Ja, volgens Wiki loten ze maandag voor de play off ronde.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:06 schreef H.FR het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk voor de Conference League play-offs geloot? Is de mogelijke tegenstander bekend voorafgaand aan de potjes tegen Luzern?
Oeh, ben benieuwd. Als we doorgaan richting groepsfase ben ik ook wel heel benieuwd hoe de spelers zich qua fitheid houden. Dan heb je vanaf halverwege juli tot de winterstop ook altijd midweekse potjes. Hopelijk schept dit ruimte om ook wat andere spelers wat speeltijd te geven.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, volgens Wiki loten ze maandag voor de play off ronde.
Eerst Luzern maar eens winnenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oeh, ben benieuwd. Als we doorgaan richting groepsfase ben ik ook wel heel benieuwd hoe de spelers zich qua fitheid houden. Dan heb je vanaf halverwege juli tot de winterstop ook altijd midweekse potjes. Hopelijk schept dit ruimte om ook wat andere spelers wat speeltijd te geven.
Dat is zo. Maar even optimisme aan: achteraf kan nog wel eens blijken dat deze potjes ervoor hebben gezorgd dat de speelwijze lekker snel is ingeslepen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eerst Luzern maar eens winnen. Op dit moment is elke tegenstander afwachten.
Oh zeker, daarom ook gewoon oprecht nieuwsgierig naar zondag en donderdag. Andere tegenstanders, een nieuwe RCV. Het kan ook zo maar weer net goed vallen waardoor het allemaal wat beter gaat lopen en de wereld er een stuk beter uitziet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar even optimisme aan: achteraf kan nog wel eens blijken dat deze potjes ervoor hebben gezorgd dat de speelwijze lekker snel is ingeslepen.
Tja, geeft er een keertje een neus zijn shirtje weg aan zo’n kindje en nu doet iedereen hetquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit begint wel echt heel treurige vormen aan te nemen trouwens, in bijna elk stadion in Nederland ondertussen
Vraag is natuurlijk of je het moet gaan verbieden, maar oprotten met die bedelkinderen en ook volwassenen trouwens
Vraag me vooral af waarom heeft volop vertrouwen gekregen ook onder Dickie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel jammer dat Geert niet wil verlengen, doodzonde zelfs. Op zich was het bij hem wel te verwachten dat het langer zou duren voordat hij zijn jawoord gaf maar dit valt mij echt tegen van hem. Hopelijk bedenkt hij zich nog.
Naja, opdonderen dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me vooral af waarom heeft volop vertrouwen gekregen ook onder Dickie.
Enige wat ik kan bedenken is dat hij denkt dat een langer verblijf bij Feyenoord zijn oranje aspiraties in de weg staat. Of er moet ergens een enorm lucratief aanbod klaarliggen.
We weten natuurlijk niet de details, maar vind het toch ook wel jammer van zijn kant.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:22 schreef Elan het volgende:
Jammer van De Geert weer 10-15 miljoen door het putje.
Ik denk dat het een seizoen bankie wordt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
Hoe dan ook. Of bijtekenen en anders verkopen voor nog wat miljoenen.
Heel erg zonde. Echt een groot talent die ons flink wat geld op kon leveren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het een seizoen bankie wordt.
Vooral dat ja alle vertrouwen gekregen kind van de club dit dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet de details, maar vind het toch ook wel jammer van zijn kant.
zeker, mag het al regelmatig op zijn beste positie laten zien en is niet uit nood overal en nergens neergezetquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral dat ja alle vertrouwen gekregen kind van de club dit dat.
Maar zoals hierboven gezegd lekker oprotten dan.
Dat zegt toch helemaal niemand? Wat ben jij toch een ontzettend irritante pleurisuser.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:38 schreef aTypisch het volgende:
echt schandalig, hij probeert het onderste uit de kan te halen in onderhandeling met zijn werkgever
WAT EEN PLEURISJOCH
Ach, wat een arme jongen eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeker, mag het al regelmatig op zijn beste positie laten zien en is niet uit nood overal en nergens neergezet
Wat een verrassing dat jij dit weer gaat verdedigenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:38 schreef aTypisch het volgende:
echt schandalig, hij probeert het onderste uit de kan te halen in onderhandeling met zijn werkgever
WAT EEN PLEURISJOCH
er zitten gasten naast hem in de kleedkamer die er echt geen kenker van kunnen en veel meer hebben verdiend de afgelopen tijdquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een verrassing dat jij dit weer gaat verdedigen
Zoals wie dan, en wat zijn hun salarissen, en wat is het huidige salaris van Geertruida?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er zitten gasten naast hem in de kleedkamer die er echt geen kenker van kunnen en veel meer hebben verdiend de afgelopen tijd
dan ligt het niet alleen aan hem dat het niet lukt
Gesprekken liepen vorig jaar al en toen heeft Feyenoord simpelweg gezegd nu geen geld te hebben. Daarna zijn ze wellicht wat om zich heen gaan kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals wie dan, en wat zijn hun salarissen, en wat is het huidige salaris van Geertruida?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |