Punthoofd @Neef_Wuppiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Pff, lijkt wel alsof ik de hele dag heb gezopen gisteren
Hele nacht wakker van de koppijn en bloedheet
Terwijl ik gisteren overdag en in de avond echt nergens last van had op wat spierpijn na
Tering pfizer
Bijwerkingen gaan over het algemeen snel weer weg. Waarschijnlijk ben je in de middag weer het mannetje. Kun je direct door naar de kroeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl ik gisteren overdag en in de avond echt nergens last van had op wat spierpijn na
Tering pfizer
Merk dat nu al een beetje jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bijwerkingen gaan over het algemeen snel weer weg. Waarschijnlijk ben je in de middag weer het mannetje. Kun je direct door naar de kroeg.
Mietjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering pfizer
O ik heb dan wat minder last tot nuquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering pfizer
Hoop niet dat het vannacht nog komt dan voor jequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:48 schreef scrupuleus het volgende:
Al had ik hem pas na 1800
Bloed spoot eruit
Dat ter info
Herkenbaar maat. Heb ik ook gehad. Waardeloos is dat maar voelde me eind van de dag wel weer beter.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering pfizer
Niet probleem.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering pfizer
Welk probleem?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:55 schreef Zipportal het volgende:
Gifjes probleem is voor nu opgelost. @:onlogisch
Op naar DTS!quote:
vindquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik zit met m'n luie reet in de trein niks wandelen vandaag. @:zipportal vind dit niet leuk
Beveiliging?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kreeg zwart beeld te zien. Stukje beveiliging zit erop.
Ga ik wel vanuitquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Herkenbaar maat. Heb ik ook gehad. Waardeloos is dat maar voelde me eind van de dag wel weer beter.
Hoeveelste vaccinatie? Bij de eerste alleen last van een stijve arrem. Moet eind augustus weer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering pfizer
Dit was de tweedequote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoeveelste vaccinatie? Bij de eerste alleen last van een stijve arrem. Moet eind augustus weer.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:55 schreef Zipportal het volgende:
Gifjes probleem is voor nu opgelost. @:onlogisch
Oei, ik ben benieuwd. Koppijn heb ik nooit last van.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was de tweede
Eerste had ik hetzelfde ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |