SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Advocaat is alleen lekker OVER ijsmet hagelslag
Zal die wel een hoop kwijt zijnquote:
Vlokken mag ookquote:
een bolletje ofzo vind ik wel lekker maar dan ben ik wel klaar voor een tijdje.. advocaat vroeger wel eens gegeten/gedronken, toen vond ik het wel oke.. nu? geen ideequote:
Kom je een huisgemaakt advocaatje doen dan als je ind e buurt bentquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het best lekker, het staat alleen heel laag op mijn meeneemlijstje.
Ben jij geen Nederlander?quote:
Het ligt een beetje uit de route, maar áls...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kom je een huisgemaakt advocaatje doen dan als je ind e buurt bentmn ma maakt dat zelf
Vlokkenquote:
Vuige nonsens.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Chocola is gewoon vies [ afbeelding ]
ik ben geen fan van hele pure chocolade of blokken chocola, chocolapeoducten. (vlokken, hagelslag) vind ik in mate prima te etenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ligt een beetje uit de route, maar áls...
Olvarit?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
standaard op voorraad
Een fles babykots?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
standaard op voorraad
Pus.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
standaard op voorraad
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Advocaat heb ik ook niet in huis hoor. Nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
een bolletje ofzo vind ik wel lekker maar dan ben ik wel klaar voor een tijdje.. advocaat vroeger wel eens gegeten/gedronken, toen vond ik het wel oke.. nu? geen idee
dat is geen chocoladequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik lust witte chocolade.
Is dat racistisch?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pH stripje bij het ontbijt vergeten?
Nee klopt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is geen chocolade
maar prima hoor, dat vind ik ook lekker
*block*quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan bij vlagen? (Niet perse cyclusgerelateerd)quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Veel chocolade eten wil zeggen dat je hormoonhuishouding niet helemaal klopt en dat je zonder te weinig endorfine aanmaakt in je hersenen, vandaar dat het ook een vrouwenlekkernij is vooral.
Captain Obvious.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Veel chocolade eten wil zeggen dat je hormoonhuishouding niet helemaal klopt en dat je zonder te weinig endorfine aanmaakt in je hersenen, vandaar dat het ook een vrouwenlekkernij is vooral.
Ja als je in de put zit of je voelt je eventjes niet lekker in je vel zitten dan kan het natuurlijk gewoon troost bieden omdat het endorfine vrijmaakt in je hersenen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan bij vlagen? (Niet perse cyclusgerelateerd)
En hoe zit dat bij rumrozijnenijs, U oh edele alwetendheid?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Wij mannen zitten qua hormonen veel simpeler en stabieler in elkaar, wij zijn geen babyfabriekjes.quote:
Dit heb ik met chips en vet eten; daarna voel ik me meteen weer schuldig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je in de put zit of je voelt je eventjes niet lekker in je vel zitten dan kan het natuurlijk gewoon troost bieden omdat het endorfine vrijmaakt in je hersenen.
Dat vraten ze vroeger omdat er niks anders was, meer zit er niet achter.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe zit dat bij rumrozijnenijs, U oh edele alwetendheid?
Comfort foodquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit heb ik met chips en vet eten; daarna voel ik me meteen weer schuldig.
jaja zo uit de koe. Okeequote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat vraten ze vroeger omdat er niks anders was, meer zit er niet achter.
Die status is hier al een tijdje van krachtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beentjes omhoog nu maar. Helemaal niets meer uitvoeren vandaag.
Oh, ik heb die vlagen ook als ik me prima voel hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je in de put zit of je voelt je eventjes niet lekker in je vel zitten dan kan het natuurlijk gewoon troost bieden omdat het endorfine vrijmaakt in je hersenen.
Er is ook helemaal niks mis met chocola eten. Behalve dat je dan de Toorn der UitStraling over je afroept. Dat wel natuurlijk. Maar jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik heb die vlagen ook als ik me prima voel hoor.
Sometimes it sucks being a womanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij mannen zitten qua hormonen veel simpeler en stabieler in elkaar, wij zijn geen babyfabriekjes.
Ja zo ben ik over het algemeen ook welquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef ons een biertje en een groot stuk rood vlees en we zijn zielsgelukkig
Borreltje erbij ken geen kwaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef ons een biertje en een groot stuk rood vlees en we zijn zielsgelukkig
Ik heb voor vanavond chocolade amandelen, karamel zeezout chocolade pinda's en chocolade rozijnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niks mis met chocola eten. Behalve dat je dan de Toorn der UitStraling over je afroept. Dat wel natuurlijk. Maar ja
Ff aan de zuip is altijd goed, nu ook wel zin inquote:
US haat je nu. Naja dat was alquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond chocolade amandelen, karamel zeezout chocolade pinda's en chocolade rozijnen.![]()
Chocolade
Geeft niks, heeft @IJsdraakje ook vaak last vanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja zo ben ik over het algemeen ook welmaar soms komen die fucked up hormonen weer om de hoek kijken
Hahaha dat zal wel jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft niks, heeft @:IJsdraakje ook vaak last van
Kloptquote:
Wat dan?quote:
Wat is daar dom aan ?quote:
ja nou laatst toch zak pillen voor de rug.quote:
Oh en nu erg pijn weer?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ja nou laatst toch zak pillen voor de rug.
Gisteren 120km racefiets daarna zuipen vroeg wakker en hele dag zware klus gedaan.
Janken danquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gisteren 120km racefiets daarna zuipen vroeg wakker en hele dag zware klus gedaan.
Haha amateurquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/6350_7e370664
Je bent geen 18 meer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik dacht minstens dat je van de weg gehaald was met al je crystal methquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk "gewone" mensen ook nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar ik denk niet dat een dokter het zou aanraden.
Keer grommen, een borrel en een tiet in de hand en een gebraden stuk dood beest en je bent weer de oudequote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar ik denk niet dat een dokter het zou aanraden.
We hadden laatst visite en ik had in mijn hoofd om iets af te maken waarbij ik douglas nodig was.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht minstens dat je van de weg gehaald was met al je crystal meth
Kanniehe.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hadden laatst visite en ik had in mijn hoofd om iets af te maken waarbij ik douglas nodig was.
Maar gezellig en lekker aan de trippels.
Visite weg, maar ik denk fuck it, ga nog snel even langs de bouwmarkt met de aanhanger.
Dus koppel aan rij weg bij huis en zie ineens die aanhanger ongeveer 2 meter achter de auto ipv de normale 1 meter
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent de grootste klager broeder.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hadden laatst visite en ik had in mijn hoofd om iets af te maken waarbij ik douglas nodig was.
Maar gezellig en lekker aan de trippels.
Visite weg, maar ik denk fuck it, ga nog snel even langs de bouwmarkt met de aanhanger.
Dus koppel aan rij weg bij huis en zie ineens die aanhanger ongeveer 2 meter achter de auto ipv de normale 1 meter
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
Keer een speciekuip verloren onderweg, die flapperde ineens omhoog vanuit de aanhanger, uiteraard bovenop een politieauto die achter me reed, die deed meteen zijn zwaailichten aan, haalde me in en reed op volle snelheid weg, nooit helemaal begrepen
Echt weer iets wat jij meemaaktquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
Keer een speciekuip verloren onderweg, die flapperde ineens omhoog vanuit de aanhanger, uiteraard bovenop een politieauto die achter me reed, die deed meteen zijn zwaailichten aan, haalde me in en reed op volle snelheid weg, nooit helemaal begrepen
Kreeg een oproep voor één van je nichtjes die bij een wereldwijde geruchtmakende ontvoerings/drugs/verkrachtings/moordzaak betrokken was denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |