Kan niet wachten!quote:
Dat zijn niet mijn woorden.quote:
Sowieso, BarshimGod.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Barshim moet echt goud pakken en @:DeeBee is het met mij eens
Ja, vaak ook een stuk enthousiaster dan NOS ofzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:57 schreef Naesala_1981 het volgende:
Die eurosport commentatoren zijn best grappig.
Er was Roeien, Zwemmen en BMX. Kies maar zou ik zeggen, het was allemaal meer dan vermakelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sowieso, BarshimGod.
Zo, ik ben wakker. Wat kijken we terug?
Top. Daar al allemaal doorheen gespoeld op de re-live, dus ik kan live ongeveer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was Roeien, Zwemmen en BMX. Kies maar zou ik zeggen, het was allemaal meer dan vermakelijk.
BMX was best saai.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was Roeien, Zwemmen en BMX. Kies maar zou ik zeggen, het was allemaal meer dan vermakelijk.
Vooral meer kennis.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, vaak ook een stuk enthousiaster dan NOS ofzo.
Ook. Vertelde van alles over Kimmann wat ik nog niet wist.quote:
Waterpolo over een uur, veegpartijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na deze heat is er eigenlijk even niks, buiten bootje varen misschien
Ja, dat vind ik best wel lang.quote:
Dat blijft wel echt zuur. Drie mooie sporten tegelijkertijd en dan een uur bijna niksquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na deze heat is er eigenlijk even niks, buiten bootje varen misschien
Speciaal voor jou verlenging Mexico - Canada op Ziggy.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik best wel lang.
Voor 7 maar lunchen dan.
Welke sport?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Speciaal voor jou verlenging Mexico - Canada op Ziggy.
Op de gold cup ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |