SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marbella, da's echt dč plek voor gepensioneerde Britse criminelenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben een familiehuisje in Marbella, je kunt gewoon doen wat je wil daar in Spanje, enige is dat ze een avondklok hebben in de horeca maar goed dan maar een uurtje eerder aan het bier.
Schotse.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Marbella, da's echt dč plek voor gepensioneerde Britse criminelen
Ja onder anderequote:
Niet. Gewoon een alpaca scheren daarvoor.quote:
Heb je ooit de film "The Wee Man " gezien? Over de onderwereld in Glasgow, erg goedquote:
Ik zou die test lekker laten zitten. De pakkans is klein en mocht je gepakt worden krijg je een boete van slechts 95 euro. Das nog altijd goedkoper dan die testen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega van mij gaat met kinderen naar Slovenië en Kroatië. Op de terugweg moeten ze ook een PCR test hebben en toen ik zei dat ze in Slovenië dikkere stokjes hebben voor in je neus hoorde ik ze op de achtergrond protesteren
Gewoon heengaan waar je heen mag gaan, je netjes aan de regels houden en elkaar verder niet zo betuttelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is totale onzin. Lees maar terug. Maar goed, ga lekker allemaal overal heen waar je zin hebtVeel plezier hoor
* schrapt Marbella van de lijst.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Als je in Marbella de verkeerde tent binnenstapt kom je of Badr Hari, Mohammad bin Salman al-Saoed of Dries Roelvink tegen, ligt er maar net aan welke tent
Wie van de 3 zou ik het minst erg vinden om tegen te komen 🤔quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Als je in Marbella de verkeerde tent binnenstapt kom je of Badr Hari, Mohammad bin Salman al-Saoed of Dries Roelvink tegen, ligt er maar net aan welke tent
Ik ga voor Driesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie van de 3 zou ik het minst erg vinden om tegen te komen 🤔
welke tent komt Badrquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Je kunt dus ook US tegenkomen die liedjes van de Japanse Elvis staat te zingenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of zoals Haags gewoon niet testenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon heengaan waar je heen mag gaan, je netjes aan de regels houden en elkaar verder niet zo betuttelen.
Is net een soort menselijke dierentuin daar joh, kunt wel lol trappen daar, eigenlijk veel leuker als je dat volk niet bent, je kijkt je ogen uitquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |