SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt italiaans leren vriendquote:
Bella ciaoquote:
Ehmquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:32 schreef LTVDK het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)n-ossenaar~a082c8fe/
Kom je uit Oss, dan ben je voor Top
graziequote:
Neusje snuiten en de hele kamer zit onder Venezolaans snot.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:32 schreef LTVDK het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)n-ossenaar~a082c8fe/
Kom je uit Oss, dan ben je voor Top
Hoezo snuiten? Het loopt er gewoon zo uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neusje snuiten en de hele kamer zit onder Venezolaans snot.
ik vond hem een tijd lang een beetje een jankbal, maar hij heeft zich goed hersteld.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Vettel.In z'n Red Bull-dagen vond ik 'm maar meh, maar wat een toffe gast is dat geworden.
Nu ook een middelvinger naar Hongarije met z'n regenbooghelm.
Sinds die bij Ferrari weg is istie een stuk leuker gewordenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Vettel.In z'n Red Bull-dagen vond ik 'm maar meh, maar wat een toffe gast is dat geworden.
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond hem een tijd lang een beetje een jankbal, maar hij heeft zich goed hersteld.
Van een blij helmpje opzetten gaat Orban niet bibberen, zeg dan "Wij gaan de Hongaarse staatskas niet spekken zolang de mensenrechten overtreden worden dus ik roep mijn collega's op om net als ik niet te starten"quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou eerder zeggen sinds 'ie wist dat 'ie elders ging rijden, denk dat dat een mentale knop omgezet heeft bij 'm.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds die bij Ferrari weg is istie een stuk leuker geworden
Deutschen haben keine Humor!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Helpt het denk ik ook wel dat 'ie zelf niet op de socials zit, als 'ie eens een actie uithaalt, hoor je dat pas als het al gedaan is, zoals dat bijenhotel.
En z'n humor staat me wel aan.
Mja, realisme.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van een blij helmpje opzetten gaat Orban niet bibberen, zeg dan "Wij gaan de Hongaarse staatskas niet spekken zolang de mensenrechten overtreden worden dus ik roep mijn collega's op om net als ik niet te starten"
Allemaal super deluxe kampeerspullen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:51 schreef kwiwi het volgende:
Zie net het tentje in de OP. Als ik eindelijk eens een tuin heb ga ik denk ik in m'n eigen tuin kamperen een keer. Kan ik eindelijk m'n kampeerspullen gebruiken
Dat geldt voor alles en iedereen die zaken doet met Hongarije en landen met vergelijkbare standpunten, je punt?quote:
Vraag je je butler dan ook om het kampvuur aan te steken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:51 schreef kwiwi het volgende:
Zie net het tentje in de OP. Als ik eindelijk eens een tuin heb ga ik denk ik in m'n eigen tuin kamperen een keer. Kan ik eindelijk m'n kampeerspullen gebruiken
Whoop whoop, even jezelf een beter contract geven.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanaf volgende week ben ik de baas van het bedrijf voor 3 weken
Ja, zal het Gergi vragenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vraag je je butler dan ook om het kampvuur aan te steken?
Gewoon even de camper van US lenen denk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal super deluxe kampeerspullen.
Volgend jaar gaan we ook allemaal vrolijk in Qatar voetballen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van een blij helmpje opzetten gaat Orban niet bibberen, zeg dan "Wij gaan de Hongaarse staatskas niet spekken zolang de mensenrechten overtreden worden dus ik roep mijn collega's op om net als ik niet te starten"
Even de fotomodellendochter van de baas uitnodigen op kantoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanaf volgende week ben ik de baas van het bedrijf voor 3 weken
Ik heb mijn twijfels of ik die überhaupt mag besturen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon even de camper van US lenen denk.
[ afbeelding ]
Ik zie US niet kamperen, zelfs niet in zo'n glamper. Maar misschien heb ik het misquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn eigen dochter dus...?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even de fotomodellendochter van de baas uitnodigen op kantoor
ik heb ook lunchpizzaquote:
Ik heb in Engeland wel eens iemand gezien die zich met zoiets door allerlei kleine weggetjes aan het wringen was en daarna gewoon a la transformers een volledig huis neerzette.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwakte.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook lunchpizza
wat eigenlijk overgebleven pizza is van gisteravond
Omdat ik dankzij jullie pizza heb besteld gisteravond..
Die zit nog 2 weken in Italiëquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even de fotomodellendochter van de baas uitnodigen op kantoor
hier is het ook overgebleven pizza van gisteren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook lunchpizza
wat eigenlijk overgebleven pizza is van gisteravond
Omdat ik dankzij jullie pizza heb besteld gisteravond..
Je had 3 weken toch?quote:
Weet je hoe lelijk mensen met een camper zijn, en ze hebben allemaal een zoon die niet helemaal in orde is en een Golden retriever.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Skeleton crewquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij kunnen bedrijf beter 2-3 weken sluiten in de zomervakantie. Altijd hetzelfde verhaal waarbij iedereen op hetzelfde moment weg is. CEO/CTO zijn weg en de laag daaronder waar ik in zit daarvan ben ik de enige die er nog is.
Money money money, daarom moet ik altijd wel gniffelen als sportlui dit soort holle fratsen uithalen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we ook allemaal vrolijk in Qatar voetballen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je hoe lelijk mensen met een camper zijn, en ze hebben allemaal een zoon die niet helemaal in orde is en een Golden retriever.
slecht plannende planners dan..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij kunnen bedrijf beter 2-3 weken sluiten in de zomervakantie. Altijd hetzelfde verhaal waarbij iedereen op hetzelfde moment weg is. CEO/CTO zijn weg en de laag daaronder waar ik in zit daarvan ben ik de enige die er nog is.
Zie het anders, misschien zien de LGBTQI's (en welke letters er inmiddels nog meer bij horen) het wel als een extra steun als ze zien dat hun sporthelden wel achter ze staan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Money money money, daarom moet ik altijd wel gniffelen als sportlui dit soort holle fratsen uithalen.
Spuug en spuuglelijk, alsof opa en oma Zondersmaak een paar ton hebben gewonnen in de loterij.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Compensators.quote:
Ieder jaar hebben we weer goede bedoelingen om te voorkomen dat iedereen tegelijk weg is.quote:
Als je echt iets wil betekenen/veranderen moet je toch met iets zwaardere pressiemiddelen of statements gaan werken dan een blij helmpje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zie het anders, misschien zien de LGBTQI's (en welke letters er inmiddels nog meer bij horen) het wel als een extra steun als ze zien dat hun sporthelden wel achter ze staan.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben al begonnen maar zal wel net als gister een dienst worden van 10 uur
Alsof ze die pressiemiddelen hebben. Als een coureur niet rijdt, schuiven ze gewoon een ander poppetje in die auto hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je echt iets wil betekenen/veranderen moet je toch met iets zwaardere pressiemiddelen of statements gaan werken dan een blij helmpje.
De slaven uit Bangladesh die de stadions in Qatar gebouwd hebben en die begraven zijn in de fundamenten van het stadion zullen er ook wel blij mee zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zie het anders, misschien zien de LGBTQI's (en welke letters er inmiddels nog meer bij horen) het wel als een extra steun als ze zien dat hun sporthelden wel achter ze staan.
Ik zit nog bij F1, voetbal negeer ik structureel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De slaven uit Bangladesh die de stadions in Qatar gebouwd hebben en die begraven zijn in de fundamenten van het stadion zullen er ook wel blij mee zijn.
en terecht.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nog bij F1, voetbal negeer ik structureel.
F1 is beetje een ander verhaal, maar ook daar halen de landen die flink betalen de races binnen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zondag Hungaroringquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft kappen ze met racen in oa die Arabische staten, maar ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
F1 is beetje een ander verhaal, maar ook daar halen de landen die flink betalen de races binnen tegenwoordig.
quote:
Oh, ik dacht dat mensen gewoon graag in die zandbak in de emiraten speeldenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
F1 is beetje een ander verhaal, maar ook daar halen de landen die flink betalen de races binnen tegenwoordig.
Hier overgebleven broccoli-gehakt schotel van gisterenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
hier is het ook overgebleven pizza van gisteren.
Denk dat mijn baas het niet leuk zou vinden als er 10 coureurs zeggen dat ze niet startenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof ze die pressiemiddelen hebben. Als een coureur niet rijdt, schuiven ze gewoon een ander poppetje in die auto hoor.
oh lekker broccoli-gehakt misschien doe ik dat vanavond welquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier overgebleven broccoli-gehakt schotel van gisteren@:UitStraling
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh lekker broccoli-gehakt misschien doe ik dat vanavond wel
Mijn dag in smileysquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wat was je oordeel over het gerecht?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar komt realisme om de hoek kijken. Er zijn er ook genoeg die zeggen "boeie, concurrent minder".quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat mijn baas het niet leuk zou vinden als er 10 coureurs zeggen dat ze niet starten
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Kun je niet om een suggestie vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hint kopen?
[..]
Ja.Gewoon een vlammenwerperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, dat deden we en toen kregen we wat vaags terug.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet om een suggestie vragen?Een hint kopen?
Ja Hongarije, Rusland en China zijn net zulke zieke klotelanden natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft kappen ze met racen in oa die Arabische staten, maar ja.
Daarom de oa.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Hongarije, Rusland en China zijn net zulke zieke klotelanden natuurlijk.
Denk niet dat er een pipo tussen zit die dat durft te zeggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar daar komt realisme om de hoek kijken. Er zijn er ook genoeg die zeggen "boeie, concurrent minder".
Mja had verwacht dat de champignonsaus wat meer smaak had want hij rook wel heel sterk. Dus had misschien wat meer kruiden kunnen gebruiken.quote:
Die zijn er.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat er een pipo tussen zit die dat durft te zeggen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft kappen ze met racen in oa die Arabische staten, maar ja.
[..]
Ja.Nu al een topdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deugende landen belonen, is zo simpel en makkelijk en toch doen we zelfs dit al niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop Duplo. Zit je altijd mee goed of van die beginner LEGOquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat deden we en toen kregen we wat vaags terug.
[..]
Ja.Gewoon een enorme buttplug. Op de groei gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus pappa en mamma in verlegenheid gebracht met hun kutidee. Bonus: volgend jaar hoef je er niet meer heen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lekker. Nou dan zou ik gewoon een drumstel kopen. Volgende keer zijn ze wel duidelijker.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik koop altijd iets van Lego of Duplo, of wat er op dat moment past bij de leeftijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet om een suggestie vragen?Een hint kopen?
Ik koop niks.quote:
Zo krijg ik nooit geen uitnodiging voor babyshowers meerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een enorme buttplug. Op de groei gekochtPlus pappa en mamma in verlegenheid gebracht met hun kutidee. Bonus: volgend jaar hoef je er niet meer heen
Nuance is niet je sterkste kant he?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een dinerbon kopen dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |