Of was het @Caland . Wij willen namen van de Feyenoordersquote:
Je bent in de war. Zij vierden de tweede plaats op de Coolsingel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Of was het @:Caland . Wij willen namen van de Feyenoorders
Raar geval blijft het...quote:
Nou, daar kunnen we dan weer een heel seizoen op teren hoor!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet is voor psv gewoon een grote kans op een prijs.
Verkopen die handel.quote:
We beginnen nu wel bij het punt te komen waarop ik wil zeggen:"contract ontbinden".quote:
Maar een beetje?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi, ben wel een beetje klaar met die gozer.
Dat specifieke talent komt vaak voor bij jongeren uit het noorden van het Afrikaanse continentquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel knap hoor, van Ihattaren, nog voor het seizoen goed en wel begonnen is jezelf al weer onmogelijk gemaakt hebben. Wát een talent heeft deze jongen.
Dit inderdaad. Kan zo in het hokje met de andere NL'se Marokkanen die PSV ooit zelf heeft opgeleid (op Ibi na). Rare drijfveer en gedachten hebben die figuren zeg. Zou hij in de gaten hebben in welke luxe positie hij zit als profvoetballer?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Weg met die gozer, als PSV een keer goed speelt en wint gaat het alleen maar over Mo Mo en nog eens Mo. Word je helemaal gek van zulk gezeik als trainer en als spelersgroep.
Je vergeet Bakkal. Vergeet nooit Bakkal, dat was een op en top loyale prof.quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Kan zo in het hokje met de andere NL'se Marokkanen die PSV ooit zelf heeft opgeleid (op Ibi na). Rare drijfveer en gedachten hebben die figuren zeg. Zou hij in de gaten hebben in welke luxe positie hij zit als profvoetballer?
Ohjaquote:Op maandag 2 augustus 2021 07:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je vergeet Bakkal. Vergeet nooit Bakkal, dat was een op en top loyale prof.
Maar wel altijd fit en gedreven. Niet het talent van die andere in het rijtje, maar een geweldige kerel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OhjaBakkal zat elke vrijdag,zaterdag en zondag op Stratum. Hoe kan ik hem nou vergeten
Inderdaad, nogal een zwaktebod als je gaat juichen bij covid besmettingen van mietjesland.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo, je wil toch altijd van het sterkste team winnen?
@:maxi-mus
Fixedquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet, het gaat om heel veel miljoenen dus ik heb het liefst dat ze de D-jeugd opstellen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, als het om een serieuze ziekte gaat, een griepje zie ik door de vingersquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat niet, het gaat om heel veel miljoenen dus ik heb het liefst dat ze de D-jeugd opstellen.
Maar ik vind het gewoon ongepast om te juichen als mensen ziek zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |