SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Advocaat is alleen lekker OVER ijsmet hagelslag
Zal die wel een hoop kwijt zijnquote:
Vlokken mag ookquote:
een bolletje ofzo vind ik wel lekker maar dan ben ik wel klaar voor een tijdje.. advocaat vroeger wel eens gegeten/gedronken, toen vond ik het wel oke.. nu? geen ideequote:
Kom je een huisgemaakt advocaatje doen dan als je ind e buurt bentquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het best lekker, het staat alleen heel laag op mijn meeneemlijstje.
Ben jij geen Nederlander?quote:
Het ligt een beetje uit de route, maar áls...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kom je een huisgemaakt advocaatje doen dan als je ind e buurt bentmn ma maakt dat zelf
Vlokkenquote:
Vuige nonsens.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Chocola is gewoon vies [ afbeelding ]
ik ben geen fan van hele pure chocolade of blokken chocola, chocolapeoducten. (vlokken, hagelslag) vind ik in mate prima te etenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ligt een beetje uit de route, maar áls...
Olvarit?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
standaard op voorraad
Een fles babykots?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
standaard op voorraad
Pus.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
standaard op voorraad
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Advocaat heb ik ook niet in huis hoor. Nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
een bolletje ofzo vind ik wel lekker maar dan ben ik wel klaar voor een tijdje.. advocaat vroeger wel eens gegeten/gedronken, toen vond ik het wel oke.. nu? geen idee
dat is geen chocoladequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik lust witte chocolade.
Is dat racistisch?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pH stripje bij het ontbijt vergeten?
Nee klopt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is geen chocolade
maar prima hoor, dat vind ik ook lekker
*block*quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan bij vlagen? (Niet perse cyclusgerelateerd)quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Veel chocolade eten wil zeggen dat je hormoonhuishouding niet helemaal klopt en dat je zonder te weinig endorfine aanmaakt in je hersenen, vandaar dat het ook een vrouwenlekkernij is vooral.
Captain Obvious.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Veel chocolade eten wil zeggen dat je hormoonhuishouding niet helemaal klopt en dat je zonder te weinig endorfine aanmaakt in je hersenen, vandaar dat het ook een vrouwenlekkernij is vooral.
Ja als je in de put zit of je voelt je eventjes niet lekker in je vel zitten dan kan het natuurlijk gewoon troost bieden omdat het endorfine vrijmaakt in je hersenen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan bij vlagen? (Niet perse cyclusgerelateerd)
En hoe zit dat bij rumrozijnenijs, U oh edele alwetendheid?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Wij mannen zitten qua hormonen veel simpeler en stabieler in elkaar, wij zijn geen babyfabriekjes.quote:
Dit heb ik met chips en vet eten; daarna voel ik me meteen weer schuldig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je in de put zit of je voelt je eventjes niet lekker in je vel zitten dan kan het natuurlijk gewoon troost bieden omdat het endorfine vrijmaakt in je hersenen.
Dat vraten ze vroeger omdat er niks anders was, meer zit er niet achter.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe zit dat bij rumrozijnenijs, U oh edele alwetendheid?
Comfort foodquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit heb ik met chips en vet eten; daarna voel ik me meteen weer schuldig.
jaja zo uit de koe. Okeequote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat vraten ze vroeger omdat er niks anders was, meer zit er niet achter.
Die status is hier al een tijdje van krachtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beentjes omhoog nu maar. Helemaal niets meer uitvoeren vandaag.
Oh, ik heb die vlagen ook als ik me prima voel hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je in de put zit of je voelt je eventjes niet lekker in je vel zitten dan kan het natuurlijk gewoon troost bieden omdat het endorfine vrijmaakt in je hersenen.
Er is ook helemaal niks mis met chocola eten. Behalve dat je dan de Toorn der UitStraling over je afroept. Dat wel natuurlijk. Maar jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik heb die vlagen ook als ik me prima voel hoor.
Sometimes it sucks being a womanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij mannen zitten qua hormonen veel simpeler en stabieler in elkaar, wij zijn geen babyfabriekjes.
Ja zo ben ik over het algemeen ook welquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef ons een biertje en een groot stuk rood vlees en we zijn zielsgelukkig
Borreltje erbij ken geen kwaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef ons een biertje en een groot stuk rood vlees en we zijn zielsgelukkig
Ik heb voor vanavond chocolade amandelen, karamel zeezout chocolade pinda's en chocolade rozijnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niks mis met chocola eten. Behalve dat je dan de Toorn der UitStraling over je afroept. Dat wel natuurlijk. Maar ja
Ff aan de zuip is altijd goed, nu ook wel zin inquote:
US haat je nu. Naja dat was alquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond chocolade amandelen, karamel zeezout chocolade pinda's en chocolade rozijnen.![]()
Chocolade
Geeft niks, heeft @IJsdraakje ook vaak last vanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja zo ben ik over het algemeen ook welmaar soms komen die fucked up hormonen weer om de hoek kijken
Hahaha dat zal wel jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft niks, heeft @:IJsdraakje ook vaak last van
Kloptquote:
Wat dan?quote:
Wat is daar dom aan ?quote:
ja nou laatst toch zak pillen voor de rug.quote:
Oh en nu erg pijn weer?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ja nou laatst toch zak pillen voor de rug.
Gisteren 120km racefiets daarna zuipen vroeg wakker en hele dag zware klus gedaan.
Janken danquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gisteren 120km racefiets daarna zuipen vroeg wakker en hele dag zware klus gedaan.
Haha amateurquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/6350_7e370664
Je bent geen 18 meer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik dacht minstens dat je van de weg gehaald was met al je crystal methquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk "gewone" mensen ook nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar ik denk niet dat een dokter het zou aanraden.
Keer grommen, een borrel en een tiet in de hand en een gebraden stuk dood beest en je bent weer de oudequote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar ik denk niet dat een dokter het zou aanraden.
We hadden laatst visite en ik had in mijn hoofd om iets af te maken waarbij ik douglas nodig was.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht minstens dat je van de weg gehaald was met al je crystal meth
Kanniehe.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hadden laatst visite en ik had in mijn hoofd om iets af te maken waarbij ik douglas nodig was.
Maar gezellig en lekker aan de trippels.
Visite weg, maar ik denk fuck it, ga nog snel even langs de bouwmarkt met de aanhanger.
Dus koppel aan rij weg bij huis en zie ineens die aanhanger ongeveer 2 meter achter de auto ipv de normale 1 meter
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent de grootste klager broeder.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hadden laatst visite en ik had in mijn hoofd om iets af te maken waarbij ik douglas nodig was.
Maar gezellig en lekker aan de trippels.
Visite weg, maar ik denk fuck it, ga nog snel even langs de bouwmarkt met de aanhanger.
Dus koppel aan rij weg bij huis en zie ineens die aanhanger ongeveer 2 meter achter de auto ipv de normale 1 meter
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
Keer een speciekuip verloren onderweg, die flapperde ineens omhoog vanuit de aanhanger, uiteraard bovenop een politieauto die achter me reed, die deed meteen zijn zwaailichten aan, haalde me in en reed op volle snelheid weg, nooit helemaal begrepen
Echt weer iets wat jij meemaaktquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
Keer een speciekuip verloren onderweg, die flapperde ineens omhoog vanuit de aanhanger, uiteraard bovenop een politieauto die achter me reed, die deed meteen zijn zwaailichten aan, haalde me in en reed op volle snelheid weg, nooit helemaal begrepen
Kreeg een oproep voor één van je nichtjes die bij een wereldwijde geruchtmakende ontvoerings/drugs/verkrachtings/moordzaak betrokken was denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat zeker! Hahahaquote:
Je benen insmeren met wat roomboter.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:57 schreef Ama het volgende:
Panty's zijn echt kut als je net hebt gedoucht.
Voortaan eerst je panty uittrekkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:57 schreef Ama het volgende:
Blijven die bij jou ook al aan je been plakken ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:57 schreef Ama het volgende:
Van die kousen met plakrand nemen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:57 schreef Ama het volgende:
Ik ga lekker helemaal niks doenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Het mooiste moment van de week is weer aangebroken mensen![]()
WEEKEND![]()
Straaljagerpiloot?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
Recruitermongool, ik zoek mensen voor Eindhoven, Utrecht en Groningen en ik zeg ja maximaal een half uur reistijd komt hij aan met Den Helder
Ik heb eigenlijk nog geen weekend. Niet dat ik moet werken, maar ik ga me zo wel onder mijn collega's begevenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
WEEKEND![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
Recruitermongool, ik zoek mensen voor Eindhoven, Utrecht en Groningen en ik zeg ja maximaal een half uur reistijd komt hij aan met Den Helder
VAKANTIEquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
WEEKEND![]()
panty aanhouden dan maar onder de douche. Hoef je ook niet moeilijk te doen met weer aan doenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:57 schreef Ama het volgende:
Zal wel niet een leuke blonde vrouw zijn van begin 20.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
panty aanhouden dan maar onder de douche. Hoef je ook niet moeilijk te doen met weer aan doen
Half uur met jouw helicopter toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en Den Helder heeft een helikopterluchthaven
Ze heet Kaspar, kutnaam sowieso.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel niet een leuke blonde vrouw zijn van begin 20.
Oh is het veranderdquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]N
Den Helder Airport
https://denhelderairport.nl
Mag ik niet op wat knoppen drukken. Verveel me.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:26 schreef UitStraling het volgende:
Pfttt, ik kan echt nooit stoppen met werken, als ik zie wat voor onnodige puinzooi anderen ervan maken....de tering zeg, lighten up and dance please
"Only boring people get bored"quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag ik niet op wat knoppen drukken. Verveel me.
PS, ik kijk voor de dansmeisjes, niet voor de muziek.quote:
Mag het hopen jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
PS, ik kijk voor de dansmeisjes, niet voor de muziek.
[ link | afbeelding ]
Anders ging ik ernstig twijfelen aan je muzieksmaak en hoe je bent als mensquote:
Mooi dialect, dat Bosch.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:39 schreef UitStraling het volgende:
Dareka ga kore wo yaraneba naranu
kitai no hito ga oretachi naraba
Ginga wo hanare ISUKANDARU e
harubaru nozomu
Uchuu senkan YAMATO
[ link | afbeelding ]
🤔quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:39 schreef UitStraling het volgende:
Dareka ga kore wo yaraneba naranu
kitai no hito ga oretachi naraba
Ginga wo hanare ISUKANDARU e
harubaru nozomu
Uchuu senkan YAMATO
[ link | afbeelding ]
Ja vond ik ookquote:
Ik heb dit ooit dronken gezongen voor een grote groep mensen op de app en ze kwamen na een kwartier er pas achter dat ik het was doordat ik mijn lach niet in kon houdenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dit ooit dronken gezongen voor een grote groep mensen op de app en ze kwamen na een kwartier er pas achter dat ik het was doordat ik mijn lach niet in kon houden
Uitstraling, de Japanse Elvis uit Den Boschquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dit ooit dronken gezongen voor een grote groep mensen op de app en ze kwamen na een kwartier er pas achter dat ik het was doordat ik mijn lach niet in kon houden
Goed om met zijn 2en te doen ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
Dit zou mijn ultieme karaokeplaat zijn
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitstraling, de Japanse Elvis uit Den Bosch
Ja dat ook !!! Lekker op vol volume schreeuwen/zingenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed om met zijn 2en te doen ook.
https://fr.memedroid.com/memes/detail/2403781/TURN-AROUNDquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
Dit zou mijn ultieme karaokeplaat zijn
Nee hoor, da's mijn chronische kuthumeur.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft niks, heeft @:IJsdraakje ook vaak last van
Zeker een zigeunerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Die bestaat volgens mij echt, Dun Bossche Elvis, die loopt random kroegen binnen en begint dan te zingen voordat ze hem naar buiten kunnen gooien![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://fr.memedroid.com/memes/detail/2403781/TURN-AROUND
Deze heb ik ooit eens geīnterviewdquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Die bestaat volgens mij echt, Dun Bossche Elvis, die loopt random kroegen binnen en begint dan te zingen voordat ze hem naar buiten kunnen gooien![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze heb ik ooit eens geīnterviewd
https://www.ed.nl/overig/(...)-overleden~a333a5d8/
Ik heb hamburger en patat opquote:
Omg...quote:
Ik geloof niet dat ik durf te klikkenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken wel nog die Theo The King uit Schijndel, de tering wat was dat dan voor een figuur, die huurde half Nederland toen in voor reiskosten en twee biertjes maar die wilde daarna niet meer weg van het feestje![]()
Paar keer langs een bruiloft laten gaan die gast, waren ze blij mee
La bamba is wel een superleuk nummer, zong het als kleine meid al helemaal meequote:
Hahaha dat kan tegenwoordig echt niet meer om die mensen voor de gek te houden, nu stemmen ze Baudet en slaan ze op trommels rond een kampvuur omdat ze geen spuitje durven te laten zetten.quote:
Hahaha idd, maar wel snuiven en pillen in de mik elk weekend, maar ieeehhh wat zit er in dat vaccin????quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha dat kan tegenwoordig echt niet meer om die mensen voor de gek te houden, nu stemmen ze Baudet en slaan ze op trommels rond een kampvuur omdat ze geen spuitje durven te laten zetten.
Ik wil er ook eentje voor Foqueville.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ieder dorp heeft er wel zo eentje rond lopen.
Is dat als ik thuis ben want dat ben ikquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna bij het laatste hoofdstuk voor vandaag
In Vlaanderen hebben ze het over verplicht vaccinerenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha idd, maar wel snuiven en pillen in de mik elk weekend, maar ieeehhh wat zit er in dat vaccin????
Gewoon als ze net geboren zijn die spuit erin jassen net als de rest van de 40 vaccins, geen gezeik gvd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Vlaanderen hebben ze het over verplicht vaccinerenDit wordt lachen
Oeh da's wel heftig , kan toch ook niet eens eigenlijk? 🤔quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Vlaanderen hebben ze het over verplicht vaccinerenDit wordt lachen
Pffquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
3 jaar geleden
Murmansk, 4 weken gelegen. 4 weken zonder nacht. 4 weken lang 30+ graden
Dit heeft wat weg van de set van The Empire Strikes Back.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
3 jaar geleden
Mooi !!!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
3 jaar geleden
In het verhaaltje hadden we alleen nogquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat als ik thuis ben want dat ben ik
Meisjes lachen als ik naar ze wuifquote:
Wij konden vanaf ons schavotje (hoogste punt van 't schip zonder echt in de mast te klimmen) bij hun niet op de bak (het voor dek waar de ankerlieren en trossenlieren staan) kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
6 jaar geleden, maiden call van de MSC Zoe in Antwerpen.
Toen ook even aan boord geweest, wij lagen er voor met een ander schip
nou mag ik bijna slapenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het verhaaltje hadden we alleen nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ook niet misstaan in Blade Runner. Misschien ga ik die weer eens kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heeft wat weg van de set van The Empire Strikes Back.
Ik hou van fruit, jij bent mijn druifjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meisjes lachen als ik naar ze wuif
Handen in de lucht voor het fuifjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hou van fruit, jij bent mijn druifje
Heus welquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh da's wel heftig , kan toch ook niet eens eigenlijk? 🤔
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon als ze net geboren zijn die spuit erin jassen net als de rest van de 40 vaccins, geen gezeik gvd.
ik nog 2quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Neejoh. Ik moet nog ff 1 weekje bikkelen.
Ja okquote:
Die zijn niet verplicht hequote:
Jaren naar gezocht naar exact die sfeer en vibe en uiteindelijk ergens in Tokyo vlakbij Piss Alley gevondenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook niet misstaan in Blade Runner. Misschien ga ik die weer eens kijken.
alles kan 🤔, gewoon in het drinkwaterquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh da's wel heftig , kan toch ook niet eens eigenlijk? 🤔
Die eindscene van Rutgerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaren naar gezocht naar exact die sfeer en vibe en uiteindelijk ergens in Tokyo vlakbij Piss Alley gevonden![]()
Regen, industrieel, wereldstad, honderden eettentjes, louche figuren, donker, stoom, neon reclame tot het oog reikt en trambanen door de lucht.
Een van de redenen waarom ik ook nog wel naar Japan zou willen voor precies die vibe.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaren naar gezocht naar exact die sfeer en vibe en uiteindelijk ergens in Tokyo vlakbij Piss Alley gevonden![]()
Regen, industrieel, wereldstad, honderden eettentjes, louche figuren, donker, stoom, neon reclame tot het oog reikt en trambanen door de lucht.
Dat is zo voorbijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Neejoh. Ik moet nog ff 1 weekje bikkelen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Handen in de lucht voor het fuifje [ afbeelding ]
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
9 UUR GELEDEN
Deltavariant zo besmettelijk als waterpokken: 'de oorlog is veranderd'
De deltavariant van het coronavirus is net zo besmettelijk als waterpokken en kan ernstigere klachten veroorzaken dan eerdere varianten. Dit melden The New York Times en de Washington Post, die een intern document van de Amerikaanse gezondheidsdienst CDC hebben ingezien.
De CDC baseert zich op data uit nog niet gepubliceerd onderzoek naar verschillende uitbraken. Die zouden aantonen dat mensen die volledig gevaccineerd zijn en geīnfecteerd zijn met de deltavariant, het virus mogelijk net zo gemakkelijk kunnen overdragen als niet-gevaccineerde personen. Gevaccineerde mensen die besmet zijn met de variant, dragen een vergelijkbare hoeveelheid van het virus mee als mensen die besmet zijn met de variant en die niet gevaccineerd zijn.
De CDC schat dat er iedere week ongeveer 35.000 van de 162 miljoen gevaccineerde Amerikanen na een coronabesmetting ziekteverschijnselen ontwikkelen. Volgens het instituut kan de bevolking zich hierdoor zorgen gaan maken over de effectiviteit van vaccins.
In de boodschap van de gezondheidsdienst moet meer benadrukt worden dat vaccinatie wel de beste verdediging is.
Door de eigenschappen van de deltavariant besloot de CDC recentelijk om de richtlijnen terug te draaien voor het dragen van maskers door mensen die volledig gevaccineerd zijn. De gezondheidsdienst wil dat zij in gebieden met veel coronabesmettingen weer mondkapjes gaan dragen in publieke binnenruimten.
Ja, wat is daar nieuw of raar aan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
De CDC baseert zich op data uit nog niet gepubliceerd onderzoek naar verschillende uitbraken. Die zouden aantonen dat mensen die volledig gevaccineerd zijn en geīnfecteerd zijn met de deltavariant, het virus mogelijk net zo gemakkelijk kunnen overdragen als niet-gevaccineerde personen. Gevaccineerde mensen die besmet zijn met de variant, dragen een vergelijkbare hoeveelheid van het virus mee als mensen die besmet zijn met de variant en die niet gevaccineerd zijn.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
9 UUR GELEDEN
Deltavariant zo besmettelijk als waterpokken: 'de oorlog is veranderd'
De deltavariant van het coronavirus is net zo besmettelijk als waterpokken en kan ernstigere klachten veroorzaken dan eerdere varianten. Dit melden The New York Times en de Washington Post, die een intern document van de Amerikaanse gezondheidsdienst CDC hebben ingezien.
De CDC schat dat er iedere week ongeveer 35.000 van de 162 miljoen gevaccineerde Amerikanen na een coronabesmetting ziekteverschijnselen ontwikkelen. Volgens het instituut kan de bevolking zich hierdoor zorgen gaan maken over de effectiviteit van vaccins.
In de boodschap van de gezondheidsdienst moet meer benadrukt worden dat vaccinatie wel de beste verdediging is.
Door de eigenschappen van de deltavariant besloot de CDC recentelijk om de richtlijnen terug te draaien voor het dragen van maskers door mensen die volledig gevaccineerd zijn. De gezondheidsdienst wil dat zij in gebieden met veel coronabesmettingen weer mondkapjes gaan dragen in publieke binnenruimten.
Japan lijkt mij tofquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik ook nog wel naar Japan zou willen voor precies die vibe.
Ik zit er steeds meer aan te denken om vakantie in eigen land te laten schieten en gewoon nog even te boeken naar Spanje of zo.quote:
Ik heb er in Shanghai, Peking, Hong Kong en nog heel wat steden lang naar gezocht maar van dat plekje kan ik je exact de coördinaten geven.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik ook nog wel naar Japan zou willen voor precies die vibe.
Wel steeds meerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet heel veel gekkies die die afslaan
Als het mag en kan, gewoon doenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit er steeds meer aan te denken om vakantie in eigen land te laten schieten en gewoon nog even te boeken naar Spanje of zo.
Ik zie letterlijk iedereen naar het buitenland gaan. Krijg de schijt denk ik dan.
Mn ex vond het het beloofde landquote:
Stokje in je neus en je mag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit er steeds meer aan te denken om vakantie in eigen land te laten schieten en gewoon nog even te boeken naar Spanje of zo.
Ik zie letterlijk iedereen naar het buitenland gaan. Krijg de schijt denk ik dan.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:13 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je mee? Kunnen we sushi eten.
Lolquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is vertrokken en je hebt 'm nooit meer terug gezien?
ja en dan? Zit je daar. Alles dicht, overal maatregelen, mondkapjes, afstand houden. Geen gein aan hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:13 schreef Haags het volgende:
[..]
En Kawai!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:16 schreef bitterbal het volgende:
oh en veel beestjes
zoals een park met hertjes, vosjes, of konijntjes
Als ik de verhalen hoor van mensen in mijn directe omgeving dan valt dat allemaal reuze mee. Er wordt gewoon geleefd in die gebieden. Corona bestaat daar amper.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en dan? Zit je daar. Alles dicht, overal maatregelen, mondkapjes, afstand houden. Geen gein aan hoor
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:16 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ze daar ook veel ledlampjes hebben
Ja echt plekken daarop gerichtquote:
Ik vond het zo ook niks in Italië. Strand was prima te doen maar zodra je het dorp in liep overal mondkapje op, ook buitenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en dan? Zit je daar. Alles dicht, overal maatregelen, mondkapjes, afstand houden. Geen gein aan hoor
familielid heeft voor 2 weken een hele luxe villa met zwembad ed gehuurt, laat boodschappen komen ed..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En iedereen maar verbaasd zijn als we straks tegen golf drie of vier of tachtig aan lopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik de verhalen hoor van mensen in mijn directe omgeving dan valt dat allemaal reuze mee. Er wordt gewoon geleefd in die gebieden. Corona bestaat daar amper.
Boeie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En iedereen maar verbaasd zijn als we straks tegen golf drie of vier of tachtig aan lopen.
Ze hebben ook zo'n heilig eiland met alleen maar konijntjes toch, kun je heen met een boot om te aaien en kawai te roepen.quote:
Vorig jaar vond ik het wel meevallen, maar grootste deel ban de dag waren we ook aan het wandelen. Mondkapje in winkels en restaurants totdat je zit boeit me niet zoveel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het zo ook niks in Italië. Strand was prima te doen maar zodra je het dorp in liep overal mondkapje op, ook buiten
Mja, misschien leuk voor een weekje als je een villa met zwembad en grote tuin hebt, en gewoon even wat zon wil zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
familielid heeft voor 2 weken een hele luxe villa met zwembad ed gehuurt, laat boodschappen komen ed..
moet maar net je ding zijn hoor..
misschien dat ik nog een keertje een dagje belgie doe ofzo.. maar veel meer zal het niet worden deze zomer
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben ook zo'n heilig eiland met alleen maar konijntjes toch, kun je heen met een boot om te aaien en kawai te roepen.
leuk voor je dat je dat niet intressant vind, genoeg mensen die wel weer een keer normaal ergens naartoe willen kunnenquote:
Jezus, stel je niet zo aan. Jij bent toch ook op vakantie geweest? En nou het heilige boontje gaan lopen uithangen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En iedereen maar verbaasd zijn als we straks tegen golf drie of vier of tachtig aan lopen.
Dit was afgelopen Juni in het noorden van Italië. Daar zit misschien de angst er ook nog wat meer in.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik het wel meevallen, maar grootste deel ban de dag waren we ook aan het wandelen. Mondkapje in winkels en restaurants totdat je zit boeit me niet zoveel.
Ja i knowwwquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben ook zo'n heilig eiland met alleen maar konijntjes toch, kun je heen met een boot om te aaien en kawai te roepen.
Wat ben je ook een rasdebiele aarsfrikandel af en toe ook hequote:
Soms schiet jij echt totaal uit het niks uit je comfortabele slofquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, stel je niet zo aan. Jij bent toch ook op vakantie geweest? En nou het heilige boontje gaan lopen uithangen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, stel je niet zo aan. Jij bent toch ook op vakantie geweest? En nou het heilige boontje gaan lopen uithangen.
Ik ben rondom de Dolemieten geweest, maar misschien zijn ze nu weer strenger.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit was afgelopen Juni in het noorden van Italië. Daar zit misschien de angst er ook nog wat meer in.
Ieeehhhhhh! Die wil ik !!!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
deze leeft ook in japan![]()
KAWAIIIII
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
deze leeft ook in japan![]()
KAWAIIIII
[ afbeelding ]
Ja heerlijk he? Mag wel vaker maar dan verliezen de uitbarstingen misschien impact.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms schiet jij echt totaal uit het niks uit je comfortabele slofDan ben ik weer even wakker, zo van ho wat gebeurt hier
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms schiet jij echt totaal uit het niks uit je comfortabele slofDan ben ik weer even wakker, zo van ho wat gebeurt hier
Jaaaa knuffelennnnnnquote:
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heerlijk he? Mag wel vaker maar dan verliezen de uitbarstingen misschien impact.
Och god er is wat aan de hand hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
That's why you are our one and only true mayorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan niet zo goed tegen hypocrisie.
ja maken jullie ruzie over vakantiesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent ons allemaal aan het opvrolijken
Lief van je
Omg...i can't handle the cuteness!!!quote:
Nee, dat doe je niet. Je zegt dat Haags zorgt voor nieuwe golven als hij naar Spanje gaat. Daar had jij ook maling aan toen je in Oostenrijk rondhobbelde.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och god er is wat aan de hand hoorIk zeg gewoon dat er op plekken waar je vakantie gaat houden geen lol aan is omdat je daar ook maatregelen hebt.
Moet er weer ergens ruzie gezocht worden of zo?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:Ygritte
Hier kunnen we leuke wanten van maken.
Jammer weerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:Ygritte
Hier kunnen we leuke wanten van maken.
En ik zeg dat het met die maatregelen reuze meevalt. Sterker nog, op video's, foto's van insta zie ik nauwelijks maatregelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och god er is wat aan de hand hoorIk zeg gewoon dat er op plekken waar je vakantie gaat houden geen lol aan is omdat je daar ook maatregelen hebt.
Moet er weer ergens ruzie gezocht worden of zo?
Valt dat ergens te streamen eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou His Dark Materials eens moeten kijken. Daar zit ook zo een beestje in
ken ik niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou His Dark Materials eens moeten kijken. Daar zit ook zo een beestje in
Dan trek ik als een soort groene hulk die ambtsketen aan stukkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
That's why you are our one and only true mayor
Haagsie op Mallorca.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:28 schreef Haags het volgende:
[..]
En ik zeg dat het met die maatregelen reuze meevalt. Sterker nog, op video's, foto's van insta zie ik nauwelijks maatregelen.
Is dit allemaal in Japan want dan moet ik terug.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
omg het houdt niet op
[/img]https://i.redd.it/9qkeadgiih741.jpg[/img]
Staat van wel jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit allemaal in Japan want dan moet ik terug.
Al hebben ze er ook enge apen.
Op BBC iPlayer met een VPN. En vast ergens via HBO als je Ziggo hebt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt dat ergens te streamen eigenlijk?
Dat is totale onzin. Lees maar terug. Maar goed, ga lekker allemaal overal heen waar je zin hebtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet. Je zegt dat Haags zorgt voor nieuwe golven als hij naar Spanje gaat. Daar had jij ook maling aan toen je in Oostenrijk rondhobbelde.
Wij hebben een familiehuisje in Marbella, je kunt gewoon doen wat je wil daar in Spanje, enige is dat ze een avondklok hebben in de horeca maar goed dan maar een uurtje eerder aan het bier.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:28 schreef Haags het volgende:
[..]
En ik zeg dat het met die maatregelen reuze meevalt. Sterker nog, op video's, foto's van insta zie ik nauwelijks maatregelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |