SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marbella, da's echt dč plek voor gepensioneerde Britse criminelenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben een familiehuisje in Marbella, je kunt gewoon doen wat je wil daar in Spanje, enige is dat ze een avondklok hebben in de horeca maar goed dan maar een uurtje eerder aan het bier.
Schotse.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Marbella, da's echt dč plek voor gepensioneerde Britse criminelen
Ja onder anderequote:
Niet. Gewoon een alpaca scheren daarvoor.quote:
Heb je ooit de film "The Wee Man " gezien? Over de onderwereld in Glasgow, erg goedquote:
Ik zou die test lekker laten zitten. De pakkans is klein en mocht je gepakt worden krijg je een boete van slechts 95 euro. Das nog altijd goedkoper dan die testen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega van mij gaat met kinderen naar Slovenië en Kroatië. Op de terugweg moeten ze ook een PCR test hebben en toen ik zei dat ze in Slovenië dikkere stokjes hebben voor in je neus hoorde ik ze op de achtergrond protesteren
Gewoon heengaan waar je heen mag gaan, je netjes aan de regels houden en elkaar verder niet zo betuttelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is totale onzin. Lees maar terug. Maar goed, ga lekker allemaal overal heen waar je zin hebtVeel plezier hoor
* schrapt Marbella van de lijst.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Als je in Marbella de verkeerde tent binnenstapt kom je of Badr Hari, Mohammad bin Salman al-Saoed of Dries Roelvink tegen, ligt er maar net aan welke tent
Wie van de 3 zou ik het minst erg vinden om tegen te komen 🤔quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Als je in Marbella de verkeerde tent binnenstapt kom je of Badr Hari, Mohammad bin Salman al-Saoed of Dries Roelvink tegen, ligt er maar net aan welke tent
Ik ga voor Driesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie van de 3 zou ik het minst erg vinden om tegen te komen 🤔
welke tent komt Badrquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Je kunt dus ook US tegenkomen die liedjes van de Japanse Elvis staat te zingenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of zoals Haags gewoon niet testenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon heengaan waar je heen mag gaan, je netjes aan de regels houden en elkaar verder niet zo betuttelen.
Is net een soort menselijke dierentuin daar joh, kunt wel lol trappen daar, eigenlijk veel leuker als je dat volk niet bent, je kijkt je ogen uitquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik las weer eens te snel en dacht dat het om die zoon van 'm , Dave, gingquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of zoals Haags gewoon niet testen
Die ontmoet ik 6 septemberquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik las weer eens te snel en dacht dat het om die zoon van 'm , Dave, ging
*verstopt tinderaccount*quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helemaal vergeten je Tinder over te nemen. Wanneer heb je weer tijd voor een date?
Ja dat denk ik ook wel, en wat is nou leuker dan met een drankje erbij mensen kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is net een soort menselijke dierentuin daar joh, kunt wel lol trappen daar, eigenlijk veel leuker als je dat volk niet bent, je kijkt je ogen uit
Ah even googlenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'The Jail', erg populair onder dat soort types
Oh ik las eerst dat je plas in je schoenen had staanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:39 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook echt een plas in mijn schoenen staan en moet ze nog twee uur aan.
Gecondoleerdquote:
Dat zou ik nog best leuk vindenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt dus ook US tegenkomen die liedjes van de Japanse Elvis staat te zingen [ afbeelding ]
Totale verwarring ook vaak als ze merken dat je er duidelijk bent maar dat ze je niet kennenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel, en wat is nou leuker dan met een drankje erbij mensen kijken
Ja dat zei jequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale verwarring ook vaak als ze merken dat je er duidelijk bent maar dat ze je niet kennen
Ja gatverdamme, iemand moet een keer die lelijke neptanden van 'm uit zn bek slaanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffttt, gelukkig genoeg tijd om af te zeggen met een kuchje of zo, misselijk mannetje.
CORONAquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:44 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zit er dit jaar ook gewoon niks leuks tussen qua celebs handje schudden.
Kan beter met het plebs om gaanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:44 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zit er dit jaar ook gewoon niks leuks tussen qua celebs handje schudden.
Lekker awkward voetjes gevenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooohja![]()
Nou dat maakt het alweer wat dragelijker
Da's weer een andere kinkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen vol in de mond spugen, zo van die verplichting zijn we ook weer af.
Die arme jongen is dadelijk helemaal van het padje af.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten we hopen dat LT het gifje al klaar heeft staan
Druk whatsapp-verkeer over en weer daar.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die arme jongen is dadelijk helemaal van het padje af.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Badr zal wel niets kunnen met zo’n saaie bitterbal. Die wil in de club gezien worden.
Denk dat hij met de moeder van zijn kinderen heeft afgesproken alleen nog maar aan rijke mannen te friemelen en niet aan vrouwenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Badr zal wel niets kunnen met zo’n saaie bitterbal. Die wil in de club gezien worden.
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had echt even eten nodig. Beetje duizelig zelfs.
toch wel 5 minuten netquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij hebben ze er spijt van dat ze mij naar huis hebben gestuurd. Heeft helemaal niet meer geregend
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://tenor.com/view/hungry-fasting-gif-4176823
Zo!!! Dat kind zou echt naar dr kamer worden gestuurd zonder vreten voor de komende dagenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://tenor.com/view/hungry-fasting-gif-4176823
Laat ze maar lekker spijt hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij hebben ze er spijt van dat ze mij naar huis hebben gestuurd. Heeft helemaal niet meer geregend
Sugar shot nodigquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had echt even eten nodig. Beetje duizelig zelfs.
Friday fannyquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:16 schreef Ygritte het volgende:
J0ng0ns!
It's weekend! Stop working and start drinking!![]()
[ tiktok ]
Tiktok is soms ook echt geniaalquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe verzinnen ze het elke weekGekke belgjes
Tiktok is eigenlijk veel te geniaal. Voor je het weet is het ineens half 3 's nachts en loop je nog te swipen.quote:
balen he dit weer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Afwas gedaan, was uit de droger gehaald. Misschien nog even boodschappen bestellen voor morgen. En het weer is weer bijzonder wisselvallig dus ook maar geen balkon meer vanavond
Het balgeval is er alquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
balen he dit weer.
keek net naar weerbericht. Ziet er ook niet best uit
I know!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tiktok is eigenlijk veel te geniaal. Voor je het weet is het ineens half 3 's nachts en loop je nog te swipen.
Hoerenapp is het
Gergi zit steeds op die app op de wc.. dan moet ik na een half uur altijd weer eens vragen of ie nog leeftquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tiktok is eigenlijk veel te geniaal. Voor je het weet is het ineens half 3 's nachts en loop je nog te swipen.
Hoerenapp is het
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zit steeds op die app op de wc.. dan moet ik na een half uur altijd weer eens vragen of ie nog leeft
Had je niet zo vroeg thuis verwachtquote:
Ik heb een tijdje een max op de app gehad vanuit mijn telefoon. Toen ik dat elke keer verlengde er maar gewoon weer afgehaald.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
I know!!!ik kreeg een tijdje geleden midden in de nacht een melding van Tiktok dat ik wel erg lang achter elkaar op de app zat en dat het goed voor me zou zijn om ff een pauze in te lassen
![]()
nuff said dus, hahaha
Heb je al gegeten?quote:
Nee kloptquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
balen he dit weer.
keek net naar weerbericht. Ziet er ook niet best uit
hmmmm ja... k'zeg niks...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zit steeds op die app op de wc.. dan moet ik na een half uur altijd weer eens vragen of ie nog leeft
Wist niet eens dat dat kon, een max op die appquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een max op de app gehad vanuit mijn telefoon. Toen ik dat elke keer verlengde er maar gewoon weer afgehaald.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat kon, een max op die appheeft bij mij geen zin, ben sowieso van de extremen, het is alles of niks bij mij
Ja ik ook alquote:
Talen sprekenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:30 schreef bitterbal het volgende:
wat een baas![]()
https://9gag.com/gag/aLpOorv
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft ze je betrapt met een bamihapje?
Nee had een broodje hamburgerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft ze je betrapt met een bamihapje?
Zo is er ook ergens een filmpje van een gast die een of ander vaag Chinees dialect beter spreekt dan Chinezen zelfquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:30 schreef bitterbal het volgende:
wat een baas![]()
Iphone, zal vast op android ook kunnenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat kon, een max op die appheeft bij mij geen zin, ben sowieso van de extremen, het is alles of niks bij mij
ja denk dat ik weet welke je bedoeldquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo is er ook ergens een filmpje van een gast die een of ander vaag Chinees dialect beter spreekt dan Chinezen zelf
Is dat diezelfde gast die dan eerst bij een restaurantje in het Engels gaat bestellen en zodra ze over hem gaat praten verder gaat in het Chinees?? Die vind ik ook zo briljantquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo is er ook ergens een filmpje van een gast die een of ander vaag Chinees dialect beter spreekt dan Chinezen zelf
Hahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:30 schreef bitterbal het volgende:
wat een baas![]()
Die is idd briljant!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dat diezelfde gast die dan eerst bij een restaurantje in het Engels gaat bestellen en zodra ze over hem gaat praten verder gaat in het Chinees?? Die vind ik ook zo briljant
Wel genieten zulke dingenquote:
Nou idd!!! Ben geen kleuterquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iphone, zal vast op android ook kunnen![]()
Maar goed, ik omzeil zulke dingen dus ook altijd 'want mijn telefoon gaat mij niet vertellen hoe lang ik nog mag'
Die is ook leuk !quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel genieten zulke dingen![]()
Aan de andere kant hebben wij de Braboneger natuurlijk
indrukwekkend tochquote:
denk weinig positiefs ;Pquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahaik ben altijd benieuwd wat die Aziatische chickies bij de nagelsalons onderling zitten te ouwehoeren
Hij was ooit beveiliger op een feestje dat vrienden van mij georganiseerd haddenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel genieten zulke dingen![]()
Aan de andere kant hebben wij de Braboneger natuurlijk
Ja, echt cool.quote:
Hahaha! Misschien moet ik ook maar een cursusje gaan volgenquote:
Ik kan nog Hebreeuws verstaan en lezenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, echt cool.
Tot vlak voor COVID kon ik ook Roemeens verstaan en was basis dingen spreken. Vonden sommige mensen ook erg interessant. Zodra je ze in Roemeens begroet en vraagt hoe het met ze gaat is de kans dat ze je op proberen te lichten ook een stuk kleiner ineens.
Ik krijg kortsluiting daarvanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kan nog Hebreeuws verstaan en lezen
Alleen dat al ja. Of als je met je lokale vrienden over straat loopt valt het niet zo snel op dat je er niet echt bij hoort (hoewel ze dat aan je schoenen toch altijd wel zien schijnbaar, ook zoietsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, echt cool.
Tot vlak voor COVID kon ik ook Roemeens verstaan en was basis dingen spreken. Vonden sommige mensen ook erg interessant. Zodra je ze in Roemeens begroet en vraagt hoe het met ze gaat is de kans dat ze je op proberen te lichten ook een stuk kleiner ineens.
Voordat ik daar permanent ging wonen en de taal wel moest leren had ik dat ook, dacht altijd dat ze ruzie hadden met elkaarquote:
quote:
ja dat heb je in het Grieks ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voordat ik daar permanent ging wonen en de taal wel moest leren had ik dat ook, dacht altijd dat ze ruzie hadden met elkaar
Tussen Roemeense mensen val ik wel op, maar vond het wel leuk om iets van de taal te leren. Als was het maar om heel basisdingen te doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen dat al ja. Of als je met je lokale vrienden over straat loopt valt het niet zo snel op dat je er niet echt bij hoort (hoewel ze dat aan je schoenen toch altijd wel zien schijnbaar, ook zoiets)
O ja Grieks, dat sprak ik op cyprus wel in de winkel. Maar er is echt 0,0 blijven hangen. Allemaal uit m'n kleine breintje gedrukt door het Duitsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat heb je in het Grieks ook![]()
"Nč nč nč" betekent "Ja ja ja!"
Dus als Griekse vrouwen Nč zeggen bedoelen ze dus wel Ja!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat heb je in het Grieks ook![]()
"Nč nč nč" betekent "Ja ja ja!"
Verdomme dat was het dusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dus als Griekse vrouwen Nč zeggen bedoelen ze dus wel Ja!
Lekker gruntgrunt alles met handjes en voetjes bepotelen jatoggggquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Achterhoeks spreken ze overal op de wereld. Dat scheelt dan weer.
Bepotel'n dan tochquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker gruntgrunt alles met handjes en voetjes bepotelen jatogggg
De taal der liefde ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Achterhoeks spreken ze overal op de wereld. Dat scheelt dan weer.
Als een vrouw uit de Achterhoek haar mond opentrekt droog je toch direct op/kruipen je ballen toch direct terug naar binnenquote:
'n mooi'n vrou is as 'nen siepel. Ie mot 'r van hûlenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als een vrouw uit de Achterhoek haar mond opentrekt droog je toch direct op/kruipen je ballen toch direct terug naar binnen
Whehehequote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
'n mooi'n vrou is as 'nen siepel. Ie mot 'r van hûlen
Ja dat klopt, maar een Twentse vrouw darentegen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als een vrouw uit de Achterhoek haar mond opentrekt droog je toch direct op/kruipen je ballen toch direct terug naar binnen
Dat is mooiquote:
Dat het maar mooi in zuid italie blijft hangenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
@:bitterbal ga maar vrij nemen![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)lokaal-tot-45-graden
ja wij toch nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou idd!!! Kan ze nog zo drop dead gorgeous zijn, maar dan houdt het toch echt opquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee Los, gewoon nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar een Twentse vrouw darentegen.
Zo blij dat ik in Nederland woon.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar dan kan je erheen of zo. Als ik dat nog mag zeggen. Of als dat weer hypocriet is of zoquote:
ik ga toch al 23 sepquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar dan kan je erheen of zo. Als ik dat nog mag zeggen. Of als dat weer hypocriet is of zo
Oh okeequote:
Frisjes wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Maar ja misschien is het dan nog maar 38 graden of zo
Neem ik wel genoegen mee danquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Of 18quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Die zijn er al ruimschootsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Oh jee, het begint met een B en het rijmt op "osbranden"
Trui meenemen dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Even de spareribs marineren zou ik zeggen, kun je lekker buiten op de grill leggen zonder 'm aan te stekenquote:
Welke website haal je deze kaart vandaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Oh jee, het begint met een B en het rijmt op "osbranden"
nos.nl gok ikquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke website haal je deze kaart vandaan?
Twitteur via NOSquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke website haal je deze kaart vandaan?
Oh vet !!!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook jaren gedaan, maar als ik dit weer zie. Manmanman.
https://twitter.com/WMOquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht van een coole website met allerlei weerkaarten
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
40+ graden. Gelukkig wonen we in Nederland. Daar kan dat niet gebeuren.
*doet weerdans*quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Als dat vreselijke weer maar daar blijft
Wij hebben hier een light versie van op de markt en toen ik er van de week langs liep was een ouder echtpaar van in de 60 daar een beetje mee aan het spelen. Tot die vrouw kletsnat werd gespoten Huehue.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
@:liesje1979 weet wel waar dit is![]()
[ afbeelding ]
Onweer !!!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://twitter.com/WMO
een van mijn favorieten qua onweer is https://www.estofex.org
Even een trip down memorylane voor d'rquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hebben hier een light versie van op de markt en toen ik er van de week langs liep was een ouder echtpaar van in de 60 daar een beetje mee aan het spelen. Tot die vrouw kletsnat werd gespoten Huehue.
Meisjes plagen kusjes vragenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
ltvdk moet weer vervelend doen hoor [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gaat het hier vannacht regenen tot kerst.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkeerde dans. Dat is de regendans
Je bent zelf ook aardig Kawai hč?quote:
Waarom moet je het nou gelijk weer zo vies laten klinkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snackjes plagen trekjes vragen.
Komt door het hoofd van Bateman. Daar haakte ik af.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet echt lekker in Ozark komen.
Maar Bateman vind ik altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt door het hoofd van Bateman. Daar haakte ik af.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom moet je het nou gelijk weer zo vies laten klinken
Oh vond ik eigenlijk best een prima serie, leuk sfeertje. Ben benieuwd wanneer het nieuwe seizoen eens komtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Sommige acteurs hebben een te kenmerkend uiterlijk waardoor ze eigenlijk alleen steeds zichzelf spelen 🤔quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt door het hoofd van Bateman. Daar haakte ik af.
Daar haal je middernacht niet eens mee gek.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:28 schreef Karzai het volgende:
ja we''re doomed, genoeg snacks in huis hale en hopen op het beste
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds seizoen 3 kijken... helemaal geen zin in en kan er ook niet in komen terwijl ik en en 2 echt wel leuk vond.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh vond ik eigenlijk best een prima serie, leuk sfeertje. Ben benieuwd wanneer het nieuwe seizoen eens komt
bestel ik meer bij de picnicquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar haal je middernacht niet eens mee gek.
Andrew Scott zie ik altijd Moriarty in.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sommige acteurs hebben een te kenmerkend uiterlijk waardoor ze eigenlijk alleen steeds zichzelf spelen 🤔
Je hebt hem gekochtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:30 schreef Ygritte het volgende:
Goh ik denk dat ik naast mijn cruiser een snellere fiets wil... hmmm hoe heet dat... trekking bike/tourfiets... weet ik het..... marktplaats maar even koekeloeren. Oh ja leuk... kosten vallen ook mee. Zou dat ook elektrisch kunnen... ook ff kijken! Goh alle bejaarden verkopen ook elektrische fietsen, verassend. Vaak ook nog in een leuk ANWB setje. Misschien beide wel doodgegaan door Covid, weet jij het. Hejjj wat is dat dan... dat ziet er wel sexy uit!... Oh dat is een Cube, nice, mehhh wel herenmodel. Even op de website van Cube kijken. Ohhhh leukkkkk... ik denk dat ik dit wil. Wat kost het eigenlijk? 4000?!?!?!?![]()
![]()
![]()
Waarom ben ik zo...
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds seizoen 3 kijken... helemaal geen zin in en kan er ook niet in komen terwijl ik en en 2 echt wel leuk vond.
Nee... maar ik ken mijzelf... weet bijna zeker dat ik hem na wikken wegen, nee niet nodig, doe normaal, ja maar tof, nee toch niet je bent niet gestoord, nou eigenlijk wel, acht wat schijt mij het ook, straks wel heb...quote:
lever tijden op fietsen schijnen onwijs lang te zijn op 't momentquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee... maar ik ken mijzelf... weet bijna zeker dat ik hem na wikken wegen, nee niet nodig, doe normaal, ja maar tof, nee toch niet je bent niet gestoord, nou eigenlijk wel, acht wat schijt mij het ook, straks wel heb...
Ik vond Afdeling Q erg goed/leuk, is wel Deens, maar zo nu en dan vind ik het niet zo erg om iets met ondertiteling te moeten kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Maar iedereen is steeds lyrisch over allemaal series en ik kan nergens inkomen en zit voor de duizendste keer Friends te kijken op Comedy Central.
heb je een link naar de fiets?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee... maar ik ken mijzelf... weet bijna zeker dat ik hem na wikken wegen, nee niet nodig, doe normaal, ja maar tof, nee toch niet je bent niet gestoord, nou eigenlijk wel, acht wat schijt mij het ook, straks wel heb...
Beter nu bestellen dan. Mooi fietsje hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ikquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Andrew Scott zie ik altijd Moriarty in.
Ik heb 'alleen maar' een sjalalala tideliedeedee fiets met te dikke banden wat leuk ik voor een beetje onbenullig cruisen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lever tijden op fietsen schijnen onwijs lang te zijn op 't moment
heb met de gedachte gespeeld om een gravelbike te kopen. maar wacht nog ff een jaar.
Varenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb 'alleen maar' een sjalalala tideliedeedee fiets met te dikke banden wat leuk ik voor een beetje onbenullig cruisen.
Ik laat dit idee voorlopig eerst ook maar even varen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet je even door de eerste 2/3 afleveringen heen vond ik. Supergoede serie. Breaking Bad ook, Sons of Anarchy, The Blacklist. Allemaal misdaadquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
The Shieldquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar moet je even door de eerste 2/3 afleveringen heen vond ik. Supergoede serie. Breaking Bad ook, Sons of Anarchy, The Blacklist. Allemaal misdaad
bijzonder modelquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja.. niet nodig dussssss
https://www.cube.eu/nl/20(...)eakniridium-trapeze/
The Punisher !!!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar moet je even door de eerste 2/3 afleveringen heen vond ik. Supergoede serie. Breaking Bad ook, Sons of Anarchy, The Blacklist. Allemaal misdaad
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Varenhuehue
Oh je gaat je CWO halen in een optimistje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh die moet ik dan ook eens bekijken. Op Netflix?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
The Punisher !!!geniale serie vond/vind ik dat !
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh je gaat je CWO halen in een optimistje?
Ja ! Met Jon Bernthal!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die moet ik dan ook eens bekijken. Op Netflix?
Ik las hier Jody Bernalquote:
Maaruh... Zeezeilen? Tweemaster, Driemaster, wat gaat je doen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik heul niet nodig
heb pas mn klein vaarbewijs in ontvangst genomen
Oh...da's dan weer jammerquote:
Ff spelen met een 40 voeter met zo'n lift kiel..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maaruh... Zeezeilen? Tweemaster, Driemaster, wat gaat je doen?
Sadly...yes...quote:
Valkje denkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maaruh... Zeezeilen? Tweemaster, Driemaster, wat gaat je doen?
kost geen drol zegmaarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ff spelen met een 40 voeter met zo'n lift kiel..
kijken of 't wat voor mij is
Heb je trouwens The Accountant gezien met Ben Affleck? Is dan wel een film en geen serie maar vond die ook echt super goed!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die moet ik dan ook eens bekijken. Op Netflix?
Gisteren 40.1 vandaag 40.5 en komende week blijvend tussen 38 en 42quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je trouwens The Accountant gezien met Ben Affleck? Is dan wel een film en geen serie maar vond die ook echt super goed!
Heb je airco?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Gisteren 40.1 vandaag 40.5 en komende week blijvend tussen 38 en 42
https://m.facebook.com/Ne(...)403261/?locale=nl_NLquote:
RIPquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Gisteren 40.1 vandaag 40.5 en komende week blijvend tussen 38 en 42
Uiteraard, zowel 's zomers als 's winters noodzakelijkquote:
Waar woon je dan? 🤔quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteraard, zowel 's zomers als 's winters noodzakelijkalhoewel het met deze temperaturen ook zonder airco binnen niet echt warmer dan 27 graden wordt omdat ik in een soort van grotwoning woon heb ik het wel nodig om de luchtvochtigheid op niet schimmelniveau te houden
Het mooie is, ik woon op 3 km hemelsbreed van Maaskantje en de vriendenclub waar ik mee opgegroeid ben was exact zo, misschien nog wel ergerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/Ne(...)403261/?locale=nl_NL![]()
Ook met van die matjes ja ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het mooie is, ik woon op 3 km hemelsbreed van Maaskantje en de vriendenclub waar ik mee opgegroeid ben was exact zo, misschien nog wel erger
Dit verklaard een hoopquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het mooie is, ik woon op 3 km hemelsbreed van Maaskantje en de vriendenclub waar ik mee opgegroeid ben was exact zo, misschien nog wel erger
Hilarisch!quote:
*VerklaarTquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, sommigen denken dat die eerste seizoenen cabaret en verzonnen zijn, it is notquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hilarisch!leuke vrienden wel denk ik dan
Te grappigquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, sommigen denken dat die eerste seizoenen cabaret en verzonnen zijn, it is not
Mijn ex-vriendin is een bekende van Huub Smit. Goeie kerel is dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, sommigen denken dat die eerste seizoenen cabaret en verzonnen zijn, it is not
In een bloedheet Bulgaars kutdorpquote:
The truth sucksquote:
Oh ok, klinkt niet echt leukquote:
Dit lijkt mij sterk doch aannemelijk op hetzelfde momentquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou US dan de verstandigste van het stel geweest zijn?
Kwam dat wijf van Tonnie nog terug?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
Teveel gekke dingen mee meegemaakt, Carnaval afgelopen, Tonnie is zijn wijf kwijt dus, Tonnie vind het feit dat Carnaval afgelopen is veel erger dan zijn wijf weg met iemand anders, Tonnie boos want hij krijgt geen bier meer, Tonnie heeft geen slaapplek, US kijkt uit de kroegraam en ziet Tonnie tegen een politiewagen aan schoppen, Tonnie zwaait nog een keer, Tonnie blij want hij heeft nu een slaapplekje.
Geilquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stiekem wil ook gewoon een Kimberly met een hoge staart een aussie en kauwgom zijn
Afschuwelijkquote:
Als ik die had gehad zou ze slikken ookquote:
Gewoon een beetje roleplayen in de slaapkamerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stiekem wil ook gewoon een Kimberly met een hoge staart een aussie en kauwgom zijn
da witte tonniequote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kwam dat wijf van Tonnie nog terug?
We hebben er daarna met veel plezier een jaar over gedaan om Tonnie aan een nieuw wijf te helpen maar Tonnie zag eruit als een citroen, alleen dan dommerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kwam dat wijf van Tonnie nog terug?
Slikken of stikken schat! * Knijpt neus dicht *quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als ik die had gehad zou ze slikken ook
Tonnie is eigenlijk US' alter egoquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
Teveel gekke dingen mee meegemaakt, Carnaval afgelopen, Tonnie is zijn wijf kwijt dus, Tonnie vind het feit dat Carnaval afgelopen is veel erger dan zijn wijf weg met iemand anders, Tonnie boos want hij krijgt geen bier meer, Tonnie heeft geen slaapplek, US kijkt uit de kroegraam en ziet Tonnie tegen een politiewagen aan schoppen, Tonnie zwaait nog een keer, Tonnie blij want hij heeft nu een slaapplekje.
Ook zwanger?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zure kop dus ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben er daarna met veel plezier een jaar over gedaan om Tonnie aan een nieuw wijf te helpen maar Tonnie zag eruit als een citroen, alleen dan dommer
Wat is er mis met een hoge staart?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Overal kut achter zetten is specifiek Boschquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan alleen geen Brabandiaans![]()
Overal kut achter kwakken heb ik minder moeite mee
Heulemaal niksquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is er mis met een hoge staart?
Als je zeg maar ergens binnenkomt en er is zo iemand die het meeste lawaai heeft, dan ben jij datquote:
Als ik toeschouwers heb wel en anders ga ik stilletjes aan de bar hangen met een whisky om mensen te loerenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je zeg maar ergens binnenkomt en er is zo iemand die het meeste lawaai heeft, dan ben jij dat
Toch wel op z'n minst opgeschoren?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heulemaal niksIs een van mijn favoriete haardrachten (alleen dan niet in combi met de aussie en de kauwgum
)
Tja, Brabant hčquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gewoon 300 jaar inteelt of zo
Best geilquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Oud inwoonster van Foqueville heeft wel eens een filmpje opgenomen met een hoge paardenstaart, Hubba Bubba kauwgumbel in de bek en een strakke glimmende legging aan, ze kon het hebben
Beetje mysterieus zitten doen terwijl je je lam zuipt, zo op het randje van 'wie is toch die eenzame man aan het einde van de bar'quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik toeschouwers heb wel en anders ga ik stilletjes aan de bar hangen met een whisky om mensen te loeren
HoHoHO... hoezo heb ik dit gemist!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Oud inwoonster van Foqueville heeft wel eens een filmpje opgenomen met een hoge paardenstaart, Hubba Bubba kauwgumbel in de bek en een strakke glimmende legging aan, ze kon het hebben
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben er daarna met veel plezier een jaar over gedaan om Tonnie aan een nieuw wijf te helpen maar Tonnie zag eruit als een citroen, alleen dan dommer
US op dat momentquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Quasi ongeīnteresseerd kijken, af en toe voetjetappen, goedkoop luchtje van de Kruidvat op, succes guaranteedquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje mysterieus zitten doen terwijl je je lam zuipt, zo op het randje van 'wie is toch die eenzame man aan het einde van de bar'
Gouden paar jaar met dat soort types gehad maar na die twee jaar ook wel blij dat ik er vandoor ben gegaanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhh ja... de undercut of 'het eilandje' those where te days
uhhh nee. Airmax '90 kan nog nét
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |