een aantal onnodige stappen nodig om tot een uitkomst te komen.
Zelfs op het hbo wordt niet op de kern ingegaan bij bijvoorbeeld statistiek, dat is geen ramp want die kern is vaak niet zo relevant. Op wetenschappelijk onderwijs wordt dat wel weer ontleed.
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Heb je ooit Titanic gezien?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:49 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het is net als links voetballen, het gaat wat lomper en voelt ongevoelig
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is je kut nog nat? Heb nog een worst liggen.
Same samequote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:49 schreef Koen66 het volgende:
ik ben gewoon rechts maar eten doe ik verkeerdom. Afgekeken van m'n moeder denk ik die links is
Ik zeg ook niet dat ze niet nodig zijn maar vind ook niet er gedaan moet worden alsof het de heiligen onder de mensen zijn ofzo, zitten ook gewoon klootzakken en kutwijven tussen die kinderen ook het leven zuur kunnen maken, maar goed. 😑quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar die mensen hebben hopelijk passie voor hun werk. Maar als de werkdruk enorm is, is dat wel jammer. We hebben het ook helemaal niet over dat ze zeiken over hoe zwaar hun werk is, het ging erom dat er daarnaast ook nog allemaal ouders zijn die een paar tig stapjes meer van ze verwachten, en dat gewoon niet lukt en dat er dan mensen zijn als Los die de leerkrachten van zijn kinderen een stel kutten vindt. Je moet wel een beetje in de context lezen hoor.
Ik ben zelf ook geen klager, of docent trouwens.
Maar je snapt toch ook wel dat we die mensen keihard nodig hebben?
Waar ga je heen op vakantie?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:49 schreef Koen66 het volgende:
ik ben gewoon rechts maar eten doe ik verkeerdom. Afgekeken van m'n moeder denk ik die links is
Dat is gek, want dat doe ik dan juist weer 'hoe het hoort'.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:49 schreef Koen66 het volgende:
Daar hebben mijn dochters het ook over. Maar wat is het?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat kan ik wel schat. Kan alleen niet automatiseren
Dat is ook zo, dat er net als in elke beroepsgroep goeie en slechte zijn. En nee ze zijn niet heilig. Maar ze worden wel ondergewaardeerd voor hun werk. En dat vind ik spijtig. Jij onderbouwt dit bijvoorbeeld al met je woordkeuze voor baantje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze niet nodig zijn maar vind ook niet er gedaan moet worden alsof het de heiligen onder de mensen zijn ofzo, zitten ook gewoon klootzakken en kutwijven tussen die kinderen ook het leven zuur kunnen maken, maar goed. 😑
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
flikker is je vriendje zoek?
Ditquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, dat er net als in elke beroepsgroep goeie en slechte zijn. En nee ze zijn niet heilig. Maar ze worden wel ondergewaardeerd voor hun werk. En dat vind ik spijtig. Jij onderbouwt dit bijvoorbeeld al met je woordkeuze voor baantje.
Je snapt dat dit betekend dat je niet op vakantie kan he... als 1 schaap eenmaal over de dam is....quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat de laatste dagen wel vaker fout
In willekeurige volgorde:quote:
Mooi man, veel plezier.quote:
ik heb ook geen vervanger aangewezenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je snapt dat dit betekend dat je niet op vakantie kan he... als 1 schaap eenmaal over de dam is....
Ach ja, wat moet ik het dan noemen? Een roeping ofzo? Hahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, dat er net als in elke beroepsgroep goeie en slechte zijn. En nee ze zijn niet heilig. Maar ze worden wel ondergewaardeerd voor hun werk. En dat vind ik spijtig. Jij onderbouwt dit bijvoorbeeld al met je woordkeuze voor baantje.
tsja, die kan door d'r ietwat frequente depressie issues tegenslagen nogal slecht handelenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi man, veel plezier.
Is het thuis al wat relaxter? Je vrouw zat wat te zaniken toch na ontslag?
Donnie Darko is wel goeie jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde:
-Titanic
-Silence of the Lambs
-Love Actually
-The Girl with the Dragon Tattoo
-Donnie Darko
meteen een rode vlag, mafkutquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, die kan door d'r ietwat frequente depressie issues tegenslagen nogal slecht handelen
Tjaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
-Titanic
-Silence of the Lambs
-Love Actually
-Donnie Darko
Gewoon een keer inruilen die handel. Of ze draait bij en is ook heel lief.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, die kan door d'r ietwat frequente depressie issues tegenslagen nogal slecht handelen
Girl with the Dragon Tattoo hopelijk wel de Zweedse variant toch? Niet die met James Bond.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
-Titanic
-Silence of the Lambs
-Love Actually
-Donnie Darko
Idd tja..quote:
Het wordt verwacht dat je het uit je hoofd weet zonder te rekenen. Dus als jij roept 28 + 7 , 6x3, 19-7, 8x6 moeten ze dat zo *bam* uit hun hoofd kunnen roepen zonder 'te rekenen'.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar hebben mijn dochters het ook over. Maar wat is het?
Vroeger had je rekenen met sommetjes. Later wis en natuurkunde. Misschien nog een beetje statistiek.
bonnetje kwijt, garantietermijn verstrekenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon een keer inruilen die handel.
Een baan? Wat volwassen mensen hebben. Iets serieus. Het is niet de 16 jarige vakkenvuller bij de supermarkt he?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ach ja, wat moet ik het dan noemen? Een roeping ofzo? Hahaha
Ok mevrouwquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een baan? Wat volwassen mensen hebben. Iets serieus. Het is niet de 16 jarige vakkenvuller bij de supermarkt he?
Nee de David Fincher versie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Girl with the Dragon Tattoo hopelijk wel de Zweedse variant toch? Niet die met James Bond.
Gewoon eens heel lief doen, spontaan iets regelen, zomaar. Works like a charme en je krijgt zelf een leukere vakantie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bonnetje kwijt, garantietermijn verstreken
ze kunnen gewoon de boom in daarmeequote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het wordt verwacht dat je het uit je hoofd weet zonder te rekenen. Dus als jij roept 28 + 7 , 6x3, 19-7, 8x6 moeten ze dat zo *bam* uit hun hoofd kunnen roepen zonder 'te rekenen'.
quote:
Tering, dan moet ik echt teveel nadenken voor nu, vraag er nog maar eens omquote:
Dit lijkt me heel sterk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het wordt verwacht dat je het uit je hoofd weet zonder te rekenen. Dus als jij roept 28 + 7 , 6x3, 19-7, 8x6 moeten ze dat zo *bam* uit hun hoofd kunnen roepen zonder 'te rekenen'.
Nou die brabo's moeten wel door een extra selectieprocedure hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik wens graag alle huidige bewoners te houden ongeacht kleur, religie of afkomt.
Zelfs de brabo's mogen van mij blijven
Ken je de Zweedse versie? Doet meer recht aan de boeken.quote:
dat werkt inderdaad welquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon eens heel lief doen, spontaan iets regelen, zomaar. Works like a charme en je krijgt zelf een leukere vakantie.
Gewoon vies veel geld geven en zeggen koop eens iets leuks voor jezelf.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik wens graag alle huidige bewoners te houden ongeacht kleur, religie of afkomt.
Zelfs de brabo's mogen van mij blijven
In het Oosten van het land is het onderwijs ook niet al te best.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit lijkt me heel sterk.
De afgestudeerde HBOers die ik nu op het werk krijg hebben een rekenmachine nodig terwijl ze in excel werken.
Of gewoon een keer uit het niks een goeie beurt geven, werkt ook vaak, voelt ze zich begeerd, krijgt ze de juiste gelukshormoontjes etc etcquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon eens heel lief doen, spontaan iets regelen, zomaar. Works like a charme en je krijgt zelf een leukere vakantie.
Gewoon vies veel geld geven en zeggen koop eens iets leuks voor jezelf.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit lijkt me heel sterk.
De afgestudeerde HBOers die ik nu op het werk krijg hebben een rekenmachine nodig terwijl ze in excel werken.
Dat was vroeger zo. Is al lang niet meer de norm.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het blijft misschien niet bij iedereen even goed hangen. Maar jij hebt net als elke afgestudeerde HBO'er en net als je kinderen nu de tafels moeten leren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit lijkt me heel sterk.
Eh jawel. Er zijn nog steeds tafeldiploma'squote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo. Is al lang niet meer de norm.
Vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hangt hier naast mijn strikdiploma.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het blijft misschien niet bij iedereen even goed hangen. Maar jij hebt net als elke afgestudeerde HBO'er en net als je kinderen nu de tafels moeten leren.
het blijft ook niet hangen, net als een taal, als je het nooit gebruiktquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het blijft misschien niet bij iedereen even goed hangen. Maar jij hebt net als elke afgestudeerde HBO'er en net als je kinderen nu de tafels moeten leren.
Nope... dit is gewoon basisschool stuf.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit lijkt me heel sterk.
Ja Zweedse versie ook gezien. Boeken staan nog op de leeslijst.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken je de Zweedse versie? Doet meer recht aan de boeken.
Ik vond lisbeth ik de film best ok, alleen ontbreekt een hoop uit het verhaal.
Ik denk ook niet dat de allerslimsten ter wereld bij jou solliciteren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit lijkt me heel sterk.
ik kan het niet a-la minute meer..quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eens want ik kan het nog steeds niet![]()
Fransquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:02 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het blijft ook niet hangen, net als een taal, als je het nooit gebruikt
Boeken zijn echt de moeite waard, kan ik wel aanraden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja Zweedse versie ook gezien. Boeken staan nog op de leeslijst.
Misschien omdat ik gewoon een David Fincher fan ben maar de 2011 film was één van de beste thrillers die ik in tijden had gezien.
Ja nu zit ik steeds met die muziek van die aliens bij Jabba de Hutt in mijn hoofdquote:
Ken ik niet maar klinkt goed. Goeie tipquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, dan moet ik echt teveel nadenken voor nu, vraag er nog maar eens om![]()
Enige die me zo snel qua top vijf te binnen schiet is Melancholia.
Leer je daar dan de etiquette?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh jawel. Er zijn nog steeds tafeldiploma's
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ken ik niet maar klinkt goed. Goeie tip
Why???quote:
Oh zeker wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want die werken er al hč!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de allerslimsten ter wereld bij jou solliciteren.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ken ik niet maar klinkt goed. Goeie tip
Sock it to 'mquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh zeker wel.
Alleen niet elk kind gaat het uiteindelijk lukken.
bestaat die nog?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Braddie? Die bespreken we in KLB SC.
Nee maar daar reageer je ook niet op toch? Kinderen stampen nog steeds dat soort dingen en is zeker nog wel de norm. Maar al schrijvende begrijp ik je woordgrap.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leer je daar dan de etiquette?
Zou wel serieus een verplicht onderdeel van scholing moeten worden though.
Antichristquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, dan moet ik echt teveel nadenken voor nu, vraag er nog maar eens om![]()
Enige die me zo snel qua top vijf te binnen schiet is Melancholia.
Ben je geen lid voor maar ¤4,99 per maand?quote:
Deze is wel top 3 materiaalquote:
zonder streepjequote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trouwens... is het oei - oei, of oeijoei?
heb hier nog piepschuim en ketchup liggen denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:07 schreef Ygritte het volgende:
JOngens ik heb trek...
uuuuh spontaan niet meer.. thnx dimm
Moi eemquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trouwens... is het oei - oei, of oeijoei?
Je doet een poging om normaal te reageren als normale mensen onder elkaar maar ik zeg alleen de titel en verder niets dus het is een beetje debiel om dan heel blij te zeggen "goede tip"quote:
dat komt terug na een paar weken moeten oefenen, net als fransquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Was echt slecht in Frans en Duits maar er is wel onbewust wat blijven hangen. Ik sprak het toen niet en nu ook niet vloeiend ofzo, maar als je er dan weer mee in aanraking komt dan komen er al snel weer wat dingen bovendrijven waarvan je dacht dat je het al lang vergeten was.
Bij wiskunde niet.
Lekker hapje van de Bradge.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:07 schreef Ygritte het volgende:
JOngens ik heb trek...
Zei je verder maar niets neequote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je doet een poging om normaal te reageren als normale mensen onder elkaar maar ik zeg alleen de titel en verder niets dus het is een beetje debiel om dan heel blij te zeggen "goede tip"
Wat hedde gewonne?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hopppaaaaaaaaaaaaaa, en weer een catawiki gewonnen
You're welcomequote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:07 schreef Ygritte het volgende:
JOngens ik heb trek...
Jawel, nergens voor nodig dat hij hier gepost wordt, ga lekker in klaagbaak ofzo ietwat zielige mensen afzeiken maar dat hoeft toch niet in ons fijne dorp?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kerel kan ook niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Beetje zorgwekkend wel, mensen die een psychiatrische patient als toppunt van vermaak zien maar goedquote:
De Bossche Bijbel?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
boek uit 1716 over Den Bosch
MET gravures uiteraard
Waarom zou ik Brabant verlaten? Dat is ongeveer hetzelfde als de hemel inwisselen voor de helquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een ol inkloesif verkantie naar Turkije.
Nee, die heb ik al... Nou ja, de Leuvense... ZEER kostbaar.quote:
Nou ja er zijn plekken waar de zon schijnt en mensen een normaal accent hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou ik Brabant verlaten? Dat is ongeveer hetzelfde als de hemel inwisselen voor de hel
Eerder deze avond was Joe Exotic nog geweldige tv.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zorgwekkend wel, mensen die een psychiatrische patient als toppunt van vermaak zien maar goed
Je hebt mensen die erover klagen en mensen die de oplossing hebben uitgedacht en uitvoeren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bij een klimaatontkenner? Lijkt me sterk.
Denk dat je volgens meerdere mensen hier die mening kan stoppen in een plek waar de zon niét schijntquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja er zijn plekken waar de zon schijnt en mensen een normaal accent hebben.
Ik zou zeggen stap naar buiten in je leukste jurkje en doe een dansje, wat voor bloemen wil je?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja er zijn plekken waar de zon schijnt en mensen een normaal accent hebben.
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk dat je volgens meerdere mensen hier die mening kan stoppen in een plek waar de zon niét schijnt
Pioenrozen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stap naar buiten in je leukste jurkje en doe een dansje, wat voor bloemen wil je?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk dat je volgens meerdere mensen hier die mening kan stoppen in een plek waar de zon niét schijnt
ik ben bang dat het merendeel aan de crystal meth zit, en dat helemaal in die samenleving normaal is en het werd een paar keer benoemd.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerder deze avond was Joe Exotic nog geweldige tv.
Jij hebt zeker ook nog een ouderwetse typmachine die je met wat ombouw aangesloten hebt op je PC.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zit hier nu dan ook in mijn avondmantel, met monocle en sigaar te typen.
KRACHT
PASSIE
GRAVURES
ETTO
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Uiteraard; vanachter mijn riante schrijftafel met ivoren inlegplaatjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook nog een ouderwetse typmachine die je met wat ombouw aangesloten hebt op je PC.
En dan zo half kippig met 2 vingers te langzaam tikken.
Klinkt mooi zeg!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard; vanachter mijn riante schrijftafel met ivoren inlegplaatjes.
zijn dat de ergste?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oei... dat had ik niet moeten zeggen... heel de fractie van Groen Links Helmond voor de deur zo...
Allebei.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Seizoen alweer voorbij helaas.
Fantenmoordenaarquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:
Ik zou maar uitkijken voor die types, met een leuk stukje kunst aan de muurquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oei... dat had ik niet moeten zeggen... heel de fractie van Groen Links Helmond voor de deur zo...
Allebei.
Als het antiek is maakt het weinig uit.quote:
Lief wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wilde ze voor mijn vriendin halen, maar uiteindelijk toch wat anders moeten halen.
Dit maakt de hongerige roedel potente negers niets uit vrees ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee daar doe ik het niet voor.
Ik heb bij jouw altijd zo'n beeld van een weird ass kruising tussen Iwaniwus meets Bart Chabot (maar dan niet hip) meets Boudewijn Buch meets De Paus.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als het antiek is maakt het weinig uit.
Ja dit is dus het probleem hčquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze voor 19-zoveel vermoord zijn dan telt het toch niet?
Wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ja dit is dus het probleem hč
Wie is Iwaniwus?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb bij jouw altijd zo'n beeld van een weird ass kruising tussen Iwaniwus meets Bart Chabot (maar dan niet hip) meets Boudewijn Buch meets De Paus.
Zoiets.
Het is raar in ieder geval
* Doorlaat AR-15quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit maakt de hongerige roedel potente negers niets uit vrees ik.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb bij jouw altijd zo'n beeld van een weird ass kruising tussen Iwaniwus meets Bart Chabot (maar dan niet hip) meets Boudewijn Buch meets De Paus.
Zoiets.
* gaat op de lijst.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoiets.
Chiel Montagne meets Griet Titulear meets Hans Kazan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoiets.
Gelachenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoiets.
wat is jouw beeld bij de rest hier?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |