Achterlijke wappies.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:45 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Iemand m dit gestuurd
https://rumble.com/vk3k5e(...)-komende-herfst.html
Bnw matrriaal roepen ze hier dan.
Hij slaapt er niet door meer dus.
quote:
Nee niet echtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Birtanem,een beetje kunnen slapen?
Nog nieuws?quote:
Beter maak je je pa duidelijk dat dit complete gekken zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:47 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Als ik er achter kom wie m dit stuurde
quote:
nee laatste was dat het nog een enorm grote brand was en dat was drie uur terugquote:
ja probeer ik al steeds. Hij zit veel alleen heh. Theeft m toch te pakken. Gvdse teringlijers ook die m dit sturen. Nu denkt ie dat ie doodgaat binnenkort.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter maak je je pa duidelijk dat dit complete gekken zijn.
huh waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
ja probeer ik al steeds. Hij zit veel alleen heh. Theeft m toch te pakken. Gvdse teringlijers ook die m dit sturen. Nu denkt ie dat ie doodgaat binnenkort.![]()
![]()
Ik stuur dit even door.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
ja probeer ik al steeds. Hij zit veel alleen heh. Theeft m toch te pakken. Gvdse teringlijers ook die m dit sturen. Nu denkt ie dat ie doodgaat binnenkort.![]()
![]()
Hoe oud is ie?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
![]()
Over klote mensen die oudjes bang maken met videos dat ze doodgaan binnenkort , waardoor ze nu niet kunnen slapen en je smorgens om 0400 in doodsangst wakker appenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
huh waar gaat dit over?
Sinnestrieltsje.quote:
71. Zal ie niet slikkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe oud is ie?
Gewoon zeggen dat ie binnenkort toch wel dood gaat
DOME KUTJES EIGENZINNIGEquote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:53 schreef mario390 het volgende:
DOME KUTJES EIGENZINNIGE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUTMOD gev me vakatie
leck mich im arsch
meen je niet wat een rare gastenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Over klote mensen die oudjes bang maken met videos dat ze doodgaan binnenkort , waardoor ze nu niet kunnen slapen en je smorgens om 0400 in doodsangst wakker appen
Oh dan moet ie nog wel minimaal 10 jaar meegaanquote:
en wat is dit?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:53 schreef mario390 het volgende:
DOME KUTJES EIGENZINNIGE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUTMOD gev me vakatie
leck mich im arsch
Aan mensen die er mss iets tegen kunnen doen.quote:
Als ik er achter komwie heh!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
meen je niet wat een rare gasten
Was echt mooi he?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:56 schreef Limoentjuh het volgende:
We hebben een gouden en bronzen medaille erbij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaa merel heldin en Niek held![]()
Op hun kinderfietsjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:56 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb daar geen problemen mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:53 schreef mario390 het volgende:
DOME KUTJES EIGENZINNIGE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUTMOD gev me vakatie
leck mich im arsch
Video offline halen ofzo?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan mensen die er mss iets tegen kunnen doen.
Ik kan niks beloven.quote:
Je pa offline halenquote:
LECK MICH AM ARSCHquote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee.
Limoentjuhquote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:56 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee HiDi.quote:
Rustughhhhquote:
Ik vond het wel een slimme oplossingquote:
Wi lje nou een ban, zodat je later kunt beweren dat je geen vijfde plaats hebt gehaald door die ban???quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
DOME KUTJES EIGENZINNIGE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()