das wel een probleem maar zoals ik het hoor heeft Geert nu wel een stuk beter salaris aangeboden gekregen (dus niet het Diemers-salarisje). Is niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld Tonny en JPB die ik volledig gelijk gaf toen ze weg wilden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er zitten gasten naast hem in de kleedkamer die er echt geen kenker van kunnen en veel meer hebben verdiend de afgelopen tijd
dan ligt het niet alleen aan hem dat het niet lukt
Optimisme nog even aan: als je de groepsfase haalt heb je Europees al 7 punten gehaald voor je coefficient.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar even optimisme aan: achteraf kan nog wel eens blijken dat deze potjes ervoor hebben gezorgd dat de speelwijze lekker snel is ingeslepen.
https://salarysport.com/football/eredivisie/feyenoord-rotterdam/quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals wie dan, en wat zijn hun salarissen, en wat is het huidige salaris van Geertruida?
Die is al even weg maar oke. Ik denk niet dat Geertruida nu voor een habbekrats voetbalt, z'n vorige verlenging kwam uit de Troost periode.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gesprekken liepen vorig jaar al en toen heeft Feyenoord simpelweg gezegd nu geen geld te hebben. Daarna zijn ze wellicht wat om zich heen gaan kijken
Als dan Narsingh naast je in de kleedkamer zit die ruim een miljoen pakt (lol)
zit hij ook bij raiola? misschien kan hij ihattaren en geert als combipakket aanbieden in Italië of Frankrijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
das wel een probleem maar zoals ik het hoor heeft Geert nu wel een stuk beter salaris aangeboden gekregen (dus niet het Diemers-salarisje). Is niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld Tonny en JPB die ik volledig gelijk gaf toen ze weg wilden.
Ik ga er van uit dat Geert hetzelfde aangeboden heeft gekregen wat Kökcü en Malacia nu verdienen en beter gaat ie gewoon niet krijgen.
Wat is dit voor vage website en waarom weten hun de salarissen van onze spelers?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://salarysport.com/football/eredivisie/feyenoord-rotterdam/
oordeel zelf, moet je kijken wat type spelers er vooral bovenin hangen
op sini na allemaal spelers die geen zak gaan opleveren, zij hebben het hoogste salaris
Kloppen ook voor geen meter.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is dit voor vage website en waarom weten hun de salarissen van onze spelers?
7?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:46 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Optimisme nog even aan: als je de groepsfase haalt heb je Europees al 7 punten gehaald voor je coefficient.
Dat is meer dan elk van de vijf vorige jaren.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is dit voor vage website en waarom weten hun de salarissen van onze spelers?
kom jij maar met je bronnen danquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die is al even weg maar oke. Ik denk niet dat Geertruida nu voor een habbekrats voetbalt, z'n vorige verlenging kwam uit de Troost periode.
Het zou wel echt heerlijk zijn als je die groepsfase haalt, maar mijn vertrouwen daarin is gezien de recente wedstrijden nog niet heel erg grootquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
7?
We staan nu op 1,5 en kunnen maximaal op 6,5 komen. Als je alles wint vanaf nu (lol)
Voor iets wat ik denk?quote:
"Jammer dat hij niet verlengt".quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:53 schreef aTypisch het volgende:
maar goed, geert nieuwe pispaal omdat feyenoord zijn zaakjes niet op orde heeft
ik geef het je op een briefjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
"Jammer dat hij niet verlengt".
"Geert nieuwe pispaal".
TypischGod
Volgens mij zijn dit compleet willekeurige bedragen. Sowieso heel anders dan wat de afgelopen jaren in de media is verschenen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://salarysport.com/football/eredivisie/feyenoord-rotterdam/
oordeel zelf, moet je kijken wat type spelers er vooral bovenin hangen
op sini na allemaal spelers die geen zak gaan opleveren, zij hebben het hoogste salaris
We staan nu op 2 toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
7?
We staan nu op 1,5 en kunnen maximaal op 6,5 komen. Als je alles wint vanaf nu (lol)
Oh krijg je tegenwoordig punten als je je voor een bepaalde voorronde plaatst? Dat is nieuw.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:05 schreef Casual-T het volgende:
[..]
We staan nu op 2 toch?
Tenminste, hier: https://kassiesa.net/uefa/data/method5/trank2022.html
En de uitleg:
Qualifying points Europa Conference League
ECL-Q1 1.00
ECL-Q2 1.50
ECL-Q3 2.00
ECL-Q4 2.50
Qualifying points EL and ECL group stages
ECL-GS 2.50 (minimum)
EL-GS 3.00 (minimum)
welke dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit compleet willekeurige bedragen. Sowieso heel anders dan wat de afgelopen jaren in de media is verschenen.
Er zijn ook bronnen dat bijvoorbeeld Jørgensen een totaal ander salaris verdientquote:
Toornstra, Jorgensen en Senesi lijken me bijvoorbeeld wat laag ingeschaald, Sinisterra wat hoog. Qua pikorde zal het wel aardig kloppen ja. Kneuzig dat/als een speler als Diemers een hoger bedrag krijgt als spelers als Malacia, Geertruida en Bijlow.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welke dan?
bij fourfourtwo en MSN gebruiken ze het ook als bron![]()
het gaat ook meer om het lijstje van namen die (waarschijnlijk) boven hem staan in de pikorde
valt wel meequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn ook bronnen dat bijvoorbeeld Jørgensen een totaal ander salaris verdient
@:atypisch zet zich keihard voor lul
2mln ja, versus 8 ton hier.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn ook bronnen dat bijvoorbeeld Jørgensen een totaal ander salaris verdient
@:atypisch zet zich keihard voor lul
Naja als alle bedragen totaal niet kloppen kunnen we dat niet echt concluderen hequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toornstra en Senesi lijken me bijvoorbeeld wat laag ingeschaald, Sinisterra wat hoog. Qua pikorde zal het wel aardig kloppen ja. Kneuzig dat/als een speler als Diemers een hoger bedrag krijgt als spelers als Malacia, Geertruida en Bijlow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |