Inderdaad. Dit gaat je tegen Benfica (ga ik even heel brutaal vanuit) de deelname aan CL kosten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Klein puntje van kritiek: hier moet je gewoon in de tweede helft nog een paar keer tegen scoren.
Sowieso die een-op-een van Zahavi ja. Ook Götze had een paar flinke kansen, maar ik klaag nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Klein puntje van kritiek: hier moet je gewoon in de tweede helft nog een paar keer tegen scoren.
Krachten sparen voor zaterdagquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Misschien had één van ons dat tijdens de wedstrijd moeten zeggen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn lijntje met Schmidt is niet zo strak meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien had één van ons dat tijdens de wedstrijd moeten zeggen?
Nee hoor, want als je thuis met 3-0 van Benfica wint, en uit niet met meer dan 2 doelpunten verschil verliest, ben je ook net zo goed door als tegen deze club.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit gaat je tegen Benfica (ga ik even heel brutaal vanuit) de deelname aan CL kosten.
Poeh, stevige uitspraak. Heb je een bron?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee hoor, want als je thuis met 3-0 van Benfica wint, en uit niet met meer dan 2 doelpunten verschil verliest, ben je ook net zo goed door als tegen deze club.
https://www.uefa.com/quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:11 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Poeh, stevige uitspraak. Heb je een bron?
Was gewoon sterk op 2 keer balverlies na..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:04 schreef TehRocks het volgende:
Sangaré wel oogaids trouwens, wat Sneijder zegt klopt. Waarom zet je hem als de +1 in de opbouw?
Vriend heb je gezien WAAR ie ze inlevert? Hij speelt goed voor de rest maar tegen topploegen wordt dat gewoon afgestraft. Dan heb je nog zo leuk gevoetbald maar beslist 'maar 2 keer' balverlies nog steeds een wedstrijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was gewoon sterk op 2 keer balverlies na..
Hoe durft ie !! De andere spelers leven nooit wat in!
Was wel op een gevaarlijke positie ja.. bij de eerste had ie in eerste instantie wel goed gezien dat Mwene vrij stond, probeerde het spel goed te verleggen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:35 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Vriend heb je gezien WAAR ie ze inlevert? Hij speelt goed voor de rest maar tegen topploegen wordt dat gewoon afgestraft. Dan heb je nog zo leuk gevoetbald maar beslist 'maar 2 keer' balverlies nog steeds een wedstrijd.
Verder speelde ie echt een goede wedstrijd, vind alleen dat je dat idiote balverlies niet goed kan praten met z'n gestofzuig.
Vooralsnog ook wel tevreden over de defensieve nieuwkomers.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Madueke trouwens wel een enorm talent. Die jongen heeft bakken potentie. Die is volgend jaar weg als hij deze lijn kan doortrekken.
Ramalho is een verademing. Obispo is wel een tank geworden. Mwene ben ik iets minder fan van nog en Drommel heb ik mijn vraagtekens bij. Positief is wel dat Max er weer lijkt te staan. Sangare moet zich beperken tot het simpel inleveren van veroverde ballen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vooralsnog ook wel tevreden over de defensieve nieuwkomers.
Als hij zo doorgaat is hij na dit jaar ook wel uitgeleerd in de eredivisie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Madueke trouwens wel een enorm talent. Die jongen heeft bakken potentie. Die is volgend jaar weg als hij deze lijn kan doortrekken.
Kijkend naar Mwene zal ik er niet rouwig om zijn als Denzel gewoon toch blijft. Dat scheelt toch wel een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ramalho is een verademing. Obispo is wel een tank geworden. Mwene ben ik iets minder fan van nog en Drommel heb ik mijn vraagtekens bij. Positief is wel dat Max er weer lijkt te staan. Sangare moet zich beperken tot het simpel inleveren van veroverde ballen.
Unpopulair take: Pröpper is beter dan Van Ginkel.
Die gaat voor de hoofdprijs naar de Premier League, een Engels talent die makkelijk scoort daar tikken de clubs in Engeland moeiteloos een groot bedrag voor neer.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 02:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat is hij na dit jaar ook wel uitgeleerd in de eredivisie.
Volgens mij is dit geen unpopulair take. Alleen staat Ginkelgod er ook al meteen en is het nog een beetje vroeg voor een goed oordeel maar Pröpper valt steeds erg goed in, die jongen kan echt heerlijk voetballen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ramalho is een verademing. Obispo is wel een tank geworden. Mwene ben ik iets minder fan van nog en Drommel heb ik mijn vraagtekens bij. Positief is wel dat Max er weer lijkt te staan. Sangare moet zich beperken tot het simpel inleveren van veroverde ballen.
Unpopulair take: Pröpper is beter dan Van Ginkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |