Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:57 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het je niet bevalt dan ga je lekker iets anders kijken.
Bedankt Hansquote:Op zondag 30 januari 2022 22:00 schreef Landgeld het volgende:
Tahmina en Peter
39 en 64 jaar. Groot leeftijdsverschil
Omdat ze binnenkort sowieso niet meer anoniem is. En ik snap best dat ze haar verhaal over Peter wil delen.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Waarom moet ze zich bekend maken en allerlei prive appjes laten zien? Heel vreemd.
Voor haar was het allemaal echt.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:03 schreef alors het volgende:
Ik vind het heel sneu voor haar hoor.
Maar dit is echt een niveau ‘kijk mij op vakantie zijn geweest met Peter, kijk wat ik gekregen heb’
Ik vind het heel oppervlakkig overkomen….
Goed verhaal, lekker kort.. Doe ik geen moer mee. Kut dat je het kut vindt man en dat je niks beters te doen hebt, dat vind ik treuriger en dat bepaal ik ook zelf. Succes ermeequote:
Zij is ook familie.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De hele familie heeft bewust nooit verteld over de dagen in het ziekenhuis. Zij gooit even een boekje open...
Zal wel in overleg met de kinderen zijn gedaan.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De hele familie heeft bewust nooit verteld over de dagen in het ziekenhuis. Zij gooit even een boekje open...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |