Nee A-groepquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij start in de B-groep, neem ik aan? (al is dat feitelijk nog niet bekend, maar is wel aannemelijk toch?)
Dat wordt niet eens opgenomen toch?
Nee joh, 1.86, 75 kg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n varken in een shirtje?
De B-groep lieten ze ook elke keer zien volgens mijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij start in de B-groep, neem ik aan? (al is dat feitelijk nog niet bekend, maar is wel aannemelijk toch?)
Dat wordt niet eens opgenomen toch?
Zit technisch ook nog flink wat rek in.quote:
Image.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:40 schreef kilon het volgende:
[..]
Ze doet hem ook niet af als ze die kogel wegstoot.
Redelijk opvallend inderdaad.quote:
Dat is inderdaad geen leuke rubriek.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel met name op de schijtlollige 'is dit een vrouw?!'-posts.
Past niet in mijn OS-ritme.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga jij morgen naar AZ? Nieuw dak genot.
Bij disc + ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:44 schreef heywoodu het volgende:
Dat je op de Player écht voor alles een losse stream hebt, zelfs A- en B-groepen bij kwalificaties, maakt het er niet makkelijker op
Lol, in September is het hier 85-90% luchtvochtigheid + 35-40 graden, en dit was ook zo tijdens het WK atletiek. Geblesseerde Sifan zou wel jammer zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:26 schreef dz5b604 het volgende: Doha is niet 99% luchtvochtigheid, dat is meer 10%.
Zijn dezelfde streams toch?quote:
Had de NOS vijf jaar geleden ook. Ik keek toen altijd de finales ook de aparte veldstream er bijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:44 schreef heywoodu het volgende:
Dat je op de Player écht voor alles een losse stream hebt, zelfs A- en B-groepen bij kwalificaties, maakt het er niet makkelijker op
Ik vind het wel service eigenlijk, die schakelprogramma's missen vaak een hoop. Nu kun je helemaal meekijken als je wilquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:44 schreef heywoodu het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:52 schreef Nielsch het volgende:
Ik kijk nu kogelstoten. Valt dat onder atletiek?
Nee, schieten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:52 schreef Nielsch het volgende:
Ik kijk nu kogelstoten. Valt dat onder atletiek?
Ril.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
De Belgen hebben op Canvas als wachtmuziekje die verschrikkelijke cover van Sound of Silence.
Niet gehoord.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
De Belgen hebben op Canvas als wachtmuziekje die verschrikkelijke cover van Sound of Silence.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of er een OR gelopen gaat worden allen.
Zonde.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:59 schreef kilon het volgende:
De derde poging is niet verbeterd. Daarmee is Schilder helaas niet door naar de finale.
Ik kwam er vanmorgen achter dat ze mee deed. Sterker nog, nooit van gehoord tot vandaagquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:59 schreef TheVulture het volgende:
We zeggen doei tegen Schilder, laatste worp was rond de 17
Groep B hebben we nogquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
Schilder door? 10e met nog 2 te gaan. 12 gaan door.
Er zijn 2 groepenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
Oja. RIP Schilder.quote:
Er zijn twee groepen bij de kwalificatie. De beste 12 in totaal gaan naar de finale.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
Belgium Vaginasquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:01 schreef Szura het volgende:
Belgische commentator zegt dat deze ploeg nog geen naam heeft
Stuur nu uw suggesties in
Amerikaanse stond 20 meter verder dan de rest. Misschien stond de rest er allemaal buitenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, Belg denkt aan DQ USA. Ik keek niet goed dus ik weet het niet.
Belgium Translionsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:01 schreef Szura het volgende:
Belgische commentator zegt dat deze ploeg nog geen naam heeft
Stuur nu uw suggesties in
Zou wel mokerdom zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Amerikaanse stond 20 meter verder dan de rest. Misschien stond de rest er allemaal buiten
Ik snap niet dat ze je niet verplichten om allemaal dezelfde volgorde aan te houdenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Amerikaanse stond 20 meter verder dan de rest. Misschien stond de rest er allemaal buiten
Uiteindelijk klopt het bij de finish wel toch. Gewoon de laatste 10 meter kijken dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:03 schreef heywoodu het volgende:
Dit onderdeel kan best prima zijn, maar dan met een vaste volgorde wat man-vrouw betreft. Dit is gewoon niet te volgen in de meer extreme voorbeelden.
neuhquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Borlee wordt er daar echt nog uit gelopen denk ik
Toch wel.quote:
Welquote:
quote:
Canvas.quote:
Ja nee oke, die houdt ie wel ruim voor ja voor top 3.quote:
Nee, atletiek doen we al sinds 1896.quote:
Ja.quote:
Eerste wisselvakquote:
Amerika gaat natuurlijk nooit DQ krijgenquote:
Verkeerde wissel?quote:
Genotquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
USA
United States of America
0.182 DQ TR 24.19
Hoort bij de estafette.quote:
Nou ja, in plaats van eigenlijk alleen de VS hebben nu ineens ook de Britten, Dominicanen, Belgen, Nederlanders, Jamaicanen en misschien zelfs wel Polen kans op een medaille en nu zelfs goud. Logisch dusquote:
Dit was een domme fout.quote:
Kans? Ja. Om te beginnen zou de finale zeker wel gehaald moeten worden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:11 schreef TheVulture het volgende:
wat kan Nederland eigenlijk op dit nummer, maken we kans
4x400 V neem ik aan als vijfde loopster?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:11 schreef Remco het volgende:
Waarom is Laura de Witte eigenlijk mee? Dacht juist hiervoor, of gaat die ook individueel de 400 (kansloos)lopen?
Nehh, zeker niet omdat Bol en in mindere mate Bonevacia niet meedoen. Wat wel logisch dat zij spaartquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Mij is verteld dat dit kansloos is.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:11 schreef TheVulture het volgende:
En in dat geval komt Bol er ook nog in.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kans? Ja. Om te beginnen zou de finale zeker wel gehaald moeten worden.
Waarom doet Bonevacia niet mee?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nehh, zeker niet omdat Bol en in mindere mate Bonevacia niet meedoen. Wat wel logisch dat zij spaart
De VS is in principe veel beter dan iedereen, maar ja. Daarachter is het redelijk open.quote:
Misschien weer trein of bus gemistquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom doet Bonevacia niet mee?
Niet slecht idd.quote:
Je mag zelf kiezen, wat het zo enorm verwarrend kan maken om te volgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:16 schreef Zorro het volgende:
Wellicht al besproken, maar ligt de volgorde M/V vast of mag je zelf kiezen?
Mag je zelf kiezen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:16 schreef Zorro het volgende:
Wellicht al besproken, maar ligt de volgorde M/V vast of mag je zelf kiezen?
Zat wat op zijn gezicht?quote:
En dat zonder een paar toppers.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:17 schreef heywoodu het volgende:
Zoals verwacht zonder al te grote problemen naar de finale
Dan heeft iedereen er zo te zien redelijk hetzelfde idee over?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je mag zelf kiezen, wat het zo enorm verwarrend kan maken om te volgen.
Jonguhquote:
Spoiler!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Netjes hoor
Voerbalsters ook op 1-0 ondertussen
Op Nigeria naquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen er zo te zien redelijk hetzelfde idee over?
SPOILERSquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Netjes hoor
Voerbalsters ook op 1-0 ondertussen
We vergeven je.quote:
quote:
quote:
Nog even wat water drinken voordat het begint.quote:
Oh ja, ga ik nu doen!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog even wat water drinken voordat het begint.
Anders krijgen we kramp?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog even wat water drinken voordat het begint.
Polen heeft nu ook het OR!quote:
Volgens de Belg is dat een makkie voor haar en kan ze dat mixed ook nog wel doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:23 schreef franklop het volgende:
Ben benieuwd of Bol meedoet. Morgen ook 400h toch?
In de finale dat Europese record maar weer terug pakken.quote:
Heeft Polen nou een Afrikaans Record?quote:
Ik begon me gisteravond wel beroerd te voelen rond 18.30uquote:
Ochtendsessie 400h heats, avonds 4x400 mixed finalequote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:23 schreef franklop het volgende:
Niet om het een of ander, maar met Bol valt hier gewoon een medaille te halen zou ik zeggenquote:
Ja, maar 12 uur eerder.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:23 schreef franklop het volgende:
Apart record?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft Polen nou een Afrikaans Record?
400 horden is alles diep in het nachtje meen ikquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ochtendsessie 400h heats, avonds 4x400 mixed finale
10kquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat staat er nog op het programma?
Zeker. Als Bol meedoet is Nederland echt wel een van de kanshebbers, op een goede dag zelfs voor goud. Niet dé favoriet, maar echt niet kansloos.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar met Bol valt hier gewoon een medaille te halen zou ik zeggen
Niet zomaar alleen een medaille, hier is gewoon goud te halen nu.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar met Bol valt hier gewoon een medaille te halen zou ik zeggen
Nigeria heeft ook AR.quote:
Area Record?quote:
Area recordquote:
Is het daarna al klaar?quote:
Die liep vanmorgen een marathon als warmup.quote:
De Amerikanen willen Bol natuurlijk wel zien schroeien.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
400 horden is alles diep in het nachtje meen ik
400 horden 2 augustus avondsessie halve finalesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
400 horden is alles diep in het nachtje meen ik
Arisch Recordquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft Polen nou een Afrikaans Record?
Ah, dat is logischer.quote:
Wel goed voor jezelf zorgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker. Als Bol meedoet is Nederland echt wel een van de kanshebbers, op een goede dag zelfs voor goud. Niet dé favoriet, maar echt niet kansloos.
De dingen waar je de dag ervoor niet aan toe bent gekomen. Ik heb vanmorgen bij het ontbijt nog even zitten genieten van tafeltennis van gisterenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo te zien wel ja, korte sessie zeg.
Sowieso, wat ga ik dan na 3 uur kijken?
Ik kijk nu ook tafeltennis.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De dingen waar je de dag ervoor niet aan toe bent gekomen. Ik heb vanmorgen bij het ontbijt nog even zitten genieten van tafeltennis van gisteren
Continentaal, maar dan denk ik dat ze het area noemen om te voorkomen dat je gezeik krijgt over de definitie van een continent, ofzoquote:
Dus Europees Record?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Continentaal, maar dan denk ik dat ze het area noemen om te voorkomen dat je gezeik krijgt over de definitie van een continent, ofzo
Ik ga ff de kroeg in denk ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo te zien wel ja, korte sessie zeg.
Sowieso, wat ga ik dan na 3 uur kijken?
Toen Finland steeds bovenin het medailleklassement te vinden wasquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
De goddelijke Paavo Nurmi, eeuwig opperbaas op het afstandslopen, won dit ook, maar die won vijf keer goud op één Spelen op lange afstanden![]()
Daar stond AS ofzo?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus Europees Record?
Zo ja, waarom wordt bij zwemmen een Asian Record wel genoemd? Dat is dan toch ook Area Record?
Of komt dat omdat het een andere sport is?
'Asian Record' in het zwemmen? Die ken ik niet, of in elk geval niet als iets in de graphicsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus Europees Record?
Zo ja, waarom wordt bij zwemmen een Asian Record wel genoemd? Dat is dan toch ook Area Record?
Of komt dat omdat het een andere sport is?
Hannes Kolehmainen, Paavo Nurmi, Ville Ritola, vooroorlogs Finland was fenomenaalquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Finland steeds bovenin het medailleklassement te vinden was
https://olympics.com/toky(...)tyle-fnl-000100-.htmquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Asian Record' in het zwemmen? Die ken ik niet, of in elk geval niet als iets in de graphics
Maar andere sport dus andere bond, dus andere dingen die ze aangeven ja. Bij het zwemmen zie je (helaas) ook nooit iets als NR of PB staan
Nathanquote:
20 bonusseconden krijgt ie danquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kan ie een rondje pakken
Wij JUICHEN om het feit dat de altijd niet de deurbel horende klootzak Mo F. hier afwezig is!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:21 schreef Szura het volgende:
ZIN in de 10k
Geen Mo Farah met z'n kuthoedjesact
@:deebee
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wij JUICHEN om het feit dat de altijd niet de deurbel horende klootzak Mo F. hier afwezig is!
Gogo, Cheptegei!
Op naar de 80-86 meter.quote:
2 seconden per ronde?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef kilon het volgende:
We hebben de 1 minuut per 10 km regel bij het wielrennen. Wat is de regel hier?
5s per rondje regel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef kilon het volgende:
We hebben de 1 minuut per 10 km regel bij het wielrennen. Wat is de regel hier?
Krijg er honger van.quote:
Kip, patat, hou op hoor.quote:
Het is ook gewoon een in de breedte erg sterk veld, iedereen met PR's onder de 27:30 minuten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:41 schreef dz5b604 het volgende:
nog niemand gelostHet is echt gewoon wielrennen. Waarom doen José en Michel dit niet?
Ik heb ook meermaals onder de 27.30 gelopenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een in de breedte erg sterk veld, iedereen met PR's onder de 27:30 minuten.
Alle deelnemers op de 5km hebben óók een PR onder de 27:30!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb ook meermaals onder de 27.30 gelopen
Dat was op de 5km dan wel, maar toch
Geboren tijdens avontuur of reis dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:42 schreef heywoodu het volgende:
Kipruto betekent 'In adventure or travel', nou, daarom gaat hij er vandoor!
Zelfde categorie dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alle deelnemers op de 5km hebben óók een PR onder de 27:30!
20.57 hierquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
23:05quote:
Daar had ik dus gewoon kunnen staanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel op de weg overigens. Op de 10 geloof ik 45.06. Maarja, 5 jaar terug kreeg ik een knieblessure die nog niet opgelost is, sindsdien niet meer gelopenquote:
Steeplechase is maandagquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:47 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Is toch wel vrij suf al die rondjes, net als 10 km schaatsen: steeds hetzelfde uitzicht.
Ze moeten er hindernissen zoals muurtjes inzetten en dan schreeuwende mariniers erbij
Zouden ze dadelijk waaiers gaan vormen?quote:
Ze konden er niets mee? Als in niets gevonden?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel op de weg overigens. Op de 10 geloof ik 45.06. Maarja, 5 jaar terug kreeg ik een knieblessure die nog niet opgelost is, sindsdien niet meer gelopenEcho en MRI gehad enzo, maar ze konden er niets mee. Nog maar eens naar laten kijken.
Ja, hele knie weg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze konden er niets mee? Als in niets gevonden?
Ze lopen al met het hol openquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze dadelijk waaiers gaan vormen?
Kimman lacht hieromquote:
Kun je gewoon nog goud mee pakken op de BMXquote:
Ik zou er ook tevreden mee zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |