SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Opruimslotje, excuses maar we hebben een loslopende malloot
Excuses voor de vertraging!
[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2021 01:09:02 ]![]()
heheAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zo kan ik het ook...Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zijn we weer.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij was het vergeten.
Foutje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoiAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hoi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dacht ik al...wie heeft er een uur nodig om een paar posts te verwijderenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Wel een soort van compliment,want hij was er wel.
Sowieso..op slot doen om op te ruimen.....
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoefde nog net niet opgenomen te worden pfiew“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou was echt wel nodig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
Sowieso..op slot doen om op te ruimen.....![]()
2 uur beachvolleybal.
Zal je zien..zijn het net de punten die ik nodig had om FF te verslaan
Klopt.Maar jammer van dat uur.Dat wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Er komt weer een BBquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zal je zien..zijn het net de punten die ik nodig had om FF te verslaan![]()
![]()
Zeg even dat het een complot is anders.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zal je zien..zijn het net de punten die ik nodig had om FF te verslaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben er wel klaar meequote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Het is een complotquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeg even dat het een complot is anders.
De vorige was echt een deceptie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij sliep gewoon nog.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja daaromquote:
Ik kijk alleen nog al het ongeveer hetzelfde is als BB AustraliëAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Heer PF.quote:
0:00 wakker jonguhquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hey furryThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja maar de kaarten zijn al geschud.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt.Maar jammer van dat uur.Dat wel.![]()
![]()
Ik las laatst dat ze lekker op vakantie is en toen ze naar Marbella ging al haar bikini`s was vergeten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja daarom
Ik kijk alleen nog al het ongeveer hetzelfde is als BB Australië
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:17 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ook nog gewonnen door een debiel wijf
Jillybean
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Maar waarom moest er opgeruimd worden? Wat heb ik gemist?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Gaat goed en daarquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je lijkt Mario wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:19 schreef PlymouthFury het volgende:
Ik kan ook niet ff weg he, gelijk weer een slotje
kwam f een mongool binnen met kk woordenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
Maar waarom moest er opgeruimd worden? Wat heb ik gemist?![]()
Werd metziektes gepraat zag ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
Maar waarom moest er opgeruimd worden? Wat heb ik gemist?Prima hoor. Alles Gaat zijn gangetje. Hoe is het met de verkering?quote:![]()
En ze kwamen te laat met een ban?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
kwam f een mongool binnen met kk woordenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Iemand plaatste constant posts over Ajaxfans.Een keer of 20 achterelkaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
Maar waarom moest er opgeruimd worden? Wat heb ik gemist?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmm..vaagquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand plaatste constant posts over Ajaxfans.Een keer of 20 achterelkaar.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:
Nee..kom er net inquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nog 866 te gaan
Dezelfde strekking.quote:
Maar wij deden niks verkeerd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet te doen zijn.quote:
Dat was wel mijn topic conjo.quote:
Ik zag het. Maar jammer soms dat het zo moet, beetje mot oké maar schelden niet leukquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dezelfde strekking.
Maar wij deden niks verkeerd.![]()
ff rekenen.. 60 x 24 ..1440quote:
ff een hele dag niet posten graagAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dit ging ook om een niet DTSer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik zag het. Maar jammer soms dat het zo moet, beetje mot oké maar schelden niet leuk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zeg voor de grap in augustus verder met deze score
Ja, is prima.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff rekenen.. 60 x 24 ..1440
ff een hele dag niet posten graag![]()
Ik moet toch werken.How can I make this topic about me?![]()
Nog steeds goed binnekort paar dagen eropuit samen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Werd metziektes gepraat zag ik.
[..]
Prima hoor. Alles Gaat zijn gangetje. Hoe is het met de verkering?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een tweede ronde?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zeg voor de grap in augustus verder met deze score
Ik stem tegen.
Nieuw account en trolde in alle lopende topics met dezelfde post.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:29 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nu volg ik het niet, was het in een ander topic? Of een verdwaalde user in DTS?![]()
Weer geen update van Windows![]()
Normaal iedere week maar sinds die crappy windows 11 al tijden geen updatesAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
de kann je je op de
plafond optekenen
Kijk, dat is het betere werkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog steeds goed binnekort paar dagen eropuit samen.![]()
![]()
Ze zijn druk aan het programmeren...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
Weer geen update van Windows![]()
Normaal iedere week maar sinds die crappy windows 11 al tijden geen updatesHow can I make this topic about me?![]()
Ik weet nog dat er iemand alleen maar laserplaatjes overal dropte.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nieuw account en trolde in alle lopende topics met dezelfde post.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze hebben er best wel een zooitje van gemaaktquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn druk aan het programmeren...Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Oohh zo, is wel meer gebeurd vorig jaar ook eentje. Zielig weer. Had hij nog een naam?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nieuw account en trolde in alle lopende topics met dezelfde post.![]()
Ow. Hmm.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben er best wel een zooitje van gemaakt
Ik vind Windows 10 een prima product. Als ze daar gewoon op voortborduren...How can I make this topic about me?![]()
Jij noemt mijn topic stom.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann je niks zeggen,ik was nu nog in
En kap eens om één OS te maken voor desktop, tablet en telefoon
Ik wil gewoon een desktop versie zonder al die shitAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Oh dat weet ik niet. Maar uiteindelijk hebben ze maar kort lol en wordt er korte metten mee gemaakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er iemand alleen maar laserplaatjes overal dropte.![]()
Wat er nou de lol van is? Trollenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Maar uiteindelijk hebben ze maar kort lol en wordt er korte metten mee gemaakt.![]()
Maar vervelend is het wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Maar uiteindelijk hebben ze maar kort lol en wordt er korte metten mee gemaakt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zie de OP.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oohh zo, is wel meer gebeurd vorig jaar ook eentje. Zielig weer. Had hij nog een naam?Z'n enige fatsoenlijke post.
![]()
![]()
Het is een grote mengeling van oude en nieuwe menusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Hmm.
Ik vind Windows 10 een prima product. Als ze daar gewoon op voortborduren...
Echt zootje nuAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Denk dat ze daarom ook geen updates uitbrengen nu
En dan komt windows 11 op de markt waarna er een heleboel updates komen schat ikAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Er is nu geen OS voor mobiel toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
En kap eens om één OS te maken voor desktop, tablet en telefoon
Ik wil gewoon een desktop versie zonder al die shitUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jawel toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is nu geen OS voor mobiel toch?
windows mobileAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Wat is OS?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh nee
Windows Mobile is a discontinued family of mobile operating systemsAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Of een gecastreerde stier.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of ik een taakbalk zichtbaar wil in tablet modus
Tief op ik heb geen tabletAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Wat doe je boos...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
Tief op ik heb geen tablet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omdat ze heel die Windows daarmee verneukenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Neem je toch Linux?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze heel die Windows daarmee verneuken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor 2 in 1quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
Tief op ik heb geen tabletUw ADH vitamine Worst
Ja dat is suf. Maar dat zit ook in Windows 10.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
Tief op ik heb geen tabletHow can I make this topic about me?![]()
Alte sau.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Beetje alles typen zekerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Jij kan dat wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dus de 80% van de PC gebruikers hebben er geen reet aanquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Heer GG.quote:
Ik heb er wel een paar voor jequote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
Tief op ik heb geen tabletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welterusten maar weer![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:45 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar voor jeConform voorspellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
![]()
Uw ADH vitamine Worst
[..]
Ik heb er wel een paar voor jeDug robSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik heb er wel een paar voor jeTrusten Rob.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Lekker koeze tot de DT.quote:
Heb ff bakkie nodig geloof ik
Hoi FreshFruit! Goeienacht. Alvast gefeliciteerd met jouw 1e plek.quote:
How can I make this topic about me?![]()
De laatste dagen zeker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb een tantoe kaulo sterke cold brew coffee gezet voor morgenUw ADH vitamine Worst
HiDi wil nog steeds winnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi FreshFruit! Goeienacht. Alvast gefeliciteerd met jouw 1e plek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker stuiteren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:47 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een tantoe kaulo sterke cold brew coffee gezet voor morgen
Die hebben we bij koninklijk besluit van je gevorderdquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:48 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer krijg ik mijn startknop weer terug?
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Slotjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt maar is toch niet haalbaar meer?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Test.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:48 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer krijg ik mijn startknop weer terug?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die hebben we bij koninklijk besluit van je gevorderd
Heb je even?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik stel een weekje anger management cursus voor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben wel Flight Commander jaquote:![]()
Rustig maar,ik ben trots op je.Niet gelijk zo defensief.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben wel Flight Commander ja![]()
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weekje die gasten bij MS opvoeden zou beter zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ik stel een weekje anger management cursus voor.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dat loopt vreselijk uit de hand ben ik bang.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weekje die gasten bij MS opvoeden zou beter zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Overbetaalde hippiesAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Peace brother.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hoeft het niet te gebruiken. Je kunt ook een Macbook nemen bijvoorbeeld.quote:How can I make this topic about me?![]()
Het regent bij beachvolleyAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Is dat heel erg?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:57 schreef mario390 het volgende:
heb betje bezwollen ...
we zijn hier nur mannen nuHow can I make this topic about me?![]()
Daar koop ik twee PC's vanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te gebruiken. Je kunt ook een Macbook nemen bijvoorbeeld.
Natte broekjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Modderworstellenquote:
Wat een verschil met gisteren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wil je dat echt weten?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beinvloed ook het spelAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Rustig punten pakkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor beide partijen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Nederlandse dames zijn wel wat gewend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:01 schreef FreshFruit het volgende:
Nederlandse dames zijn wel wat gewend.
How can I make this topic about me?![]()
Volgende keer tshirts aan zeg ikAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Net als van Vleuten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij kijken toch.quote:
die oude judoka, liet al door geven, dat dit gewoon ook niet zo leuk is, die meiden en gasten trainen op het hoogste leveltje, en dan zo moet sporten, ik was niet gegaan.quote:![]()
De vader van Dennis?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:06 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
die oude judoka, liet al door geven, dat dit gewoon ook niet zo leuk is, die meiden en gasten trainen op het hoogste leveltje, en dan zo moet sporten, ik was niet gegaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In de oudheid deden ze niet aan beachvolleybal bij de Olympische spelen.
Alleen hardlopen, worstelen, paardenrennen, verspringen, speerwerpen en discuswerpen.
En vrouwen mochten niet eens meedoen.How can I make this topic about me?![]()
Tsja. Maar goed het is wel de OS.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:06 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
die oude judoka, liet al door geven, dat dit gewoon ook niet zo leuk is, die meiden en gasten trainen op het hoogste leveltje, en dan zo moet sporten, ik was niet gegaan.How can I make this topic about me?![]()
Zelfs kunst is een onderdeel geweest.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:07 schreef gebrokenglas het volgende:
In de oudheid deden ze niet aan beachvolleybal bij de Olympische spelen.
Alleen hardlopen, worstelen, paardenrennen, verspringen, speerwerpen en discuswerpen.
En vrouwen mochten niet eens meedoen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kisses kistThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sculpturen? Beeldhouwen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs kunst is een onderdeel geweest.How can I make this topic about me?![]()
quote:alles wat die judoka eerste klas nu moet zeggen, is, ik had dieklappen nodig, het was uit liefde liefes klappen zodat ik misschien win.quote:![]()
quote:
Kunstrijden zeker?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1 april heet zeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Het werd als een element van sport gezien.quote:
Ik hoorde dit laatst ook toevallig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De DJ draaide Suzan en Freek.
We waren toch goud.
Die lange van USA heeft een voordeel bij het net.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lang heeft altijd toch wel een voordeeltje hoor als ze slank zijn of, wacht toch iets niet, ze zijn niet allemaal usain boltquote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die lange van USA heeft een voordeel bij het net.![]()
Daar worden ze op gefokt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben iets groter,1,78.Maar mijn jongste broertje is veel langer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:20 schreef christmastsunami het volgende:
Ik ben 1,75 op een goede dag, soms voel ik me klein, raar heh?, het is de gemiddelde mens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik dacht dat jij definitief opgerot zou zijn na dat domme gelul eerder vandaag. Helaas.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:20 schreef christmastsunami het volgende:
Ik ben 1,75 op een goede dag, soms voel ik me klein, raar heh?, het is de gemiddelde mens.
Nog een kansje dus.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Als man rond de 1.89vind ik het wel prima
Heb dan liever een wat kleiner vrouwtje dat knuffelaar is flauw gezegd. Niet klef maar find het vaak leuker.
Juist omdat ik er zelf niet van ben.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Hoi Straat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij definitief opgerot zou zijn na dat domme gelul eerder vandaag. Helaas.
Nog een kansje dus.
Ey FFquote:
* Contra principia negantem disputari non potest *
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-07-2021 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2008 / +52 / +4 / 6457 / 7446
2. HiDiHo / 1145 / +69 / +5 / 2686 / 3180
3. DJMO / 1129 / +12 / +0 / 2527 / 3037
4. Jacquelinehasselbaink / 881 / +29 / +0 / 5488 / 5918
5. greysbones / 720 / +42 / +0 / 9264 / 9589
6. mario390 / 714 / +11 / +0 / 1775 / 2221
7. PlymouthFury / 651 / +33 / +1 / 1739 / 1968
8. Emmerdeur / 552 / +29 / +0 / 3885 / 4199
9. chufi / 483 / +0 / +0 / 502 / 721
10. aloa / 396 / +0 / +0 / 4716 / 5045
11. Schakeltopia / 351 / +0 / +0 / 5389 / 5675
12. Fogel / 342 / +8 / +0 / 1002 / 1132
13. ToT / 324 / +6 / +0 / 3664 / 3869
14. hemarookworst / 296 / +13 / +2 / 2203 / 2407
15. mazaru / 275 / +15 / +0 / 2547 / 2696
16. Moonlight / 268 / +27 / +0 / 2322 / 2468
17. Mrsloveable / 263 / +7 / +0 / 2356 / 2573
18. Superbadeendje / 261 / +0 / +0 / 1789 / 2025
19. MCH / 230 / +0 / +0 / 3502 / 3652
20. DerRabbit / 212 / +1 / +0 / 1667 / 1800SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hihi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bolk
![]()
![]()
Die lange heeft wel opgespoten lippen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DT ze..
quote:
Ga je slapen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
slapen
Keizer.
Haha.. nope. Heb m'n weekend morgen al.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Jan?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Piet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Zal je zien dat ze net weer verliezen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ja..voorsprong weer weg
Gaat hem niet worden zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nopeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Straks weer BMX.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
fietscrossen bedoel jeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja Hidi.quote:
meh...geen ruk aan
Heb me de afgelopen week wat gedeisd gehouden hier qua posten. Maar dat constante repeterende en domme gelul, ben ik spuugzat geraakt. Elke dag, KOFIE, GOEDEMORGEN, (KUT-)WEER, REGEN, ZON, AUW IK HEB PIJN, WAT GA JE ETEN...enz.![]()
![]()
Ik doe af en toe wel wat mee..![]()
disclaimer: jullie doen maar vooral waar je zin in hebt... kennelijk vervult het een behoefte. No offense verder.* Contra principia negantem disputari non potest *
Kan ik niks aan doen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bolkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:49 schreef Straatverlichting het volgende:
Heb me de afgelopen week wat gedeisd gehouden hier qua posten. Maar dat constante repeterende en domme gelul, ben ik spuugzat geraakt. Elke dag, KOFIE, GOEDEMORGEN, (KUT-)WEER, REGEN, ZON, AUW IK HEB PIJN, WAT GA JE ETEN...enz.![]()
![]()
disclaimer: jullie doen maar vooral waar je zin in hebt... kennelijk vervult het een behoefte. No offense verder.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Kusje..quote:
Koffie
Heb je lekker geslapen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:49 schreef Straatverlichting het volgende:
![]()
disclaimer: jullie doen maar vooral waar je zin in hebt... kennelijk vervult het een behoefte. No offense verder.
Hoe was jouw dag etc.
Maar hoe wil jij het dan? Ik gooi er vaak iets van nieuws in wat me opvalt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Krijgen we zo Henny en Hans weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daaaar moet een piemel inquote:
Beleefdheidsvragen.. verder prima. Ik stel ze in dagelijks leven ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je lekker geslapen.
Hoe was jouw dag etc.
Maar hoe wil jij het dan? Ik gooi er vaak iets van nieuws in wat me opvalt.
Maar hier.. het wordt zo'n ontzettende gewoonte. Nogmaals: verder prima als er behoefte aan is (ff los van die malle punten....) (Wie bedenkt er nou dat scoren op berichten plaatsen punten oplevert in een verder doelloos topic).
En begrijp me niet verkeerd eeh. Sfeertje hier meestal ok. En soms leuke onderwerpen.* Contra principia negantem disputari non potest *
Ik weet niet of ik de F1 training nog ga halen zoAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
niet gekliktAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
BMX gaat niet door
Lul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hehehequote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Bladblazers op de baan.
Ach.. iemand een biertje?
Volgende keer maar indoor doen danAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Die gozer die nu aan tafel zit heeft ooit een ongeluk gehad en daardoor een hersenbeschadiging opgelopen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:dank je
Zit aan de koffie
Watertje is goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja bij de start had iemand de ketting dicht gedaanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die gozer die nu aan tafel zit heeft ooit een ongeluk gehad en daardoor een hersenbeschadiging opgelopen.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
het gaat primaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die gozer die nu aan tafel zit heeft ooit een ongeluk gehad en daardoor een hersenbeschadiging opgelopen.![]()
Hij geeft niet op.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja bij de start had iemand de ketting dicht gedaan
tja weet niet of dat dapper is of domAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mijn god.. tis 3 uur 's ochtends.quote:
Snap.quote:
Staat klaar.
_________
Fijne aaf verder heren.* Contra principia negantem disputari non potest *
Respect voor zijn doorzettingsvermogen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
10uur 's ochtends voor mijAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
rocky balboaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Respect voor zijn doorzettingsvermogen.![]()
Dank,en jij ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Mijn god.. tis 3 uur 's ochtends.
[..]
Snap.
Staat klaar.
_________
Fijne aaf verder heren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoiquote:
roos.quote:
echt suf...rondjes rijden.....Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ga jij even naar v/d Poel kijken dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wielrennen is ook sufquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij even naar v/d Poel kijken dan.
Gewoon afschaffen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kunnen ze alleen winnen als ze de meeste EPO in hun bloed hebbenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Toen die zoveel won had ik mij er al bedenkingen bij..en uitgesprokenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:12 schreef christmastsunami het volgende:
Op zich is wielrennen leuk, was leuk, toen de dope machine van Lance langskwamAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Veel sporten zijn giftigquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:13 schreef christmastsunami het volgende:
Dit is natuurlijk een giftige sport geworden
F1 ook.....hoe kan iemand tig keer winnen als er miljarden mensen zijn ter wereldAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
soms wordt er dope gebruikt om te herstellen, prima, je hart wordt alleen wat groter, en 35, luckyquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Veel sporten zijn giftig
F1 ook.....hoe kan iemand tig keer winnen als er miljarden mensen zijn ter wereld![]()
Ik win de vierde keer DTS.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna alle sporten zijn corruptAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Omdat die eikels hier je gewoon laten lopenquote:
Curling toch niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal ook welquote:
Ook corrupt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat die eikels hier je gewoon laten lopen
In een paar dagen ben ik tweede..als ik vanaf het begin had gespeelt had ik wel gewonnenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja als.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In een paar dagen ben ik tweede..als ik vanaf het begin had gespeelt had ik wel gewonnen
Sommige moeten werken voor hun geld
Ik ben er ook niet elke dag en krijg ongevraagd 3 dagen vakantie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het is net als in elkaar geslagen worden, een paar painkillers en je voelt er niets meer van., maar dat is geen sport.![]()
RoeienAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Wel een gekrenkt ego.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:24 schreef christmastsunami het volgende:
het is net als in elkaar geslagen worden, een paar painkillers en je voelt er niets meer van., maar dat is geen sport.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: