SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kwiwicaenoloogquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik ben een gevraagd of ik bij een bevalling wilde zijn. "Wat denk je zelf?
".
quote:
Daarom zijn we de KSC begonnenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:04 schreef TaMieke het volgende:
Kunnen we samen een groepje beginnen?
Zoveel herkenning.
En gerries?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Voortaan bevallingen in Foqueville live streamen hier![]()
Verwekkingen ook trouwens
Bij wie verwacht je koters dan? Volgens mij zijn er hier maar weinig kanshebbers voor koters op de korte termijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Voortaan bevallingen in Foqueville live streamen hier![]()
Verwekkingen ook trouwens
Dat leer je ook wel af. Die dingen uit de supermarkt voor in de oven zijn best ok, of gewoon zelf maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou elke dag aan de pork pies zitten, vrees ik
Ja snap ik ook, ik kan zelf ook niet met zekerheid zeggen dat ik zelf ook niet zo zou wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik snap heus wel dat je leven drastisch verandert zodra je een koter op de wereld zet en ik snap ook nog wel dat hún hele wereld om die larf draait, maar je persoon bestaat nog steeds uit meer aspecten dan alleen 'ouder van'.
CEquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij wie verwacht je koters dan? Volgens mij zijn er hier maar weinig kanshebbers voor koters op de korte termijn.
Maar niet van Viva vrouwtjes vrees ikquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
Met deze TT verwacht ik een hoop nieuwe aanmeldingen
Als je dan een nageboorte hebt moet je even naar de dokter hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
10cm ontsluiting
vragen wie de bruine navelstreng door wilt knippen
Los, CE, kwiwi en misschien eentje bij jou per ongeluk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij wie verwacht je koters dan? Volgens mij zijn er hier maar weinig kanshebbers voor koters op de korte termijn.
das gewoon de tweede keutel toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je dan een nageboorte hebt moet je even naar de dokter hoor.
Jezus christusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
10cm ontsluiting
Iets zegt me dat CE-wederhelftquote:
is ook voor jouw zonden gestorven aan het kruisquote:
Wat moet je anders tijdens werktijden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik kinderen zou krijgen dan ga ik jullie niet in de steek laten.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
We komen je ook wel redden hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou er bij mij geen geld op zetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los, CE, kwiwi en misschien eentje bij jou per ongeluk.
Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets zegt me dat CE-wederhelftzegt tegen een livestream.
maar heb je een kinderwens?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:13 schreef kwiwi het volgende:
Topic gaat hard, blijkbaar een gevoelige snaar.
Gewoon de verloskundige een gopro opbinden zoals de scheidsrechters bij het hockey ook hebbenquote:
Dit hebben we eens gedaan bij een vriend die we nooit meer zagen in de weekendenquote:
* Legt cracker terug in de kast.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
10cm ontsluiting
Of bij mezelf en mij dan tegen de vlakte zien gaan. Ineens alleen maar beelden van het plafond.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon de verloskundige een gopro opbinden zoals de scheidsrechters bij het hockey ook hebben
Och ik denk dat ik met of zonder kind allebei wel gelukkig zou zijn. Zolang ik maar kan blijven werken en niet een huismoeder hoef te wordenquote:
Bijna weekendquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja snap ik.
Ik ben te moe om mn beklaag te doen.
Met nutella?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Legt cracker terug in de kast.
Heel geen dieet nodigquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Legt cracker terug in de kast.
Dat wordt wel een zooitje in de kast.quote:
Ik zou eigenlijk best een goede huismoeder zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Och ik denk dat ik met of zonder kind allebei wel gelukkig zou zijn. Zolang ik maar kan blijven werken en niet een huismoeder hoef te worden
Maat van me was dronken bij mij aan het kotsen op de plee terwijl zijn vriendin lag te bevallen, die kreeg ik echt niet nuchter, ik zei dat kun je echt niet maken man, hij, ok bier NU en bel haar alsjeblieft op dat dat ik een arm gebroken heb of zo, verzin maar watquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit hebben we eens gedaan bij een vriend die we nooit meer zagen in de weekendenop zaterdagavond opgehaald om op stap te gaan. Die vriendin stond echt
te kijken. Maar het lag meer aan die kerel en in mindere mate aan zijn vriendin waarom hij er niet bij was.
Ligt er aan welke kant naar beneden ligt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt wel een zooitje in de kast.
Als je het kind wegdenkt....quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk best een goede huismoeder zijn
Ik dacht eerst dat het DIMM was die dit postte.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk best een goede huismoeder zijn
Hier hetzelfde, vriendin staat er gelukkig ook zo in en die gaat zeker geen huismoeder worden. Dan ben ik nog eerder huisvader.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Och ik denk dat ik met of zonder kind allebei wel gelukkig zou zijn. Zolang ik maar kan blijven werken en niet een huismoeder hoef te worden
Beetje treurig huismoederkontjes checken op het schoolplein.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, vriendin staat er gelukkig ook zo in en die gaat zeker geen huismoeder worden. Dan ben ik nog eerder huisvader.
Ik sta nu al iedere woensdagmiddag rond een uur of 12 daar. Op dat vlak gaat weinig veranderen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje treurig huismoederkontjes checken op het schoolplein.
Sowieso, waar moet je over praten?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, kraamvisites.
Wil je hem ook vasthouden?
Hell no, hier heb je een envelop, doe maar een biertje
Stukje taart? ja, lekker.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, waar moet je over praten?![]()
"Wat lijkt ie op jou / je vriend/man" (wat nooit zo is)
"Vertel eens hoe de bevalling ging"![]()
Hoe doe je dat, geīnteresseerd overkomen?
Totaal ruptuur?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hoor het graag als er een datum is dan probeer ik er weer bij te zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:06 schreef FranticDJ het volgende:
wanneer gaan we weer eens karten
@:haags
@:liesje1979
@:ygritte
@:kwiwi
@:puala
@:ijsdraakje
@:engine
@:budapestenaar
wie vergeet ik?
Biljetjes, Reykjavik, treinen, boerinnenkalenders, diepvriespizza's, de sterrenhemel, koffiemeisjes, schijt aan die kutbaby joh.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kraamvisite is toch vooral 15-30 minuten even je gezicht laten zien en even wat anekdotes aanhoren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reykjavik? gaat dit om Phallus?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Biljetjes, Reykjavik, treinen, boerinnenkalenders, diepvriespizza's, de sterrenhemel, koffiemeisjes, schijt aan die kutbaby joh.
babyborrel is veel leukerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kraamvisite is toch vooral 15-30 minuten even je gezicht laten zien en even wat anekdotes aanhoren.
Idiotie dat ze denken dat het vrouwen standaard wel wat boeit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:26 schreef TaMieke het volgende:
Denk dat de meeste mensen wel snappen dat een man dat vrij weinig boeit.
Mssn kun je de vader vragen of ie van zn stokje is gegaan. En of iedereen gezond is. Daarna gewoon random dingen.
Zo heel lastig is het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja true. Maar op een of andere manier is dat minder standaard....quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Idiotie dat ze denken dat het vrouwen standaard wel wat boeit.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:25 schreef gianni61 het volgende:
Stukje taart? ja, lekker.
En, uitgescheurd? ja? ook gepoept? cool
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:26 schreef FranticDJ het volgende:
Totaal ruptuur?
hoeveel hechtingen had je?
hoeveel schaamlippen heb je nu?
Nou, dus wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heel lastig is het natuurlijk niet.
Lig je daar met uitgescheurde pijnlijke preut een beetje een ongemakkelijke man aan te horen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Idiotie dat ze denken dat het vrouwen standaard wel wat boeit.
ja 18 euro bij de totoquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:12 schreef gianni61 het volgende:
@:Karzai 2e keer Miedema. heb je nu al iets gewonnen?
ja, laten we gewoon stoppen met heel die onzin. Deze "traditie" kent alleen maar verliezers. Net als gansknuppelen of zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je daar met uitgescheurde pijnlijke preut een beetje een ongemakkelijke man aan te horen.
Ik heb ook geen standaard riedeltje voor op kraamvisite hoor, dus ik ben geen haar beter waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je daar met uitgescheurde pijnlijke preut een beetje een ongemakkelijke man aan te horen.
ook als ze nog een derde maakt?quote:
Ik gedij vrij goed in erg ongemakkelijke situatiesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen standaard riedeltje voor op kraamvisite hoor, dus ik ben geen haar beter waarschijnlijk.
O nee, over een stuk of 30 pasquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:34 schreef kwiwi het volgende:
Nog 10 topics dan hebben we weer een leuk nummer
M'n tante was ook flink, m'n oma is er bijna in geblevenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:33 schreef kwiwi het volgende:
Mijn oma was ingeknipt "van gat tot gat", en ze vind het leuk om dat dan weer eens even tijdens het eten te vertellen"Nou de bevalling van je vader was me toch wat....".
Wil je nu een sticker?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gedij vrij goed in erg ongemakkelijke situaties
hahahahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:33 schreef kwiwi het volgende:
Mijn oma was ingeknipt "van gat tot gat", en ze vind het leuk om dat dan weer eens even tijdens het eten te vertellen"Nou de bevalling van je vader was me toch wat....".
Dat soort verhalen kan ik wel goed hebben inmiddels. Na de lotusgeboorte wekt er nog maar weinig walging op.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:33 schreef kwiwi het volgende:
quote:Er zijn momenteel vertragingen bij het verwerken van bestellingen. We hopen op uw begrip en geduld.
heeft iemand ooit een sticker geweigerd?quote:
Dat is toch dat die navelstreng eraan moet blijven tot ie eraf valt?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat soort verhalen kan ik wel goed hebben inmiddels. Na de lotusgeboorte wekt er nog maar weinig walging op.
Wel goed nat, huehue.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:36 schreef FranticDJ het volgende:
wat een smerig kut weer..
Zou nog wel gaan zeilen morgen
Lotusbevalling? Wil ik dit wel googelen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat soort verhalen kan ik wel goed hebben inmiddels. Na de lotusgeboorte wekt er nog maar weinig walging op.
nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lotusbevalling? Wil ik dit wel googelen?
Dan laat je de placenta aan de baby hangen tot de navelstreng vanzelf loslaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lotusbevalling? Wil ik dit wel googelen?
W..t..f..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan laat je de placenta aan de baby hangen tot de navelstreng vanzelf loslaat.
Maar dan kun je hem toch niet opeten?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Baby, placenta, allebei smerig om op te etenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan kun je hem toch niet opeten?
De placenta bedoel ik.
Nee, die begraaf je dan in de tuin en je zet er een boompje op, symbolisch voor het leven van het kint.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De placenta bedoel ik.
Moet je denk ik met wat beters thuiskomen dan gergie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
laten drogen, vermalen en dan pilletjes van maken. zoals Josje-met-kim-holland-hoofd van k3quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De placenta bedoel ik.
Ik heb wel eens het idee dat bij sommige mannen op middelbare leeftijd deze nog vast zit aan mamma.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit tegen te komen, want dat moet toch gaan meuren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:40 schreef kwiwi het volgende:
Ok, ik kon het niet laten om het toch te googelen..what has been seen..
ik wel, daarom denk ik toch dat ik volgende week kies voor de bedrijfsautoquote:
Naar je eigen inschatting? Of vinden die andere mensen dat ook?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gedij vrij goed in erg ongemakkelijke situaties
"mijn opengeknipte oma"quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:40 schreef kwiwi het volgende:
Ok, ik kon het niet laten om het toch te googelen..what has been seen..
Als vlees dat buiten de koelkast ligt te rottenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit tegen te komen, want dat moet toch gaan meuren.
Dat geeft toch af? Kun je je kind niet eens lekker knuffelen. Zo'n co-sleeper met zo'n rottend orgaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als vlees dat buiten de koelkast ligt te rotten
met vliegjes?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigen inschatting, theaterzalen zitten niet voor niets vol, is hetzelfde effect.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar je eigen inschatting? Of vinden die andere mensen dat ook?
Ja, dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo erg?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel, daarom denk ik toch dat ik volgende week kies voor de bedrijfsauto
god die PI heb ik NIET bewust aangeklikt, wtfquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Word je 's nachts wakker en zit de kat het op te vreten.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Word je 's nachts wakker en zit de kat het op te vreten.
erg niet, maar denk dat die wat ik krijg wel beter isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat.
[..]
Zo erg?
De auto specifiek heb ik weinig mee overigens, maar een rijdend dak klinkt wel relaxed als ik de voorspelling zie.
Ah juist jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigen inschatting, theaterzalen zitten niet voor niets vol, is hetzelfde effect.
tuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
god die PI heb ik NIET bewust aangeklikt, wtf
En wordt dan ook het onderhoud betaald? Want dat zou wel relaxt zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
erg niet, maar denk dat die wat ik krijg wel beter is
Ik gebruik zelden PI's, maar ik drukte wel per ongeluk iets in op het numerieke deelquote:
ja, alles. moet dan alleen bijtelling betalen, maar weet nog niet hoeveel dat isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wordt dan ook het onderhoud betaald? Want dat zou wel relaxt zijn.
Als dat een beetje redelijk is, is het wel lekker.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, alles. moet dan alleen bijtelling betalen, maar weet nog niet hoeveel dat is
Valt me nog tegen dat je niet even aan de tepel hing voor wat melk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:48 schreef UitStraling het volgende:
Wel een keer een hechting laten knappen tijdens een kraambezoek "tering wat is die graflelijk dat kind, echt dom van je dat het mijn kwakje niet was"
Of nog even die uitgewoonde preut aftanken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt me nog tegen dat je niet even aan de tepel hing voor wat melk.
Zou dat lekker zijn bij gebakken placenta?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
vreetzakquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:49 schreef Ama het volgende:
En waren nog koekjes over dus 1x raden wie dat mee heeft genomen naar huis.
Lekker roomsausje nomnom.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou dat lekker zijn bij gebakken placenta?
Wat lees ik hier nu weer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
God het idee. Ik vind tampons al onwijs smerig, en dan moet je dat opeten of in je vriezer leggen of aan je kind laten opdrogen
met kaassausquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik neem ze mee naar mijn vriend, de helft is voor hem.
Placenta, what else?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten.
Wil ik dit?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet even teruglezen en Lotusbevalling googelen.
Er zijn vast mensen die dat doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zijn mensen zo aan die placenta gehecht? Het is knap dat het zo werkt, maar waarom die aanbidding? Je gaat je nierstenen toch ook niet ritueel begraven?
Die waren flink groot, ik herkende ze bijna niet terugquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft je prachtige baby maandenlang in leven gehoudenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zijn mensen zo aan die placenta gehecht? Het is knap dat het zo werkt, maar waarom die aanbidding? Je gaat je nierstenen toch ook niet ritueel begraven?
Ja maar je scheidt het niet voor niks uitquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft je prachtige baby maandenlang in leven gehouden
Wat heeft PT je laten doen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
Zo even 1.5 uur helemaal afgebeuld door de PT.
Ben gesloopt
Eigenlijk haten we vooral de ouders.quote:
Wees blijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je scheidt het niet voor niks uit
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het DIMM was die dit postte.
Heb jij ook een celeb look-a-like?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:12 schreef UitStraling het volgende:
Goh![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)n-geen-vrouw-krijgen
Heb jij serieus een Telegraaf abo?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:12 schreef UitStraling het volgende:
Goh![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)n-geen-vrouw-krijgen
Het helpt niet dat ik PT standaard lees als "Penetrant test"quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
Zo even 1.5 uur helemaal afgebeuld door de PT.
Ben gesloopt
Vast wel. Vadsige mensen doen er ook appel op, dus peer zal vast ook kunnenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:14 schreef FranticDJ het volgende:
pannenkoeken met peer, zou dat lekker wezen?
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb jij ook een celeb look-a-like?
Personal trainer is mij echt te duur. Eerst maar eens zelf proberen weer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat niet. Full body work out.
Huehuequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat niet. Full body work out.
Vast wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:14 schreef FranticDJ het volgende:
Vorige week nog gehadquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vast wel. Vadsige mensen doen er ook appel op, dus peer zal vast ook kunnen
Nee. Want peren zijn vies.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:14 schreef FranticDJ het volgende:
Donald Duck?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik lees ook wel eens literatuur hoor
Je kunt ook met 2 of 3. Scheelt weer maar je hebt wel motivatie enzulks.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Personal trainer is mij echt te duur. Eerst maar eens zelf proberen weer.
Ik heb wel alle schroeven en andere metalen die uit mijn elleboog zijn gehaald in een potjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:04 schreef CherryLips het volgende:
Al heeft m'n vader nog wel ergens z'n galsteen liggen, in een glazen potje.
Vast wel, peer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:14 schreef FranticDJ het volgende:
Terminator.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel alle schroeven en andere metalen die uit mijn elleboog zijn gehaald in een potje
Dit, het is ook niet dat ik echt begeleiding nķdig heb.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Personal trainer is mij echt te duur. Eerst maar eens zelf proberen weer.
Pannenkoek met spek is toch veel lekkerder..quote:
Why not both?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pannenkoek met spek is toch veel lekkerder..
Alleen stoofperen vind ik echt vies.quote:
Tijdens de rondleiding vandaag zag ik allerlei apparaten met gewichten erbij waarbij ik geen idee had waar die goed voor zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit, het is ook niet dat ik echt begeleiding nķdig heb.
Op verschillende pannenkoeken dus he.quote:
Stoofperen vind ik dan weer wel te pruimenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen stoofperen vind ik echt vies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
bahquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Stiekem weet ik meer over fitness dan mijn uiterlijk doet vermoeden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens de rondleiding vandaag zag ik allerlei apparaten met gewichten erbij waarbij ik geen idee had waar die goed voor zijn.
Oh ok.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op verschillende pannenkoeken dus he.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stoofperen vind ik dan weer wel te pruimenZo heb je het over ontplofte pruimen en zo heb je het over eeh lekkere pruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stoofperen vind ik dan weer wel te pruimenhmm, pruimenvlaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ook lekkerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij vind alles kindervoedsel..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:22 schreef UitStraling het volgende:
Pannenkoeken zijn sowieso kindervoedsel, kan wel hoor als volwassene maar goed
Jaren in een pannenkoekenhuis gewerkt. Scarred for life.quote:
Ik heb ze eerlijk gezegd al in geen jaren meer gegeten, laatste was een keer op een festival denk ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jaren in een pannenkoekenhuis gewerkt. Scarred for life.
Zelf bakken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga eens "uit eten" in een pannenkoekenhuis zonder oordopjes
Alleen heel af en toe nog van de kant en klare spekpannenkoekenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ze eerlijk gezegd al in geen jaren meer gegeten, laatste was een keer op een festival denk ik.
Je kunt pannenkoeken ook gewoon thuis bakkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu kon je US zijn linkje lezen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben wel blij met mijn blendle abonnement
Ja nee ieuw.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen heel af en toe nog van de kant en klare spekpannenkoeken
en die zijn eigenlijk te goor voor woorden
gadver neequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
That's not my pointquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt pannenkoeken ook gewoon thuis bakken
Wij kunnen er niets aan doen dat jij dat erbij sleept.quote:
3 afgekeurde doelpunten. MATCHFIXING!!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:26 schreef Karzai het volgende:
Weekend, de dames zijn nog aan het voetballen. Gratis bier dit weeknd, Miedema![]()
![]()
Jij begint erover dat het kindervoer is omdat pannenkoekenhuizen vol met schreeuwende baby gorilla's zittenquote:
soms kwam er ook een bus met verstandelijk gehandicapten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij begint erover dat het kindervoer is omdat pannenkoekenhuizen vol met schreeuwende baby gorilla's zitten
Niet om vijf uur 's middags gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het geen kindervoedsel zou zijn zou het drukker zijn bij de oesterbar dan in het pannenkoekenhuis, logicaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij begint erover dat het kindervoer is omdat pannenkoekenhuizen vol met schreeuwende baby gorilla's zitten
Gun US ook gewoon zijn uitjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms kwam er ook een bus met verstandelijk gehandicapten.
wat een feest was dat zeg.
Ik zou gelijk ontslag nemen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms kwam er ook een bus met verstandelijk gehandicapten.
wat een feest was dat zeg.
Ik stond gelukkig in de keuken.quote:
waarom precies als ik ze zelf kan bakken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glasschervenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steentjes in het beslag verstoppen.
Wil je me suīcidaal hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week konden we nog buiten zitten.
Over 32 dagen is het herfst.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:30 schreef CherryLips het volgende:
2x correctquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Ja inderdaad, ik ben een kinderhater maar heb in zo'n pannenkoekenhuis er niet zo'n last van want dan heb ik m'n eten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom precies als ik ze zelf kan bakken?
daarnaast wel eens geweest maar geen last van kinderen toen hoor..
maar goed, jij denkt kennelijk dat je altijd bij elk pannenkoekenhuis gillende schreeuwkinderen hebt...
die kinderen hebben ook gewoon etenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ben een kinderhater maar heb in zo'n pannenkoekenhuis er niet zo'n last van want dan heb ik m'n eten.
jaquote:
en dat.quote:
Hou op hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn schaatsen alvast laten slijpen
Eerst herfstquote:
wel zo slim ja..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn schaatsen alvast laten slijpen
Oh ja, ik moet nog een herfst/tussenjas.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:32 schreef mschol het volgende:
[..]
wel zo slim ja..
ik ga alvast shoppen voor een goeie winterjas.. lekker door sneeuw banjeren
Eind september toch pas?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust geen chocolademelk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik het goed maken met een warme chocolademelk met slagroom?
Ik heb echt een boel jassen die ik tegenwoordig nooit meer aantrek.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog een herfst/tussenjas.
Met de flamingo's meequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet je met bitterbal naar het zuiden vliegen om te overwinteren.
kinderen zijn dan ook de grootste vervuilers van de planeetquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Dan hebben ze het overal over voedselverspilling, ik flikker alles in de vriezer, gooi zo min mogelijk weg, en dan laat zo'n druif 90% van de pannenkoek liggen.
Alle overgebleven pannenkoeken werden daar aan de kippen gevoerd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Dan hebben ze het overal over voedselverspilling, ik flikker alles in de vriezer, gooi zo min mogelijk weg, en dan laat zo'n druif 90% van de pannenkoek liggen.
De zon dichterbij trekken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe kan ik het dan ooit goedmaken
Eerste shot is om 4:00 's nachts bij bitterbal thuis waar ze allerlei spullen in haar koffer aan het proppen is en dat ze bijna te laat op het vliegveld is. Daarna gooit ze koffie of haarzelf heen en mag daarna het vliegtuig in.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
DIMM en bitterbal samen op zonvakantie![]()
10/10 would watch the livestream
Gewoon weer opbakken voor het volgende kutkindquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Hahaha ja echt hčquote:
Kippen worden niet ongesteld schat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alle overgebleven pannenkoeken werden daar aan de kippen gevoerd.
En dat was best veel.
De eieren van de kippen werden ook gebruikt voor het beslag, dus eigenlijk aten ze hun ongesteldheid weer op
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kippen worden niet ongesteld schat.
Meer dan ik denk ikquote:
Hoax.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben het altijd koud inderdaad.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben het altijd koud inderdaad.
Of gewoon dat kutkind opbakkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon weer opbakken voor het volgende kutkind
Warme chocolademelkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst herfst
Oranje, rode en gele blaadjes
Warme chocomel
Warme dekentjes en sokken
Halloween
Wat is hier raar aan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat lees ik toch een rare dingen hier vandaag
Oh dat vind ik zo niet lekkerquote:
Mag dat ook al niet meer gewoon boerenjongens heten?quote:
Dat had mn Nederlandse oma altijd iddquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
Vind dat echt iets voor tandeloze omaatjes, rumrozijnenijs, net als avocaat met slagroom.
Die naam is gewoon raar.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mag dat ook al niet meer gewoon boerenjongens heten?
Dat is het ook mensen die onder de 70 zijn en advocaat drinken zijn niet goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
Vind dat echt iets voor tandeloze omaatjes, rumrozijnenijs, net als avocaat met slagroom.
*lepelenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is het ook mensen die onder de 70 zijn en advocaat drinken zijn niet goed.
Ik was vanmorgen productief. Goed genoeg voor vandaag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben lang niet zo productief als ik vandaag had willen zijn.
Ik heb het nog nooit geproeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*lepelen
Drinken is het toch te dik voor.
het ijs ervan niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mag dat ook al niet meer gewoon boerenjongens heten?
met een bolletje ijs is het best binnen te houdenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geproeft.
Wat jij allemaal niet vindt...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het best lekker, het staat alleen heel laag op mijn meeneemlijstje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geproeft.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*lepelen
Drinken is het toch te dik voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |