Op naar DTS!quote:
vindquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik zit met m'n luie reet in de trein niks wandelen vandaag. @:zipportal vind dit niet leuk
Beveiliging?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kreeg zwart beeld te zien. Stukje beveiliging zit erop.
Ga ik wel vanuitquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Herkenbaar maat. Heb ik ook gehad. Waardeloos is dat maar voelde me eind van de dag wel weer beter.
Hoeveelste vaccinatie? Bij de eerste alleen last van een stijve arrem. Moet eind augustus weer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Pff, lijkt wel alsof ik de hele dag heb gezopen gisteren
Hele nacht wakker van de koppijn en bloedheet
Terwijl ik gisteren overdag en in de avond echt nergens last van had op wat spierpijn na
Tering pfizer
Dit was de tweedequote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoeveelste vaccinatie? Bij de eerste alleen last van een stijve arrem. Moet eind augustus weer.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:55 schreef Zipportal het volgende:
Gifjes probleem is voor nu opgelost. @:onlogisch
Oei, ik ben benieuwd. Koppijn heb ik nooit last van.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was de tweede
Eerste had ik hetzelfde ja
Lekker bezig maatquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
Geciteerd door Bellemoeke @:zipportal @:ggmm
Redelijke vrijdag
Als vertrouwenspersoon van @Coco mag ik hier niks over zeggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:38 schreef Oriente het volgende:
Ik mis user @:Coco al een tijdje, en die heeft ook zijn 2e Pfizer gehad deze week
Heeft één dag niet gepostquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:38 schreef Oriente het volgende:
Ik mis user @:Coco al een tijdje, en die heeft ook zijn 2e Pfizer gehad deze week
Zal wel bovenop zijn jonge chickie liggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als vertrouwenspersoon van @:Coco mag ik hier niks over zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |