SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kwiwicaenoloogquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik ben een gevraagd of ik bij een bevalling wilde zijn. "Wat denk je zelf?
".
quote:
Daarom zijn we de KSC begonnenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:04 schreef TaMieke het volgende:
Kunnen we samen een groepje beginnen?
Zoveel herkenning.
En gerries?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Voortaan bevallingen in Foqueville live streamen hier![]()
Verwekkingen ook trouwens
Bij wie verwacht je koters dan? Volgens mij zijn er hier maar weinig kanshebbers voor koters op de korte termijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Voortaan bevallingen in Foqueville live streamen hier![]()
Verwekkingen ook trouwens
Dat leer je ook wel af. Die dingen uit de supermarkt voor in de oven zijn best ok, of gewoon zelf maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou elke dag aan de pork pies zitten, vrees ik
Ja snap ik ook, ik kan zelf ook niet met zekerheid zeggen dat ik zelf ook niet zo zou wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik snap heus wel dat je leven drastisch verandert zodra je een koter op de wereld zet en ik snap ook nog wel dat hún hele wereld om die larf draait, maar je persoon bestaat nog steeds uit meer aspecten dan alleen 'ouder van'.
CEquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij wie verwacht je koters dan? Volgens mij zijn er hier maar weinig kanshebbers voor koters op de korte termijn.
Maar niet van Viva vrouwtjes vrees ikquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
Met deze TT verwacht ik een hoop nieuwe aanmeldingen
Als je dan een nageboorte hebt moet je even naar de dokter hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
10cm ontsluiting
vragen wie de bruine navelstreng door wilt knippen
Los, CE, kwiwi en misschien eentje bij jou per ongeluk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij wie verwacht je koters dan? Volgens mij zijn er hier maar weinig kanshebbers voor koters op de korte termijn.
das gewoon de tweede keutel toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je dan een nageboorte hebt moet je even naar de dokter hoor.
Jezus christusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
10cm ontsluiting
Iets zegt me dat CE-wederhelftquote:
is ook voor jouw zonden gestorven aan het kruisquote:
Wat moet je anders tijdens werktijden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik kinderen zou krijgen dan ga ik jullie niet in de steek laten.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
We komen je ook wel redden hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou er bij mij geen geld op zetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los, CE, kwiwi en misschien eentje bij jou per ongeluk.
Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets zegt me dat CE-wederhelftzegt tegen een livestream.
maar heb je een kinderwens?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:13 schreef kwiwi het volgende:
Topic gaat hard, blijkbaar een gevoelige snaar.
Gewoon de verloskundige een gopro opbinden zoals de scheidsrechters bij het hockey ook hebbenquote:
Dit hebben we eens gedaan bij een vriend die we nooit meer zagen in de weekendenquote:
* Legt cracker terug in de kast.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
10cm ontsluiting
Of bij mezelf en mij dan tegen de vlakte zien gaan. Ineens alleen maar beelden van het plafond.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon de verloskundige een gopro opbinden zoals de scheidsrechters bij het hockey ook hebben
Och ik denk dat ik met of zonder kind allebei wel gelukkig zou zijn. Zolang ik maar kan blijven werken en niet een huismoeder hoef te wordenquote:
Bijna weekendquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja snap ik.
Ik ben te moe om mn beklaag te doen.
Met nutella?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Legt cracker terug in de kast.
Heel geen dieet nodigquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Legt cracker terug in de kast.
Dat wordt wel een zooitje in de kast.quote:
Ik zou eigenlijk best een goede huismoeder zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Och ik denk dat ik met of zonder kind allebei wel gelukkig zou zijn. Zolang ik maar kan blijven werken en niet een huismoeder hoef te worden
Maat van me was dronken bij mij aan het kotsen op de plee terwijl zijn vriendin lag te bevallen, die kreeg ik echt niet nuchter, ik zei dat kun je echt niet maken man, hij, ok bier NU en bel haar alsjeblieft op dat dat ik een arm gebroken heb of zo, verzin maar watquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit hebben we eens gedaan bij een vriend die we nooit meer zagen in de weekendenop zaterdagavond opgehaald om op stap te gaan. Die vriendin stond echt
te kijken. Maar het lag meer aan die kerel en in mindere mate aan zijn vriendin waarom hij er niet bij was.
Ligt er aan welke kant naar beneden ligt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt wel een zooitje in de kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |