SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marbella, da's echt dč plek voor gepensioneerde Britse criminelenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben een familiehuisje in Marbella, je kunt gewoon doen wat je wil daar in Spanje, enige is dat ze een avondklok hebben in de horeca maar goed dan maar een uurtje eerder aan het bier.
Schotse.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Marbella, da's echt dč plek voor gepensioneerde Britse criminelen
Ja onder anderequote:
Niet. Gewoon een alpaca scheren daarvoor.quote:
Heb je ooit de film "The Wee Man " gezien? Over de onderwereld in Glasgow, erg goedquote:
Ik zou die test lekker laten zitten. De pakkans is klein en mocht je gepakt worden krijg je een boete van slechts 95 euro. Das nog altijd goedkoper dan die testen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega van mij gaat met kinderen naar Slovenië en Kroatië. Op de terugweg moeten ze ook een PCR test hebben en toen ik zei dat ze in Slovenië dikkere stokjes hebben voor in je neus hoorde ik ze op de achtergrond protesteren
Gewoon heengaan waar je heen mag gaan, je netjes aan de regels houden en elkaar verder niet zo betuttelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is totale onzin. Lees maar terug. Maar goed, ga lekker allemaal overal heen waar je zin hebtVeel plezier hoor
* schrapt Marbella van de lijst.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Als je in Marbella de verkeerde tent binnenstapt kom je of Badr Hari, Mohammad bin Salman al-Saoed of Dries Roelvink tegen, ligt er maar net aan welke tent
Wie van de 3 zou ik het minst erg vinden om tegen te komen 🤔quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Als je in Marbella de verkeerde tent binnenstapt kom je of Badr Hari, Mohammad bin Salman al-Saoed of Dries Roelvink tegen, ligt er maar net aan welke tent
Ik ga voor Driesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie van de 3 zou ik het minst erg vinden om tegen te komen 🤔
welke tent komt Badrquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Je kunt dus ook US tegenkomen die liedjes van de Japanse Elvis staat te zingenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of zoals Haags gewoon niet testenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon heengaan waar je heen mag gaan, je netjes aan de regels houden en elkaar verder niet zo betuttelen.
Is net een soort menselijke dierentuin daar joh, kunt wel lol trappen daar, eigenlijk veel leuker als je dat volk niet bent, je kijkt je ogen uitquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik las weer eens te snel en dacht dat het om die zoon van 'm , Dave, gingquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of zoals Haags gewoon niet testen
Die ontmoet ik 6 septemberquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik las weer eens te snel en dacht dat het om die zoon van 'm , Dave, ging
*verstopt tinderaccount*quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helemaal vergeten je Tinder over te nemen. Wanneer heb je weer tijd voor een date?
Ja dat denk ik ook wel, en wat is nou leuker dan met een drankje erbij mensen kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is net een soort menselijke dierentuin daar joh, kunt wel lol trappen daar, eigenlijk veel leuker als je dat volk niet bent, je kijkt je ogen uit
Ah even googlenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'The Jail', erg populair onder dat soort types
Oh ik las eerst dat je plas in je schoenen had staanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:39 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook echt een plas in mijn schoenen staan en moet ze nog twee uur aan.
Gecondoleerdquote:
Dat zou ik nog best leuk vindenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt dus ook US tegenkomen die liedjes van de Japanse Elvis staat te zingen [ afbeelding ]
Totale verwarring ook vaak als ze merken dat je er duidelijk bent maar dat ze je niet kennenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel, en wat is nou leuker dan met een drankje erbij mensen kijken
Ja dat zei jequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale verwarring ook vaak als ze merken dat je er duidelijk bent maar dat ze je niet kennen
Ja gatverdamme, iemand moet een keer die lelijke neptanden van 'm uit zn bek slaanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffttt, gelukkig genoeg tijd om af te zeggen met een kuchje of zo, misselijk mannetje.
CORONAquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:44 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zit er dit jaar ook gewoon niks leuks tussen qua celebs handje schudden.
Kan beter met het plebs om gaanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:44 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zit er dit jaar ook gewoon niks leuks tussen qua celebs handje schudden.
Lekker awkward voetjes gevenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooohja![]()
Nou dat maakt het alweer wat dragelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |