Niet geklikt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd wat @:Muskusboktor57 hiervan vindt.
Ja, prima shirtje. Maar koop eigenlijk vrijwel alleen shirts van clubs waar ik wel eens geweest ben.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland Al het Venezia-shirtje gezien?
Moet zij weten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:00 schreef Caland het volgende:
Ik zag @:drizzt_dourden net modden
[ afbeelding ]
Veel plezier met de paardendressuurquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:03 schreef tong80 het volgende:
Ik zag net iemand huilend om een slotje vragen.
Na het amateurisme vanavond, morgen weer genieten van echte sport.
Trusten.
Paarden zijn om te neuken. Net als je moeder.quote:
Precies. De één houdt van Feijenoord, de ander houdt van voetbal.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
De één opent het eerste 'Johan Cruijff is overleden' topic, de ander is tong80.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. De één houdt van Feijenoord, de ander houdt van voetbal.
De broer van Henk de Vries won gisteren met klaverjassen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuk dat een Nederlander weer eens een spelletje heeft gewonnen.
Henk grol weer kansloosquote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuk dat een Nederlander weer eens een spelletje heeft gewonnen.
Pff, lijkt wel alsof ik de hele dag heb gezopen gisterenquote:
Punthoofd @Neef_Wuppiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Pff, lijkt wel alsof ik de hele dag heb gezopen gisteren
Hele nacht wakker van de koppijn en bloedheet
Terwijl ik gisteren overdag en in de avond echt nergens last van had op wat spierpijn na
Tering pfizer
Bijwerkingen gaan over het algemeen snel weer weg. Waarschijnlijk ben je in de middag weer het mannetje. Kun je direct door naar de kroeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl ik gisteren overdag en in de avond echt nergens last van had op wat spierpijn na
Tering pfizer
Merk dat nu al een beetje jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bijwerkingen gaan over het algemeen snel weer weg. Waarschijnlijk ben je in de middag weer het mannetje. Kun je direct door naar de kroeg.
Mietjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering pfizer
O ik heb dan wat minder last tot nuquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering pfizer
Hoop niet dat het vannacht nog komt dan voor jequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:48 schreef scrupuleus het volgende:
Al had ik hem pas na 1800
Bloed spoot eruit
Dat ter info
Herkenbaar maat. Heb ik ook gehad. Waardeloos is dat maar voelde me eind van de dag wel weer beter.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering pfizer
Niet probleem.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering pfizer
Welk probleem?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:55 schreef Zipportal het volgende:
Gifjes probleem is voor nu opgelost. @:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |