Nou ja, die krijg ik helemaal niet weg, ik eet ook geen fruit.quote:
Je leeft maar één keerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar toch doe ik het zelden. De keren dat je mij chocola ziet eten zijn ook op één hand te tellen. Dan heb ik serieus een dip en snel suiker nodig.
Erg klote voor je huis! Al weet je er het fijne nog niet van. Zijn je geliefden veilig?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heeft een andere reden van mario
moppie hoe is t ja ik drink met caramelquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jackieeeee![]()
![]()
![]()
Alstu als ik het goed heb was jij van de caramel![]()
[ afbeelding ]
dat klopt. En ik leef dat op mijn eigen leven. Snoepen is simpelweg niet mijn ding. Geef mij maar iets hartigs, stukje worst of kaas. Vind ik veel lekkerder.quote:
ja zeer klote ... ja ze zijn soort van veilig.. jay wil er niet weg tot brand over is en zien wat er van over is de eigenwijzequote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Erg klote voor je huis! Al weet je er het fijne nog niet van. Zijn je geliefden veilig?
Skitterend.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja die tranen ook daarna![]()
En kimmann ook met z’n knieschijf toch nog gwn een GOUDEN medaille binnenslepen!!![]()
Vanavond weerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat klopt. En ik leef dat op mijn eigen leven. Snoepen is simpelweg niet mijn ding. Geef mij maar iets hartigs, stukje worst of kaas. Vind ik veel lekkerder.
quote:
Geef snel paracetamol.quote:
Ik ben een vrouw.quote:
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw.
De oplossing is trouwens heel simpel.
Breng ongevraagd twee paracetamol en een glas water aan je vrouw. Vraagt ze waarom is de conclusie dat ze geen koppijn heeft en kun je er overheen die avond
ik gaf de uitgebreide tekst en uitleg;)quote:
Een lekker stuk chocolade loop ik niet voor weg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat klopt. En ik leef dat op mijn eigen leven. Snoepen is simpelweg niet mijn ding. Geef mij maar iets hartigs, stukje worst of kaas. Vind ik veel lekkerder.
Ik moet er echt trek in hebben, en dan heb ik meestal een suikerdip. Heb wel altijd een reep in m'n rugzak bij voor als ik aan 't wandelen ben en in de middle of nowhere ineens last krijg van een energiedip.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een lekker stuk chocolade loop ik niet voor weg.ben meer van de zoete
Las het van je vader, echt kudt zeg.quote:
Ja, als je dat van te voren weet dat dat kan gebeuren is het wel handig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet er echt trek in hebben, en dan heb ik meestal een suikerdip. Heb wel altijd een reep in m'n rugzak bij voor als ik aan 't wandelen ben en in de middle of nowhere ineens last krijg van een energiedip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |