Nieuw account en trolde in alle lopende topics met dezelfde post.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:29 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nu volg ik het niet, was het in een ander topic? Of een verdwaalde user in DTS?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
de kann je je op de
plafond optekenen
Kijk, dat is het betere werkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog steeds goed binnekort paar dagen eropuit samen.
Ze zijn druk aan het programmeren...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
Weer geen update van Windows![]()
Normaal iedere week maar sinds die crappy windows 11 al tijden geen updates
Ik weet nog dat er iemand alleen maar laserplaatjes overal dropte.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nieuw account en trolde in alle lopende topics met dezelfde post.
Ze hebben er best wel een zooitje van gemaaktquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn druk aan het programmeren...
Oohh zo, is wel meer gebeurd vorig jaar ook eentje. Zielig weer. Had hij nog een naam?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nieuw account en trolde in alle lopende topics met dezelfde post.
Ow. Hmm.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben er best wel een zooitje van gemaakt
Jij noemt mijn topic stom.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann je niks zeggen,ik was nu nog in
Oh dat weet ik niet. Maar uiteindelijk hebben ze maar kort lol en wordt er korte metten mee gemaakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er iemand alleen maar laserplaatjes overal dropte.
Wat er nou de lol van is? Trollenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Maar uiteindelijk hebben ze maar kort lol en wordt er korte metten mee gemaakt.
Maar vervelend is het wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Maar uiteindelijk hebben ze maar kort lol en wordt er korte metten mee gemaakt.
Zie de OP.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oohh zo, is wel meer gebeurd vorig jaar ook eentje. Zielig weer. Had hij nog een naam?
Het is een grote mengeling van oude en nieuwe menusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Hmm.
Ik vind Windows 10 een prima product. Als ze daar gewoon op voortborduren...
Er is nu geen OS voor mobiel toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
En kap eens om één OS te maken voor desktop, tablet en telefoon
Ik wil gewoon een desktop versie zonder al die shit
Jawel toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is nu geen OS voor mobiel toch?
Of een gecastreerde stier.quote:
Wat doe je boos...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
Of ik een taakbalk zichtbaar wil in tablet modus
Tief op ik heb geen tablet
Omdat ze heel die Windows daarmee verneukenquote:
Neem je toch Linux?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze heel die Windows daarmee verneuken
Voor 2 in 1quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ja dat is suf. Maar dat zit ook in Windows 10.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
Alte sau.quote:
quote:
Jij kan dat wel.quote:
Ja dus de 80% van de PC gebruikers hebben er geen reet aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |