Dat zijn er nog al wat. Ik heb er aan een paar genoeg, denk niet dat ik nog snel iets ga breien hiernaquote:Op woensdag 8 december 2021 10:55 schreef Baltar het volgende:
Via amazon.nl verkrijgbaar: 450 stuks voor ¤ 12,- (metalen exemplaren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Paddenstoeltjes!quote:Op woensdag 8 december 2021 10:38 schreef lunapuella het volgende:
Oh, ik ben juist steekmarkeerders fan.Duidelijkheid! En ik heb er nu een paar met paddenstoeltjes eraan, die staan zo knus aan je breiwerk.
Wel gekocht (nou ja, cadeau gekregen), mijn creativiteit strekt niet zo verquote:Op woensdag 8 december 2021 13:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Paddenstoeltjes!![]()
Gekocht of zelfgemaakte steekmarkeerders?
quote:Op woensdag 8 december 2021 13:03 schreef Baltar het volgende:
Gaaf! Wat ga je ermee maken? En op welke naalddikte?Ik ben geen breiheld (ben ooit, 35 jaar geleden aan een trui begonnen die nooit is afgekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en het is nogal...... "grillig" garen geworden
dus een sjaal lijkt me een prima uitdaging om mee te beginnen. Kwa naalddikte laat ik me adviseren door vrouwlief.
O netjes cafca, wat ga je breien?quote:Op woensdag 8 december 2021 12:25 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste bollen zelfgesponnen wol.
Ga vanavond een stukje proefbreien...
quote:Op woensdag 8 december 2021 13:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Paddenstoeltjes!![]()
Gekocht of zelfgemaakte steekmarkeerders?
Hoe gaat het nu met het dekentje?quote:Op dinsdag 7 december 2021 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
😘
Heb het vanavond ook maar even gelaten.
Ik ben niet tevreden ben geen mooie egale breister zie ikquote:
Een lapjequote:Op woensdag 8 december 2021 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O netjes cafca, wat ga je breien?
Leuk geformuleerd 😉 ben je al begonnen?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Een lapje
En ik hoop dat het lang genoeg wordt om een paar keer om mijn hals te slaan. En dan noem ik het een sjaal
Nee, gaat morgenavond worden, denk ikquote:Op woensdag 8 december 2021 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk geformuleerd 😉 ben je al begonnen?
Ben benieuwdquote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, gaat morgenavond worden, denk ik
Dit ziet er toch supergoed uit! Vergeet niet dat je de deken nog een keer moet opspannen voordat hij helemaal af is, dat gaat echt nog veel verschil maken.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden ben geen mooie egale breister zie ik
[ afbeelding ]
Dank je. Ik hoop het. Heb eigenlijk nooit iets opgespannen. Google straks maar eens vragen hoe. Maar zover ben ik nog lang nietquote:Op donderdag 9 december 2021 06:28 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Dit ziet er toch supergoed uit! Vergeet niet dat je de deken nog een keer moet opspannen voordat hij helemaal af is, dat gaat echt nog veel verschil maken.
Nou, dat ziet er al heel goed uit.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden ben geen mooie egale breister zie ik
[ afbeelding ]
En toch ben ik niet tevreden 😢quote:Op donderdag 9 december 2021 08:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou, dat ziet er al heel goed uit.
Dat weet ik. Maar ik brei zelf niet mooi vind ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef lunapuella het volgende:
Ben je niet te perfectionistisch Dotteke? Drie cm zigzagdeken op een rechte naald, zonder opspannen, zal er nooit zo uitzien als de voorbeeldfoto van het patroon.
Wauw Cevice, prachtig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:46 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Een echt winter-/kerstbreisel![]()
Trui voor mijn peuter.
Patroon is Flax van tin can knits (ik geloof dat dit inmiddels de 8e is ofzo) en garen is van de zeeman, royal nordic
Dit is eigenlijk ook maar 1 kleur, het is hysterisch gekleurd garenquote:Op zaterdag 11 december 2021 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw Cevice, prachtig.
Ik kom niet verder met mijn dekentje en dat is dan maar een kleur
O hetzelfde wat ik nu heb, een bol met verschillende kleuren.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk ook maar 1 kleur, het is hysterisch gekleurd garen![]()
Balen dat het niet wil lukken. Het doet me erg denken aan een sjaal die ik heb gebreid, dat was ook lastig in het begin (ook om te zien of het goed ging), tellen wat niet lukte, et cetera.
Misschien dat het na een pauze wel lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |