SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt italiaans leren vriendquote:
Bella ciaoquote:
Ehmquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:32 schreef LTVDK het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)n-ossenaar~a082c8fe/
Kom je uit Oss, dan ben je voor Top
graziequote:
Neusje snuiten en de hele kamer zit onder Venezolaans snot.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:32 schreef LTVDK het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)n-ossenaar~a082c8fe/
Kom je uit Oss, dan ben je voor Top
Hoezo snuiten? Het loopt er gewoon zo uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neusje snuiten en de hele kamer zit onder Venezolaans snot.
ik vond hem een tijd lang een beetje een jankbal, maar hij heeft zich goed hersteld.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Vettel.In z'n Red Bull-dagen vond ik 'm maar meh, maar wat een toffe gast is dat geworden.
Nu ook een middelvinger naar Hongarije met z'n regenbooghelm.
Sinds die bij Ferrari weg is istie een stuk leuker gewordenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Vettel.In z'n Red Bull-dagen vond ik 'm maar meh, maar wat een toffe gast is dat geworden.
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond hem een tijd lang een beetje een jankbal, maar hij heeft zich goed hersteld.
Van een blij helmpje opzetten gaat Orban niet bibberen, zeg dan "Wij gaan de Hongaarse staatskas niet spekken zolang de mensenrechten overtreden worden dus ik roep mijn collega's op om net als ik niet te starten"quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou eerder zeggen sinds 'ie wist dat 'ie elders ging rijden, denk dat dat een mentale knop omgezet heeft bij 'm.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds die bij Ferrari weg is istie een stuk leuker geworden
Deutschen haben keine Humor!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Helpt het denk ik ook wel dat 'ie zelf niet op de socials zit, als 'ie eens een actie uithaalt, hoor je dat pas als het al gedaan is, zoals dat bijenhotel.
En z'n humor staat me wel aan.
Mja, realisme.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van een blij helmpje opzetten gaat Orban niet bibberen, zeg dan "Wij gaan de Hongaarse staatskas niet spekken zolang de mensenrechten overtreden worden dus ik roep mijn collega's op om net als ik niet te starten"
Allemaal super deluxe kampeerspullen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:51 schreef kwiwi het volgende:
Zie net het tentje in de OP. Als ik eindelijk eens een tuin heb ga ik denk ik in m'n eigen tuin kamperen een keer. Kan ik eindelijk m'n kampeerspullen gebruiken
Dat geldt voor alles en iedereen die zaken doet met Hongarije en landen met vergelijkbare standpunten, je punt?quote:
Vraag je je butler dan ook om het kampvuur aan te steken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:51 schreef kwiwi het volgende:
Zie net het tentje in de OP. Als ik eindelijk eens een tuin heb ga ik denk ik in m'n eigen tuin kamperen een keer. Kan ik eindelijk m'n kampeerspullen gebruiken
Whoop whoop, even jezelf een beter contract geven.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanaf volgende week ben ik de baas van het bedrijf voor 3 weken
Ja, zal het Gergi vragenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vraag je je butler dan ook om het kampvuur aan te steken?
Gewoon even de camper van US lenen denk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal super deluxe kampeerspullen.
Volgend jaar gaan we ook allemaal vrolijk in Qatar voetballen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van een blij helmpje opzetten gaat Orban niet bibberen, zeg dan "Wij gaan de Hongaarse staatskas niet spekken zolang de mensenrechten overtreden worden dus ik roep mijn collega's op om net als ik niet te starten"
Even de fotomodellendochter van de baas uitnodigen op kantoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanaf volgende week ben ik de baas van het bedrijf voor 3 weken
Ik heb mijn twijfels of ik die überhaupt mag besturen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon even de camper van US lenen denk.
[ afbeelding ]
Ik zie US niet kamperen, zelfs niet in zo'n glamper. Maar misschien heb ik het misquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn eigen dochter dus...?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even de fotomodellendochter van de baas uitnodigen op kantoor
ik heb ook lunchpizzaquote:
Ik heb in Engeland wel eens iemand gezien die zich met zoiets door allerlei kleine weggetjes aan het wringen was en daarna gewoon a la transformers een volledig huis neerzette.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwakte.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook lunchpizza
wat eigenlijk overgebleven pizza is van gisteravond
Omdat ik dankzij jullie pizza heb besteld gisteravond..
Die zit nog 2 weken in Italiëquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even de fotomodellendochter van de baas uitnodigen op kantoor
hier is het ook overgebleven pizza van gisteren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook lunchpizza
wat eigenlijk overgebleven pizza is van gisteravond
Omdat ik dankzij jullie pizza heb besteld gisteravond..
Je had 3 weken toch?quote:
Weet je hoe lelijk mensen met een camper zijn, en ze hebben allemaal een zoon die niet helemaal in orde is en een Golden retriever.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Skeleton crewquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij kunnen bedrijf beter 2-3 weken sluiten in de zomervakantie. Altijd hetzelfde verhaal waarbij iedereen op hetzelfde moment weg is. CEO/CTO zijn weg en de laag daaronder waar ik in zit daarvan ben ik de enige die er nog is.
Money money money, daarom moet ik altijd wel gniffelen als sportlui dit soort holle fratsen uithalen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we ook allemaal vrolijk in Qatar voetballen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je hoe lelijk mensen met een camper zijn, en ze hebben allemaal een zoon die niet helemaal in orde is en een Golden retriever.
slecht plannende planners dan..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij kunnen bedrijf beter 2-3 weken sluiten in de zomervakantie. Altijd hetzelfde verhaal waarbij iedereen op hetzelfde moment weg is. CEO/CTO zijn weg en de laag daaronder waar ik in zit daarvan ben ik de enige die er nog is.
Zie het anders, misschien zien de LGBTQI's (en welke letters er inmiddels nog meer bij horen) het wel als een extra steun als ze zien dat hun sporthelden wel achter ze staan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Money money money, daarom moet ik altijd wel gniffelen als sportlui dit soort holle fratsen uithalen.
Spuug en spuuglelijk, alsof opa en oma Zondersmaak een paar ton hebben gewonnen in de loterij.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Compensators.quote:
Ieder jaar hebben we weer goede bedoelingen om te voorkomen dat iedereen tegelijk weg is.quote:
Als je echt iets wil betekenen/veranderen moet je toch met iets zwaardere pressiemiddelen of statements gaan werken dan een blij helmpje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zie het anders, misschien zien de LGBTQI's (en welke letters er inmiddels nog meer bij horen) het wel als een extra steun als ze zien dat hun sporthelden wel achter ze staan.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben al begonnen maar zal wel net als gister een dienst worden van 10 uur
Alsof ze die pressiemiddelen hebben. Als een coureur niet rijdt, schuiven ze gewoon een ander poppetje in die auto hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je echt iets wil betekenen/veranderen moet je toch met iets zwaardere pressiemiddelen of statements gaan werken dan een blij helmpje.
De slaven uit Bangladesh die de stadions in Qatar gebouwd hebben en die begraven zijn in de fundamenten van het stadion zullen er ook wel blij mee zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zie het anders, misschien zien de LGBTQI's (en welke letters er inmiddels nog meer bij horen) het wel als een extra steun als ze zien dat hun sporthelden wel achter ze staan.
Ik zit nog bij F1, voetbal negeer ik structureel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De slaven uit Bangladesh die de stadions in Qatar gebouwd hebben en die begraven zijn in de fundamenten van het stadion zullen er ook wel blij mee zijn.
en terecht.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nog bij F1, voetbal negeer ik structureel.
F1 is beetje een ander verhaal, maar ook daar halen de landen die flink betalen de races binnen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zondag Hungaroringquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft kappen ze met racen in oa die Arabische staten, maar ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
F1 is beetje een ander verhaal, maar ook daar halen de landen die flink betalen de races binnen tegenwoordig.
quote:
Oh, ik dacht dat mensen gewoon graag in die zandbak in de emiraten speeldenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
F1 is beetje een ander verhaal, maar ook daar halen de landen die flink betalen de races binnen tegenwoordig.
Hier overgebleven broccoli-gehakt schotel van gisterenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
hier is het ook overgebleven pizza van gisteren.
Denk dat mijn baas het niet leuk zou vinden als er 10 coureurs zeggen dat ze niet startenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof ze die pressiemiddelen hebben. Als een coureur niet rijdt, schuiven ze gewoon een ander poppetje in die auto hoor.
oh lekker broccoli-gehakt misschien doe ik dat vanavond welquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier overgebleven broccoli-gehakt schotel van gisteren@:UitStraling
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh lekker broccoli-gehakt misschien doe ik dat vanavond wel
Mijn dag in smileysquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wat was je oordeel over het gerecht?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar komt realisme om de hoek kijken. Er zijn er ook genoeg die zeggen "boeie, concurrent minder".quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat mijn baas het niet leuk zou vinden als er 10 coureurs zeggen dat ze niet starten
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Kun je niet om een suggestie vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hint kopen?
[..]
Ja.Gewoon een vlammenwerperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, dat deden we en toen kregen we wat vaags terug.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet om een suggestie vragen?Een hint kopen?
Ja Hongarije, Rusland en China zijn net zulke zieke klotelanden natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft kappen ze met racen in oa die Arabische staten, maar ja.
Daarom de oa.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Hongarije, Rusland en China zijn net zulke zieke klotelanden natuurlijk.
Denk niet dat er een pipo tussen zit die dat durft te zeggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar daar komt realisme om de hoek kijken. Er zijn er ook genoeg die zeggen "boeie, concurrent minder".
Mja had verwacht dat de champignonsaus wat meer smaak had want hij rook wel heel sterk. Dus had misschien wat meer kruiden kunnen gebruiken.quote:
Die zijn er.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat er een pipo tussen zit die dat durft te zeggen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft kappen ze met racen in oa die Arabische staten, maar ja.
[..]
Ja.Nu al een topdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deugende landen belonen, is zo simpel en makkelijk en toch doen we zelfs dit al niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop Duplo. Zit je altijd mee goed of van die beginner LEGOquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat deden we en toen kregen we wat vaags terug.
[..]
Ja.Gewoon een enorme buttplug. Op de groei gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus pappa en mamma in verlegenheid gebracht met hun kutidee. Bonus: volgend jaar hoef je er niet meer heen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lekker. Nou dan zou ik gewoon een drumstel kopen. Volgende keer zijn ze wel duidelijker.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik koop altijd iets van Lego of Duplo, of wat er op dat moment past bij de leeftijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet om een suggestie vragen?Een hint kopen?
Ik koop niks.quote:
Zo krijg ik nooit geen uitnodiging voor babyshowers meerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een enorme buttplug. Op de groei gekochtPlus pappa en mamma in verlegenheid gebracht met hun kutidee. Bonus: volgend jaar hoef je er niet meer heen
Nuance is niet je sterkste kant he?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een dinerbon kopen dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik word nooit uitgenodigd op kinderverjaardagen. Volgens mij weet iedereen inmiddels wel dat ik daar een hekel aan hebquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik koop altijd iets van Lego of Duplo, of wat er op dat moment past bij de leeftijd.
ook een mogelijkheidquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik koop niks.We hebben het naar bloedlijn verdeeld.
![]()
Dus feitelijk heb ik qua kosten pech, want aan mijn kant zitten er meer, maar ik heb wel wat betere hulplijnopties.
Gifslang, Japanse koksmessen, vlammenwerper of kettingzaag kan ook nog.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker. Nou dan zou ik gewoon een drumstel kopen. Volgende keer zijn ze wel duidelijker.
Wat een dram ouders zegquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
En een van de suggesties was dus 'Lego, maar geen set'.
Ja, eh. Losse stenen zijn toch geen reet aan om te geven.
Over twee weken dus één van mijn kant, gisteren met m'n hulplijn wezen shoppen en ik was in 5 minuten klaar en heb daarna vooral zitten babbelen.quote:
Hoezo geen set.. dat zeggen ze dan wel weer?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Vooral geen benul dat wij geen benul van de belevingswereld van kinderen hebben.quote:
ligt aan het kind.. genoeg kinderen die daar prima mee uit de voeten/handen kunnenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ook zelden. Ik ken ook niet zo heel veel mensen met jonge kinderen godzijdankquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik word nooit uitgenodigd op kinderverjaardagen. Volgens mij weet iedereen inmiddels wel dat ik daar een hekel aan heb
Koop dit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over twee weken dus één van mijn kant, gisteren met m'n hulplijn wezen shoppen en ik was in 5 minuten klaar en heb daarna vooral zitten babbelen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, zo zaten wij dus ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo geen set.. dat zeggen ze dan wel weer?gvd zeg.
Heb ik ook niet en heb er zelfs een paarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral geen benul dat wij geen benul van de belevingswereld van kinderen hebben.
als het hoortquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over twee weken dus één van mijn kant, gisteren met m'n hulplijn wezen shoppen en ik was in 5 minuten klaar en heb daarna vooral zitten babbelen.
Ja maar mijn punt was 'leuk om te geven'.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt aan het kind.. genoeg kinderen die daar prima mee uit de voeten/handen kunnen
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nuance is niet je sterkste kant he?
mja.. genoeg mensen die geld geven niet leuk vinden.. maar heel veel pubers enzo ook hartstikke blij mee zijn..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar mijn punt was 'leuk om te geven'.
Die kinderen krijgen macaroni voor hun verjaardag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:18 schreef kwiwi het volgende:
Vraag het @:Haags, die heeft 20 kinderen toch?
de kinderverjaardagen waar ik wel bij ben zijn meestal gewoon daydrinkingquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik word nooit uitgenodigd op kinderverjaardagen. Volgens mij weet iedereen inmiddels wel dat ik daar een hekel aan heb
Ja maar die erkent hij niet allemaalquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:18 schreef kwiwi het volgende:
Nee, deze zit op een leeftijd dat 'iets om uit te pakken' nog een groot deel van het cadeau is. Als ze wat ouder worden, hebben ze zelf meestal wel een verlanglijstje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. genoeg mensen die geld geven niet leuk vinden.. maar heel veel pubers enzo ook hartstikke blij mee zijn..
Legoset halen en elk steentje apart inpakkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, deze zit op een leeftijd dat 'iets om uit te pakken' nog een groot deel van het cadeau is. Als ze wat ouder worden, hebben ze zelf meestal wel een verlanglijstje.
Wil niet zeggen dat hij er ook wat mee doetquote:
Wij hebben er inmiddels 14 onder de 6 jaar oudquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook zelden. Ik ken ook niet zo heel veel mensen met jonge kinderen godzijdank
Als het even kan láát ik alles inpakken. Inpakpapier en ik gaan niet samen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Legoset halen en elk steentje apart inpakken
In die zin heb je er niet veel aan inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat hij er ook wat mee doet
O, vreselijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben er inmiddels 14 onder de 6 jaar oud![]()
Please do stop fucking my precious family.
Blij met kleine familie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pff, ik vind 1 al veel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is een groot nadeel, normale mensen moeten nog studeren, werken en aan een partner zien te komen.quote:
met een hele tak meppenquote:
Definieer "Gelukkig"quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Gelukkig is mijn familie exact hetzelfde als ik;
Gelukkig is dat op ons niet van toepassing.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is een groot nadeel, normale mensen moeten nog studeren, werken en aan een partner zien te komen.
Heb zo niks met babies of kinderenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig ruiken de decadente kerstdiners naar volle luier
Vast veel druk om mannelijke nakomelingen te krijgen om de bloedlijn door te zetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij 14 zal er toch wel ééntje zitten?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast veel druk om mannelijke nakomelingen te krijgen om de bloedlijn door te zetten.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Gelukkig is mijn familie exact hetzelfde als ik; Ja je mag komen hoor maar we snappen het volkomen als je denkt "flikker alsjeblieft een eind op met je kutkinderen"
Specifieke lessen of gewoon met die apparaten aan de slag?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
De vorige bewoner van mijn huis geeft lessen bij de sportschool waar ik ging kijken. Dus dat was al meteen vertrouwd.
Volgende week 2 proeflessen
duurde lang dit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:09 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Van de 14 zijn er 2 leuk, een meisjestweeling, de rest is kut en ja dat merk je aan kinderen al.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast veel druk om mannelijke nakomelingen te krijgen om de bloedlijn door te zetten.
Met apparaten aan de slag iets niets voor mij. Dus bokszak-training en core/mobility les om mee te starten. De HIIT kan altijd nog wel een keer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Specifieke lessen of gewoon met die apparaten aan de slag?
Superspreaderquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:18 schreef kwiwi het volgende:
Blijkbaar kan ik ook een weekje de boel in z'n geheel uittesten, klinkt als een goed idee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
De vorige bewoner van mijn huis geeft lessen bij de sportschool waar ik ging kijken. Dus dat was al meteen vertrouwd.
Volgende week 2 proeflessen
Ok, wel leuk ! Ik ga volgende week aan de slag bij een sportschool voor alleen vrouwen, lijkt me best een verademing.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met apparaten aan de slag iets niets voor mij. Dus bokszak-training en core/mobility les om mee te starten. De HIIT kan altijd nog wel een keer.
He's trying maar de meesten zeggen toch, ksssst ga weg griezel, je hebt een vriendin en een kindquote:
Hele SC ineens topfit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik ook een weekje de boel in z'n geheel uittesten, klinkt als een goed idee.
Ben jij zo'n linedancer in je andere leven?quote:
Zie post er naquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij zo'n linedancer in je andere leven?
nou nou nou niet overdrijvenquote:
Top! Ik kom ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, wel leuk ! Ik ga volgende week aan de slag bij een sportschool voor alleen vrouwen, lijkt me best een verademing.
quote:
Zeker de creep die dan naar binnen probeert te glurenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zeker de creep die dan naar binnen probeert te gluren
quote:
Vooral weer in m'n broeken passend.quote:
Koffiemeisjes koffiemeisjes koffiemeisjesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zeker de creep die dan naar binnen probeert te gluren
Dat is ook wel prettig. Ik ga er vanuit dat ik dan weer onder de 90 kilo ga landen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral weer in m'n broeken passend.
Haha okquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffiemeisjes koffiemeisjes koffiemeisjes [ afbeelding ]
Ik mik weer op ergens tussen de 75-78kg, da's prima. Nu net wat té spekkig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ook wel prettig. Ik ga er vanuit dat ik dan weer onder de 90 kilo ga landen.
spekquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mik weer op ergens tussen de 75-78kg, da's prima. Nu net wat té spekkig.
krokant buikspekquote:
yay ik mag ontbijtenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:09 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
ze is bezetquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is denk ik niet de handigste manier om haar voor je te winnen
Oh dat vind ik zo overratedquote:
meer voor mijquote:
quote:
Ik maak me er ook niet echt zorgen om hoor, het is vooral weer even een drempeltje omdat het toch weer extra uitgaven zijn zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
meer voor mij
[..]
Maar gaat er vast wel weer af als je weer gaat sporten. Komt goed.
Ja dat is inderdaad een beetje jammer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet echt zorgen om hoor, het is vooral weer even een drempeltje omdat het toch weer extra uitgaven zijn zo.
Nahquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien wil ze switchen overwegen..
verandering van spijs doet eten..
oh ja goed punt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien wil ze switchen overwegen..
verandering van spijs doet eten..
quote:
oke ik ga het niet te sprake brengenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja goed punt.
Ik zal het ter sprake brengen als we magic gaan spelen met joop en erwin
Ja, ik wil juist naast m'n buitentraining weer iets waar ik redelijk op m'n eigen tijden heen kan. Direct na werk kunnen sporten en dan de avond verder vrij hebben bevalt me over het algemeen beter dan alleen op vaste tijdstippen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een beetje jammer.
Je mag ook met mij mee komen trainen buiten maar dat is ook weer zo ver weg.
Joop.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
oke ik ga het niet te sprake brengen![]()
ja dan is het wel lekker om zoiets te hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik wil juist naast m'n buitentraining weer iets waar ik redelijk op m'n eigen tijden heen kan. Direct na werk kunnen sporten en dan de avond verder vrij hebben bevalt me over het algemeen beter dan alleen op vaste tijdstippen.
O ja moet m'n abo weer even aanzetten danquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:06 schreef FranticDJ het volgende:
wanneer gaan we weer eens karten
@:haags
@:liesje1979
@:ygritte
@:kwiwi
@:puala
@:ijsdraakje
@:engine
@:budapestenaar
wie vergeet ik?
ik kan vanavond, morgen en zondagquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja moet m'n abo weer even aanzetten dankan voor mij zo'n beetje elke dag behalve deze zondag en maandag.
mariokartquote:
De trainingen die ik wil zijn om 7:00 19:00 of 20:00. Dat lukt me wel om erin te passen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik wil juist naast m'n buitentraining weer iets waar ik redelijk op m'n eigen tijden heen kan. Direct na werk kunnen sporten en dan de avond verder vrij hebben bevalt me over het algemeen beter dan alleen op vaste tijdstippen.
doe eens niet zo engquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja morgen bbqheb een sociaal leven deze week jongens
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja morgen bbqheb een sociaal leven deze week jongens
Goed begin is het halve werkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar even nieuwe sportschoenen gaan kopen nu
altijd een goed excuus om nieuwe schoenen te kopenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar even nieuwe sportschoenen gaan kopen nu
Dat valt wel mee inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De trainingen die ik wil zijn om 7:00 19:00 of 20:00. Dat lukt me wel om erin te passen.
Is erquote:Op vrijdag 30 juli 2021 00:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
Bestaat er al een smiley die zichzelf door z'n kop schiet uit frustratie of verveling? Die mag er wat mij betreft wel komen
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Letterlijk alles heb ik wel, behalve het abo.
idemquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs mooie handdoeken om te showen hoe sportief ik wel niet ben.quote:
Oh thanks!!quote:
droogt wel makkelijker af dan met een medaillequote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs mooie handdoeken om te showen hoe sportief ik wel niet ben.
Iets met hardloopevenementen waarbij je geen medaille, maar een handdoek als aandenken krijgt. Dat één van de handdoeken van een wegens storm afgelaste editie is, negeer ik voor het gemak even
Maar je liep daar wel hard of stond je bekertjes met water te vullen op je mooie nieuwe schoenen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs mooie handdoeken om te showen hoe sportief ik wel niet ben.
Iets met hardloopevenementen waarbij je geen medaille, maar een handdoek als aandenken krijgt. Dat één van de handdoeken van een wegens storm afgelaste editie is, negeer ik voor het gemak even
De eerste heb ik braaf verdiend met lopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je liep daar wel hard of stond je bekertjes met water te vullen op je mooie nieuwe schoenen?
wel makkelijk lopen met de wind in je rugquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eerste heb ik braaf verdiend met lopen.wel de 10km en niet de HM die iedereen in z'n hoofd heeft als je 'm noemt
![]()
Tweede was wel echt serieus voorbereid, maar toen waaiden er bomen om.
Het is een rondje, dus je hebt 'm ook tegen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel makkelijk lopen met de wind in je rug
achterstevoren lopenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een rondje, dus je hebt 'm ook tegen.
Meestal houd ik het wel een uurtje vol om "leukig" te doen tegen een kind.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#TeamFlikkerOpMetJeKutkinderen
@:Uitstraling
Kinderen zijn nooit te jong om vervelend te zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kinderen van mijn vrienden zijn nog te jong om echt vervelend te zijn.
Die ruik je vooral als ze vervelend zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kinderen van mijn vrienden zijn nog te jong om echt vervelend te zijn.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Die ruik je vooral als ze vervelend zijn
Check. Het is niet de schuld van het kind ook, daar poog ik altijd wel rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:27 schreef Flory het volgende:
[..]
Meestal houd ik het wel een uurtje vol om "leukig" te doen tegen een kind.
Vooral onverwachts ermee te moeten dealen trek ik niet en dan ligt het ook echt aan wat voor kind en vooral wat voor ouders
Waar in?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
FOK!meet op de kartbaan dan maar om @:Budapestenaar erin te krijgen?
#TeamFlikkerOpMetJeKutkinderen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Het is niet de schuld van het kind ook, daar poog ik altijd wel rekening mee te houden.
Maar ik bezoek de verjaardag wel liever op een ander moment dan wanneer er meerdere koters aanwezig zijn.
huehuequote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
FOK!meet op de kartbaan dan maar om @:Budapestenaar erin te krijgen?
Ik miste je al.quote:
waarom maar een uurtje?quote:
Thuisborrelenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:46 schreef theSlowRush het volgende:
weekend![]()
borrel vandaag gaat niet door, maar ga morgenavond maar eens op stap
Broccoli gehakt op toastquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Zo even wat lekkere dingen voor vanavond halen en dan lekker chillen op de bank.
Wat ga je halen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Zo even wat lekkere dingen voor vanavond halen en dan lekker chillen op de bank.
Nee kan niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het wel kut dat ik vrienden ben kwijtgeraakt alleen maar omdat ze kinderen kregen en ineens niet meer even wat konden gaan drinken 's avonds of lunchen in het weekendKijk als je alleen bent snap ik dat, maar als je met 2 ouders bent kan de ander toch wel even een keer de deur uit?
Wacht maar tot er kleine Gwerkwitjes zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het wel kut dat ik vrienden ben kwijtgeraakt alleen maar omdat ze kinderen kregen en ineens niet meer even wat konden gaan drinken 's avonds of lunchen in het weekendKijk als je alleen bent snap ik dat, maar als je met 2 ouders bent kan de ander toch wel even een keer de deur uit?
nja, de tijd dat we elke week de kroeg in doken is wel spoorloos verdwenen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef kwiwi het volgende:
Een van m'n beste vriendinnen heb ik sinds ze 13 jaar geleden kinders kreeg misschien 2 keer in haar eentje gesproken. Laatste keer tien jaar geleden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, de tijd dat we elke week de kroeg in doken is wel spoorloos verdwenen.
uiteten blijkt ook nog wel een uitdaging.
Ja Gergi wil wel een kind, maar die heeft ook al gezegd dat hij dan wel minder wil gaan werken. Volgens mij denkt ie dat ie dan de halve dag kan gamenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht maar tot er kleine Gwerkwitjes zijn
Heb ik geen kinderen voor nodig, ben daar gewoon open overquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:55 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon zelf kinderen uitpoepen zodat je altijd een smoesje hebt om een vreselijk saai kutleven te hebben
Ja vragen om te gaan uiteten heb ik ook al snel opgegeven, dat kon sowieso gelijk nooit meer..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, de tijd dat we elke week de kroeg in doken is wel spoorloos verdwenen.
uiteten blijkt ook nog wel een uitdaging.
Ja maar dan kun je thuis ook niet meer doen wat je wilquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik geen kinderen voor nodigz ben daar gewoon open over
Slapen baby's niet om 20u?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je thuis ook niet meer doen wat je wil![]()
20:00 uur naar bed? baby says no.
Even een keer een ijsje ofzo maar dan komt meteen de hele roedel mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vragen om te gaan uiteten heb ik ook al snel opgegeven, dat kon sowieso gelijk nooit meer..
en een kroegavond moet tegenwoordig 2 maanden vooraf gepland worden aangezien sommigen toestemming aan hun vrouw moeten vragen in 3voud en tegen middernacht appjes beginnen te krijgen of het niet langzaam welletjes is geweestquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vragen om te gaan uiteten heb ik ook al snel opgegeven, dat kon sowieso gelijk nooit meer..
Om 19:00 heb ik me toch eens laten vertellen maar om 20:00 hebben ze weer zin in tiet of smurrie uit een potje.quote:
Ja dan mag je komen opdraven voor een kopje thee, maar je kunt geen gesprek voeren want ze horen steeds wat op de babyfoon en dan wordt er gehuild en gebraakt en denk je om negen uur van 'ik ga maar weer eens'.quote:
Ik ben ook wel vrienden kwijtgeraakt omdat ze een gezinnetje gingen stichten en ik daar gewoon totaal niet mee om kon gaan. Kraamvisite huuuquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik straks even een lekker kaasje en worst ophaal, misschien een wijntje als ik zin heb in wat alcohol maar de laatste tijd drink ik echt nauwelijks meer thuis. Sowieso niet als ik alleen ben.quote:
Dat zit 'm echt in de ouders zelf helaas.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een kroegavond moet tegenwoordig 2 maanden vooraf gepland worden aangezien sommigen toestemming aan hun vrouw moeten vragen in 3voud en tegen middernacht appjes beginnen te krijgen of het niet langzaam welletjes is geweest
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een kroegavond moet tegenwoordig 2 maanden vooraf gepland worden aangezien sommigen toestemming aan hun vrouw moeten vragen in 3voud en tegen middernacht appjes beginnen te krijgen of het niet langzaam welletjes is geweest
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ook wel vrienden kwijtgeraakt omdat ze een gezinnetje gingen stichten en ik daar gewoon totaal niet mee om kon gaan. Kraamvisite huuu
Klinkt als een gezonde relatiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik had een goede vriendin en eenmaal toen ze kinderen had mocht ze alleen nog voor werk de deur uit. Elke keer als we een uurtje (!) op zondagmiddag wat gingen drinken, kreeg ze naa 55min al berichtjes: "ben je onderweg?". Dan "je bentveen slechte moeder, je kinderen zo lang alleen laten". Die gast was niet normaal. En zelf hele weekenden weg met z'n voetbalmaten hč
Wat een lul.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik had een goede vriendin en eenmaal toen ze kinderen had mocht ze alleen nog voor werk de deur uit. Elke keer als we een uurtje (!) op zondagmiddag wat gingen drinken, kreeg ze na 55min al berichtjes: "ben je onderweg?". Dan "je bent een slechte moeder, je kinderen zo lang alleen laten". Die gast was niet normaal. En zelf hele weekenden weg met z'n voetbalmaten hč
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik had een goede vriendin en eenmaal toen ze kinderen had mocht ze alleen nog voor werk de deur uit. Elke keer als we een uurtje (!) op zondagmiddag wat gingen drinken, kreeg ze na 55min al berichtjes: "ben je onderweg?". Dan "je bent een slechte moeder, je kinderen zo lang alleen laten". Die gast was niet normaal. En zelf hele weekenden weg met z'n voetbalmaten hč
Vriend van mij doet datquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:55 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon zelf kinderen uitpoepen zodat je altijd een smoesje hebt om een vreselijk saai kutleven te hebben
Oh ja, kraamvisites.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ook wel vrienden kwijtgeraakt omdat ze een gezinnetje gingen stichten en ik daar gewoon totaal niet mee om kon gaan. Kraamvisite huuu
Wil je geen moederbaan? Bij ons zijn vrijwel alle vrouwen op woensdag vrijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Gergi wil wel een kind, maar die heeft ook al gezegd dat hij dan wel minder wil gaan werken. Volgens mij denkt ie dat ie dan de halve dag kan gamenMaar goed, dat is wel mooi want ik was dat zeer zeker niet van plan
het is ook 1 heel specifiek koppel waar dit op gericht isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zit 'm echt in de ouders zelf helaas.
Bron: we hébben wel vrienden met koters waar af en toe een avondje kroeg/bieren zonder gesputter kan. Vergt alleen even wat plannen, maar de wil is er duidelijk, dus dan is het geen punt ook.
Ik hoop altijd maar dat ze me dat niet vragen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, kraamvisites.
Wil je hem ook vasthouden?
Hell no, hier heb je een envelop, doe maar een biertje
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je geen moederbaan? Bij ons zijn vrijwel alle vrouwen op woensdag vrij
Jezusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:02 schreef CherryLips het volgende:
'Ik heb behoefte aan een gesprek met een andere volwassene' en dan alleen over poepluiers praten zonder enige interesse te tonen in de persoon tegenover je, daar had iedereen kunnen zitten want je had alleen even iemand nodig om tegen te spuien.
Tiet eruit floepen voor de voeding terwijl ze daar met de benen half open liggen en je het kraamverband zo ziet zitten. 'Is natuur!' Ja leuk, alsof een hyena een dooie olifant opeet, is ook natuur maar ik hoef het niet van dichtbij te zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, kraamvisites.
Tering, nou dan ben je zelf ook wel een daabs wijf hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, kraamvisites.
Gaat deze ook met de deur open naar het toilet?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tiet eruit floepen voor de voeding terwijl ze daar met de benen half open liggen en je het kraamverband zo ziet zitten. 'Is natuur!' Ja leuk, alsof een hyena een dooie olifant opeet, is ook natuur maar ik hoef het niet van dichtbij te zien.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:02 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Denk dat ik straks even een lekker kaasje en worst ophaal, misschien een wijntje als ik zin heb in wat alcohol maar de laatste tijd drink ik echt nauwelijks meer thuis. Sowieso niet als ik alleen ben.
Meestal ben ik dan al weg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaat deze ook met de deur open naar het toilet?
"Och, wat een leuk kind"quote:
Jezus, met wat voor conservatieve booslim was zij getrouwd dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tiet eruit floepen voor de voeding terwijl ze daar met de benen half open liggen en je het kraamverband zo ziet zitten. 'Is natuur!' Ja leuk, alsof een hyena een dooie olifant opeet, is ook natuur maar ik hoef het niet van dichtbij te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |