quote:Dit keer over een bericht over een Brits ziekenhuis dat genderinclusieve taal in de geboortezorg gaat gebruiken. En dus wordt moedermelk daar vanaf nu ook wel mensenmelk genoemd om tegemoet te komen aan een betere zorg voor trans- en nonbinaire mensen.
Je moet natuurlijk wat als extremist zijnde.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:01 schreef Sapstengel het volgende:
Nog even en ik zou bijna willen dat de islamitische staat Europa zou overnemen.
Een theelepeltje per keer. Daar ben je toch snel klaar meequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:00 schreef NightDancert het volgende:
Niet je kinderen voeden met je eigen vadermelk
Dat zal toch wel voldoende zijn voor de adh proteïne voor een baby?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Een theelepeltje per keer. Daar ben je toch snel klaar mee
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Eigenlijk is het neukseks-melk, want zonder neukseks geen melk.
En wat te denken van alle essentiële vitaminen en mineralen zoals onder meer maar niet alleen zink, calcium, chloor, magnesium, B12, C, natrium en kaliumquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:05 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Dat zal toch wel voldoende zijn voor de adh proteïne voor een baby?
Mensenkoek heeft weinig met menstrueren te maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:06 schreef Homijn het volgende:
Ik hoop wel dat ze de mensenkoek ook meteen meepakken? Het kan niet zo zijn dat we die blijven vernoemen naar de verouderde naam voor personen die menstrueren.
Nog een geluk dat het geen manstrueren heet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:06 schreef Homijn het volgende:
Ik hoop wel dat ze de mensenkoek ook meteen meepakken? Het kan niet zo zijn dat we die blijven vernoemen naar de verouderde naam voor personen die menstrueren.
Dat klopt sowieso al heul erg lang niet meerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Eigenlijk is het neukseks-melk, want zonder neukseks geen melk.
Ben niet bang, even geduld nog. Dit soort klets is het teken aan de wand dat onze beschaving haar einde nadert.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:01 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat klopt sowieso al heul erg lang niet meer
Zeker zo'n koekje met mensenpap hé smeerlappenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:55 schreef Sfancta het volgende:
Wat een onzin, ben met mijn vriend @:de_boswachter lekker een jodenkoekje aan het bikken op moment
Dan verhuis je toch lekker naar Rusland?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben niet bang, even geduld nog. Dit soort klets is het teken aan de wand dat onze beschaving haar einde nadert.
Hoe red ik daar de beschaving mee?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:57 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dan verhuis je toch lekker naar Rusland?
wat is dit, ik ben 11quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:57 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zeker zo'n koekje met mensenpap hé smeerlappen
Dat noemen ze ponymelk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:00 schreef NightDancert het volgende:
Niet je kinderen voeden met je eigen vadermelk
Vanwege 1 Brits ziekenhuis die een andere term gaat gebruiken? Echt waar ja?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:01 schreef Sapstengel het volgende:
En dan neemt Islamitische Staat Europa excl. eilanden over en dan blijft dat Britse ziekenhuis nog altijd die term gebruiken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanwege 1 Brits ziekenhuis die een andere term gaat gebruiken? Echt waar ja?![]()
Maar dan heeft je onderbuik al die tijd gelijk gehad, dat is ook wat waard.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:09 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En dan neemt Islamitische Staat Europa excl. eilanden over en dan blijft dat Britse ziekenhuis nog altijd die term gebruiken.
mensenkoek i.p.v. moederkoek? ja nog effequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:06 schreef Homijn het volgende:
Mannen kunnen ook lacteren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Goed. Even ter herinnering:
Het T-shirt "There are more than two genders" is verkrijgbaar in twee uitvoeringen: eentje voor Heren en eentje voor Dames.
[ afbeelding ]
https://www.amazon.com/Th(...)-Women/dp/B07M6GL82B
je kunt het proberen, volgens mij blijft het alleen de moeder die moedermelk kan geven.
maar blijf gerust proberen joh.
Negerzoen gespot.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Dat is echt de grootste bullshit, maar niemand gaat dat idiote woord gebruiken
De nieuwe naam van negerzoenen is chocozoenen toch?quote:
Ik ben geen sneeuwvlokje dus ik hanteer de oude en enige naam.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:49 schreef FANNN het volgende:
[..]
De nieuwe naam van negerzoenen is chocozoenen toch?
oh nee....quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:04 schreef FANNN het volgende:
Oh ja... Bossche bol heet dat nu toch?
Nah ze blijven lekker in ieder geval//////////
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:42 schreef Anton91 het volgende:
Zeer terechte klacht. Hoorde laatst ook dat ze in de UK het woord master bedroom niet meer gebruiken omdat dat doet denken aan sexisme en slavernijWat een zieke wereld leven we toch dat alle woorden ineens aanstootgevend zijn
Master bedroom is iets anders dan zomaar een slaapkamer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:58 schreef FANNN het volgende:
[..]![]()
eigenlijk zit daar wel iets ingewoon bedroom is eigenlijk genoeg....
maar goed ik zou er niet van wakker liggen .......
Misschien komt door deze serie...
The Handmaid's Tale
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Handmaid%27s_Tale_(televisieserie)
Wat is er trouwens met je UI gebeurd? Te heet gewassen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:32 schreef FANNN het volgende:
[..]
mensenkoek i.p.v. moederkoek? ja nog effe
hoezo?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met je UI gebeurd? Te heet gewassen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die kwam niet zo goed uit de verf...
Die andere had Zargon ooit nog eens bewerk, mooier gemaakt, dus ik zal die weer gaan gebruiken, want ik was hem
kwijt... Bedankt voor het terug vinden
[ Bericht 26% gewijzigd door FANNN op 31-07-2021 19:02:35 ]George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
eh... hoe moet je ava ook weer veranderen trouwens? Ben ik vergeten...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met je UI gebeurd? Te heet gewassen?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |