Niemand maakt Mo kapot vriend, niemand!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Blijft zonde van Mo maar die had echt geen enkele basisplek gehad dit seizoen als ie moest concurreren met Noni en Mario.
Gewaagde uitspraak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is niet van een dusdanig niveau dat er geen kutwedstrijden meer tussen gaan zitten maar als deze mannen heel blijven gaan we ook genoeg leuks zien dit seizoen.
Het is even wennen, maar ik klaag niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:50 schreef tja77 het volgende:
Geen oogaids meer![]()
Natuurlijk de vraag hoe lang dit goed blijft gaan, maar ik kijk met plezier naar dit PSV.
Tis geen geweldige voetballer nee. Kan wel vrij aardig schoffelen maar zit bij PSV echt wel aan zijn top.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:04 schreef TehRocks het volgende:
Sangaré wel oogaids trouwens, wat Sneijder zegt klopt. Waarom zet je hem als de +1 in de opbouw?
Ik vind hem eigenlijk altijd vrij goed als ie meer naar voren speelt in de opbouw, het eerste station in de opbouw zijn kan hij gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis geen geweldige voetballer nee. Kan wel vrij aardig schoffelen maar zit bij PSV echt wel aan zijn top.
Ik zou Boscagli op die plaats wel willen zien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis geen geweldige voetballer nee. Kan wel vrij aardig schoffelen maar zit bij PSV echt wel aan zijn top.
Die schoffelt dan weer te weinig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:13 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik zou Boscagli op die plaats wel willen zien.
Drommel...over schoffelen gesproken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:15 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die schoffelt dan weer te weinig.
Zo op het eerste gezicht lijkt hij me wel beter dan Mvogoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:18 schreef RipCity het volgende:
Die drommel gaat nog paar keer dit seizoen lachwekkende blunders maken
Heeft nog niets te doen gehad. In welke wedstrijd dan ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht lijkt hij me wel beter dan Mvogo
Omdat ze hem vrijlaten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:04 schreef TehRocks het volgende:
Sangaré wel oogaids trouwens, wat Sneijder zegt klopt. Waarom zet je hem als de +1 in de opbouw?
Welverdiende like.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht lijkt hij me wel beter dan Mvogo
Inderdaad. Dit gaat je tegen Benfica (ga ik even heel brutaal vanuit) de deelname aan CL kosten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Klein puntje van kritiek: hier moet je gewoon in de tweede helft nog een paar keer tegen scoren.
Sowieso die een-op-een van Zahavi ja. Ook Götze had een paar flinke kansen, maar ik klaag nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Klein puntje van kritiek: hier moet je gewoon in de tweede helft nog een paar keer tegen scoren.
Krachten sparen voor zaterdagquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Misschien had één van ons dat tijdens de wedstrijd moeten zeggen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn lijntje met Schmidt is niet zo strak meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien had één van ons dat tijdens de wedstrijd moeten zeggen?
Nee hoor, want als je thuis met 3-0 van Benfica wint, en uit niet met meer dan 2 doelpunten verschil verliest, ben je ook net zo goed door als tegen deze club.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit gaat je tegen Benfica (ga ik even heel brutaal vanuit) de deelname aan CL kosten.
Poeh, stevige uitspraak. Heb je een bron?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee hoor, want als je thuis met 3-0 van Benfica wint, en uit niet met meer dan 2 doelpunten verschil verliest, ben je ook net zo goed door als tegen deze club.
https://www.uefa.com/quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:11 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Poeh, stevige uitspraak. Heb je een bron?
Was gewoon sterk op 2 keer balverlies na..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:04 schreef TehRocks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |