Nee A-groepquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij start in de B-groep, neem ik aan? (al is dat feitelijk nog niet bekend, maar is wel aannemelijk toch?)
Dat wordt niet eens opgenomen toch?
Nee joh, 1.86, 75 kg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n varken in een shirtje?
De B-groep lieten ze ook elke keer zien volgens mijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij start in de B-groep, neem ik aan? (al is dat feitelijk nog niet bekend, maar is wel aannemelijk toch?)
Dat wordt niet eens opgenomen toch?
Zit technisch ook nog flink wat rek in.quote:
Image.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:40 schreef kilon het volgende:
[..]
Ze doet hem ook niet af als ze die kogel wegstoot.
Redelijk opvallend inderdaad.quote:
Dat is inderdaad geen leuke rubriek.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel met name op de schijtlollige 'is dit een vrouw?!'-posts.
Past niet in mijn OS-ritme.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga jij morgen naar AZ? Nieuw dak genot.
Bij disc + ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:44 schreef heywoodu het volgende:
Dat je op de Player écht voor alles een losse stream hebt, zelfs A- en B-groepen bij kwalificaties, maakt het er niet makkelijker op
Lol, in September is het hier 85-90% luchtvochtigheid + 35-40 graden, en dit was ook zo tijdens het WK atletiek. Geblesseerde Sifan zou wel jammer zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:26 schreef dz5b604 het volgende: Doha is niet 99% luchtvochtigheid, dat is meer 10%.
Zijn dezelfde streams toch?quote:
Had de NOS vijf jaar geleden ook. Ik keek toen altijd de finales ook de aparte veldstream er bijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:44 schreef heywoodu het volgende:
Dat je op de Player écht voor alles een losse stream hebt, zelfs A- en B-groepen bij kwalificaties, maakt het er niet makkelijker op
Ik vind het wel service eigenlijk, die schakelprogramma's missen vaak een hoop. Nu kun je helemaal meekijken als je wilquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:44 schreef heywoodu het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:52 schreef Nielsch het volgende:
Ik kijk nu kogelstoten. Valt dat onder atletiek?
Nee, schieten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:52 schreef Nielsch het volgende:
Ik kijk nu kogelstoten. Valt dat onder atletiek?
Ril.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
De Belgen hebben op Canvas als wachtmuziekje die verschrikkelijke cover van Sound of Silence.
Niet gehoord.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
De Belgen hebben op Canvas als wachtmuziekje die verschrikkelijke cover van Sound of Silence.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of er een OR gelopen gaat worden allen.
Zonde.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:59 schreef kilon het volgende:
De derde poging is niet verbeterd. Daarmee is Schilder helaas niet door naar de finale.
Ik kwam er vanmorgen achter dat ze mee deed. Sterker nog, nooit van gehoord tot vandaagquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:59 schreef TheVulture het volgende:
We zeggen doei tegen Schilder, laatste worp was rond de 17
Groep B hebben we nogquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
Schilder door? 10e met nog 2 te gaan. 12 gaan door.
Er zijn 2 groepenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
Oja. RIP Schilder.quote:
Er zijn twee groepen bij de kwalificatie. De beste 12 in totaal gaan naar de finale.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
Belgium Vaginasquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:01 schreef Szura het volgende:
Belgische commentator zegt dat deze ploeg nog geen naam heeft
Stuur nu uw suggesties in
Amerikaanse stond 20 meter verder dan de rest. Misschien stond de rest er allemaal buitenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, Belg denkt aan DQ USA. Ik keek niet goed dus ik weet het niet.
Belgium Translionsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:01 schreef Szura het volgende:
Belgische commentator zegt dat deze ploeg nog geen naam heeft
Stuur nu uw suggesties in
Zou wel mokerdom zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Amerikaanse stond 20 meter verder dan de rest. Misschien stond de rest er allemaal buiten
Ik snap niet dat ze je niet verplichten om allemaal dezelfde volgorde aan te houdenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Amerikaanse stond 20 meter verder dan de rest. Misschien stond de rest er allemaal buiten
Uiteindelijk klopt het bij de finish wel toch. Gewoon de laatste 10 meter kijken dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:03 schreef heywoodu het volgende:
Dit onderdeel kan best prima zijn, maar dan met een vaste volgorde wat man-vrouw betreft. Dit is gewoon niet te volgen in de meer extreme voorbeelden.
neuhquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Borlee wordt er daar echt nog uit gelopen denk ik
Toch wel.quote:
Welquote:
quote:
Canvas.quote:
Ja nee oke, die houdt ie wel ruim voor ja voor top 3.quote:
Nee, atletiek doen we al sinds 1896.quote:
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |