SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En bij vervelende mensen valt die eerste 'r' wel eens per ongeluk wegquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hartelijke groeten doe ik ook weleens. Als ik het meen.
Ja, voor je het weet lezen die Duutsers feindlich ipv vriendelijk.quote:
Ik denk toch dat ik meer onder de indruk zal zijn van die ouwe man....quote:
Komen ze weer gelijk binnenvallen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet lezen die Duutsers feindlich ipv vriendelijk.
Ja, maar ik wilde het oor van die leidinggevende wel afbijten, dus vandaar de Gr.quote:
MfG gewoonquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet lezen die Duutsers feindlich ipv vriendelijk.
Nou prima, hahahaquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik meer onder de indruk zal zijn van die ouwe man....
Ik zit op zich veilig, voor ze hier zijn...quote:
Jij met je worstquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze goeie worsten meenemen heb ik daar geen moeite mee
Ik heb het gewoon letterlijk gejat van de duutse collega's.quote:
Meh. Nčt iets te hoog My-Little-Pony-gehalte.quote:
Goed bezig, ze hebben genoeg van ons gejat.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon letterlijk gejat van de duutse collega's.
Oh kutquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er nog een van 16:30 tot 18:00 en ik moet praten
Vast niet over de Old man of Storr.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spitsbergse biojetjes?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geef vanavond een presentatie voor het London chapter van de biljetjesclub. Over een onderwerp waar weinig mensen in de wereld meer van weten dan ik#zinan
Dat blijkt hel vaak als je het gewoon even op een rijtje zet. Overzicht, structuur.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb steeds het idee dat ik de komende weken echt ram- en ramvol zit met werk. Dus ik heb maar even een lijstje gemaakt. Maar het valt eigenlijk nog wel mee
Ja, dat helpt wel. Mijn hoofd zit na mijn burn-out nog steeds in een stress-modus.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat blijkt hel vaak als je het gewoon even op een rijtje zet. Overzicht, structuur.
Kan een poging wagen "Mensen, ik wil dat jullie eens goed naar Old man of Storr kijken, wat valt je op? Ja een steen hé, meer zien jullie niet, ik zie graniet, onbuigzaam sterk graniet, bewonderd door de eeuwen heen, ik wil dat jullie je meer als Old man of Storr gaan voelen, nee ik eis het"quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vast niet over de Old man of Storr.
Is meer dan ik erover kan zeggenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan een poging wagen "Mensen, ik wil dat jullie eens goed naar Old man of Storr kijken, wat valt je op? Ja een steen hé, meer zien jullie niet, ik zie graniet, onbuigzaam sterk graniet, bewonderd door de eeuwen heen, ik wil dat jullie je meer als Old man of Storr gaan voelen, nee ik eis het"
Ok koffie
Kan jij bestquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffiemeisjes?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geef vanavond een presentatie voor het London chapter van de biljetjesclub. Over een onderwerp waar weinig mensen in de wereld meer van weten dan ik#zinan
Zeg nou eerlijk: toch veel interessanter dan waar het wčl over zou moeten gaan?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan een poging wagen "Mensen, ik wil dat jullie eens goed naar Old man of Storr kijken, wat valt je op? Ja een steen hé, meer zien jullie niet, ik zie graniet, onbuigzaam sterk graniet, bewonderd door de eeuwen heen, ik wil dat jullie je meer als Old man of Storr gaan voelen, nee ik eis het"
Ok koffie
Als je dit in de bus van Foqueville Tours flikt kun je wel wat oproer verwachtenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok koffie
Vaak als je het op een rijtje zet dan valt het wel mee.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb steeds het idee dat ik de komende weken echt ram- en ramvol zit met werk. Dus ik heb maar even een lijstje gemaakt. Maar het valt eigenlijk nog wel mee
Je bent misschien veel dingen maar niet onzekerquote:
* schenkt meer koffie inquote:
Ik vind 80% van de overlegjes ook nergens over gaan, maar als je zo straight to the point bent, dan vinden collega's het niet gezellig.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
We hebben de wereld zo ingewikkeld gemaakt dat we de hele dag bezig zijn met oninteressant, detailistisch geneuzel.
Ik ben met het maken van een lijstje wel altijd bang dat ik iets vergeet. En dat ik dan vannacht badend in het zweet wakker wordt en ineens weer weet welk gigantisch project ik ķķk nog moet doenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vaak als je het op een rijtje zet dan valt het wel mee.
Bij mij helpt het met aftikken en dan zijn die vinkjes toch wel leuk om te zien
Strak plan eigenlijk wel, ik brabbel wel wat, iets met Trotski, de oudste dochter van Stalin, champignons, mos, en waarom LEGO van die Mondriaan kleuren heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk: toch veel interessanter dan waar het wčl over zou moeten gaan?
Sorryquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
We hebben de wereld zo ingewikkeld gemaakt dat we de hele dag bezig zijn met oninteressant, detailistisch geneuzel.
En iedereen gaat naar huis met het idee dat ie vandaag wat opgestoken heeftquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak plan eigenlijk wel, ik brabbel wel wat, iets met Trotski, de oudste dochter van Stalin, champignons, mos, en waarom LEGO van die Mondriaan kleuren heeft.
Ik moet een mailing laten inlezen in ons crm. En ik snap gewoon echt helemaal niks van de instructies die ik heb gehad. Ik hoor allemaal maar 'tuut tuut tuut' in mijn hoofd als ik het leesquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind 80% van de overlegjes ook nergens over gaan, maar als je zo straight to the point bent, dan vinden collega's het niet gezellig.
Nou ja, jij niet alleen. Dat is ons streven naar vooruitgang. We hadden nu ook gewoon met een everzwijn rond een vuurtje kunnen zitten, beetje krabben aan onze builenpest. Maar nee, dat was niet goed genoegquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet een mailing laten inlezen in ons crm. En ik snap gewoon echt helemaal niks van de instructies die ik heb gehad. Ik hoor allemaal maar 'tuut tuut tuut' in mijn hoofd als ik het lees
Je klinkt een beetje als een voormalig collega van mij, die ging ook altijd midden in de nacht nadenken over werk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben met het maken van een lijstje wel altijd bang dat ik iets vergeet. En dat ik dan vannacht badend in het zweet wakker wordt en ineens weer weet welk gigantisch project ik ķķk nog moet doen
Had ik al gezegd dat ik best wel tobberig ben ingesteld?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als een voormalig collega van mij, die ging ook altijd midden in de nacht nadenken over werk.
Aan het einde van de dag: het is maar werk he.. en niemand is perfect..
Nou, schiet dat systeem niet enorm z'n doel voorbij?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet een mailing laten inlezen in ons crm. En ik snap gewoon echt helemaal niks van de instructies die ik heb gehad. Ik hoor allemaal maar 'tuut tuut tuut' in mijn hoofd als ik het lees
Slaap je dan ook slecht?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat soort dingen komen bij mij op de raarste momenten bovendrijven
Toen hadden ze nog geen nagellak, geen scheermesjes, geen oorlogen om je in te verdiepen, geen kastelen, geen dirndls, geen schnitzels en geen koffiequote:Op donderdag 29 juli 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, jij niet alleen. Dat is ons streven naar vooruitgang. We hadden nu ook gewoon met een everzwijn rond een vuurtje kunnen zitten, beetje krabben aan onze builenpest. Maar nee, dat was niet goed genoeg
Ja, ik ga morgen wel even babbelen met een collega. Maar dat is wel mijn eer te na. Want meestal ben ik degene die alles snap.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, schiet dat systeem niet enorm z'n doel voorbij?
En geen collega die je kan helpen? Oh wacht, iedereen is er vandoor.
Als ik wakker word, slaap ik slechtquote:
Kan wel leuk zijn jaquote:
Orient Expressquote:
PTA gaat weer on tour: PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2020 #4quote:
Je oog in zo'n glas water doen net als ze wel eens met een kunstgebitje (incl. etensresten) doen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik wakker word, slaap ik slecht![]()
Maar als mijn oog niet al te vervelend doet, slaap ik best goed hoor.
Om hulp vragen is niet ergquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen wel even babbelen met een collega. Maar dat is wel mijn eer te na. Want meestal ben ik degene die alles snap.
bdnmtsssjjquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik wakker word, slaap ik slecht![]()
Maar als mijn oog niet al te vervelend doet, slaap ik best goed hoor.
Lekker in de Steradentquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je oog in zo'n glas water doen net als ze wel eens met een kunstgebitje (incl. etensresten) doen.
Waarom?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:06 schreef Ama het volgende:
Ik blijf iedere dag hopen dat mijn buren gaan verhuizen.
Oh met de boot is ook wel grappigquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PTA gaat weer on tour: PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2020 #4
Zit ook een boot bij trouwens. Is misschien best leuk![]()
Omdat ze al drie kinderen hebben en ze is weer zwanger en dat gekrijs van die kinderen ben ik echt zat + ben mijn buurmeisje ook zat.quote:
Dan krijg je dit weer.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je oog in zo'n glas water doen net als ze wel eens met een kunstgebitje (incl. etensresten) doen.
Oh kutttt!!! Ik haat het als dat gebeurt!quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:10 schreef Ama het volgende:
Fiets is vanmiddag weer gevallen door die hoerenwind, best veel lakschade aan bagagedrager.
Ja hij ziet er nu ook steeds minder nieuw uit.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh kutttt!!! Ik haat het als dat gebeurt!
Gatverdamme!quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Midden in de nacht wakker worden en ontiegelijke dorst hebben
Oh ja, ik hoopte de afgelopen 6 jaar ook dat het gezin wat schuin boven ons woonde ooit zou verhuizen, maar helaas.. Het gezin twee verdiepingen beneden wilde ook niet verkassen en onderling hadden ze nog ruzie ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ze al drie kinderen hebben en ze is weer zwanger en dat gekrijs van die kinderen ben ik echt zat + ben mijn buurmeisje ook zat.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Midden in de nacht wakker worden en ontiegelijke dorst hebben
Oh klotequote:Op donderdag 29 juli 2021 16:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hij ziet er nu ook steeds minder nieuw uit.RIP
Is meneer 4E eigenlijk ook een FOK!ker?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik hoopte de afgelopen 6 jaar ook dat het gezin wat schuin boven ons woonde ooit zou verhuizen, maar helaas.. Het gezin twee verdiepingen beneden wilde ook niet verkassen en onderling hadden ze nog ruzie ook![]()
Tokkies.
Is dat erg als dat wel zo is?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is meneer 4E eigenlijk ook een FOK!ker?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is meneer 4E eigenlijk ook een FOK!ker?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, waarom zou dat erg zijn?
Geen actieve fokkerquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of als ik me iets afvraag
NEE, WIL IK NIETquote:Bij voorkeur benoem je maximaal 3 ontwikkelingsdoelen waarmee je aan de slag gaat.
Da's wel leukquote:
Hangt er vanaf, bij de sushitent vind ik hem niet te eten, omdat ze die stukjes vis gekleurd hebben.quote:
Ik zie nu een Chinees voor me die met een viltstift vis aan het kleuren isquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, bij de sushitent vind ik hem niet te eten, omdat ze die stukjes vis gekleurd hebben.
Serieus?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, bij de sushitent vind ik hem niet te eten, omdat ze die stukjes vis gekleurd hebben.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie nu een Chinees voor me die met een viltstift vis aan het kleuren is
FTFYquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie nu een Chinees Mongool voor me die met een viltstift vis aan het kleuren is
https://www.goodfish.nl/kleuren/quote:
quote:Tonijn wordt vaak gekleurd om verser te lijken. Dat is een gezondheidsrisico.
Door de Japanse keuken is het eten van rauwe tonijn als sushi en sashimi razend populair geworden. Rauwe vis moet heel vers zijn, en verse geelvin- of blauwvintonijn ziet er zacht rozerood of donkerrood uit. Maar tonijnvlees oxideert snel, net als appel. Dat wil de consument niet, en daarom mag tonijn worden behandeld met bijvoorbeeld citroenzuur om het bruin worden te vertragen.
Wanneer tonijn wordt ingevroren verandert de kleur naar grijs-bruin. Ontdooide tonijn ziet er dan minder fris uit. Een en ander leggen we uit bij het tv programma KASSA.
Tonijnkleuren is fraude
De middelen die zijn toegestaan om het bruin worden te vertragen kunnen bij hogere concentraties ook gebruikt worden om bederf te maskeren. Dat is fraude. Het maskeren van bederf is extra gevaarlijk bij tonijn omdat bedorven tonijn een hoog gehalte histamines kan bevatten. Die veroorzaken heftige allergische reacties.
Het bijkleuren van rauwe tonijn is een wijdverbreid verschijnsel. Niet verse vis kan zo vers lijken. Met het kleuren kan goedkopere tonijn, of tonijn die eerst ingevroren is geweest, voor meer geld verkocht worden.
Cold smoke: kleuren met koolmonoxide
Tonijn kan op diverse manieren worden gekleurd. Tot een paar jaar geleden was een koolmonoxide behandeling heel populair. Daarmee kan volledig bruine tonijn weer helderrood worden gemaakt. De behandeling wordt ook vaak ‘cold smoke’ genoemd, omdat door roken dit effect ook kan worden bereikt. Deze praktijk is inmiddels verboden in Canada, Japan, Singapore en de Europese Unie. In de Verenigde staten is het nog wel toegestaan.
Citroenzuur: tegen oxidatie of tegen bederf?
Het gebruik van citroenzuur (ascorbinezuur) is toegestaan om een proces van oxidatie tegen te gaan: de buitenkant wordt bruin. Citroenzuur houdt dat tegen. Maar hoge concentraties citroenzuur kunnen gebruikt worden als conserveringsmiddel, of om het gebruik van conserveringsmiddel te maskeren. Dat is niet toegestaan.
Wat doet groente-extract?
Nitraat en nitriet kan ook gebruikt worden om tonijn fris te laten lijken, maar het gebruik is niet toegestaan. Nitraat en nitriet kunnen als groente-extract worden toegevoegd, maar ook dat is niet toegestaan. In 2016 schatte de Europese commissie dat wekelijks minstens vijf miljoen porties tonijn (ongeveer 500 ton) op deze manier werden behandeld.
Waarom is het kleuren van tonijn een probleem?
Vette vissoorten zoals tonijn, maar ook bijvoorbeeld sardine, makreel en botervis, bevatten het eiwit histidine. Wanneer de vis gaat bederven zetten bacteriën die histidine om in histamine. Histamine veroorzaakt binnen twee uur allergische reacties. Die variëren van bonzende hoofdpijn, het heel warm hebben, misselijkheid, jeuk in de mond, tot braken, buikpijn, diarree en hardkloppingen. Dit kan ongeveer twaalf uur lang duren. Ons lichaam maakt ook zelf histamine bij allergische reacties. Vandaar dat de symptomen vergelijkbaar zijn. Een histamine vergiftiging is dus NIET een allergische reactie op vis. Het is alleen een reactie op de bedorven vis. Overigens kan histamine ook voorkomen in bliktonijn of sardine wanneer die slecht bewaard was voor het inblikken.
Wat zijn de regels?
Er bestaat veel onduidelijkheid over wat is toegestaan. Het is toegestaan om anti-oxidanten te gebruiken. Maar hoeveel is toegestaan was tot voor kort niet duidelijk. De Europese Commissie heeft eind 2018 geadviseerd dat 300 mg per kg genoeg is om oxidatie tegen te gaan. Als er meer is gebruikt dan is het fraude omdat het dan is gebruikt om bederf te maskeren. De NVWA heeft naar aanleiding van de uitzending van KASSA uitgebreid toegelicht wat wel en niet mag.
Hoe kun je gekleurde tonijn vermijden?
Niet alle tonijnsoorten worden bijgekleurd. Albacore, ofwel witte tonijn heeft van zichzelf een veel lichtere kleur. Wanneer op de verpakking toegevoegde ingrediënten staan vermeld zoals anti-oxidant, citroenzuur, ascorbinezuur , E-300, of groente-extract, dan is de tonijn gekleurd. Albacore is meestal ook een duurzamere keuze.
Geelvintonijn heet in het Spaans albacore. Wij noemen witte tonijn albacore.
Hoe kun je testen of tonijn is bedorven?
Bij gekleurde tonijn is het moeilijk vast te stellen of die nog vers is. Niet-verse tonijn ruikt niet goed, maar de toevoegingen kunnen ook dat ook soms maskeren. Bij twijfel een klein stukje rauwe tonijn op je tong leggen. Histamine in bedorven tonijn veroorzaakt een sterke allergische reactie. Als het prikt, dan is de tonijn niet goed.
Ja idd! Verse tonijn vond ik ooit wel best lekker bij 1 of andere Japanner in Amsterdamquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch niet die uit blik hč want die smaakt naar kattenvoer en naar blik?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:30 schreef Ama het volgende:
En ze mag ook haar hele leven bij een restaurant gratis eten las ik ergens.
Bitterbal wil wel voorproeven.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
"Bij twijfel een klein stukje rauwe tonijn op je tong leggen. Histamine in bedorven tonijn veroorzaakt een sterke allergische reactie. Als het prikt, dan is de tonijn niet goed"
Nja lekkerste ooit was wel op de visafslag in Tokyo, hoefde je alleen maar je tong tegenaan te houden en dan smolt hij zo je slokdarm inquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eckte eckte eckte verse tonijn zal heel lekker smaken![]()
Maar niet die troep die je in sushitenten treft.
Tenzij het een wat duurder segment is.
Nomnomnomquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja lekkerste ooit was wel op de visafslag in Tokyo, hoefde je alleen maar je tong tegenaan te houden en dan smolt hij zo je slokdarm in
Zou ze zo'n geweldige smaak en tong hebben?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal wil wel voorproeven.
Met vlees precies hetzelfde.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja lekkerste ooit was wel op de visafslag in Tokyo, hoefde je alleen maar je tong tegenaan te houden en dan smolt hij zo je slokdarm in
Geweldige tong wel denk ik. Smaak twijfel ik nog over.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ze zo'n geweldige smaak en tong hebben?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nomnomnom
Had jij niet je spreekbeurt zo?
Ja nou hoef ik helemaal niet meer. Gore tonijnedwep.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.goodfish.nl/kleuren/
[..]
Heb ik een beroerte? Wat staat hierquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou hoef ik helemaal niet meer. Gore tonijnedwep.
OF jij bent een enorme kwebbelkont OF je pagina's instelling staat verkeerdquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:36 schreef kwiwi het volgende:
Eén telefoontje en jullie zijn alweer 5 pagina's verder.
In about five.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nomnomnom
Had jij niet je spreekbeurt zo?
Voor op US zijn lijstjequote:Op donderdag 29 juli 2021 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik een beroerte? Wat staat hier
Heb het dan tenminste over vleeskleurige bikini's, caviapis, B-G of toffels i.c.m. luiers.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In about five.
Spreekbeurt![]()
"Hoiii ik ben US en ik ga ga ga jul lie wat vertellen over dinosaurussen hihi"
Goed scheldwoordquote:
Supermarkten zijn gewoon nog open toch?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:38 schreef kwiwi het volgende:
Heb zin in een magnum met caramel maar vanmorgen toen ik in een gezonde bui was niet meegenomen uit de supermarkt
Die zijn goed hequote:Op donderdag 29 juli 2021 16:38 schreef kwiwi het volgende:
Heb zin in een magnum met caramel maar vanmorgen toen ik in een gezonde bui was niet meegenomen uit de supermarkt
Liefst van mensen met heel andere functies.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik jat gewoon andersmans POP smartdoelen.
Wat een onzin dit zeg.
Je weet dat je voor 2.85 ook een doos vol magnums kan kopen in de supermarkt?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn goed he![]()
¤ 2,85 per stuk bij koffiegodinnetje![]()
Wat kosten ze daar?
"Ik wil binnen een jaar 20 nieuwe vestigingen in 6 landen geopend hebben en branchgenoot X en Y overnemen!"quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefst van mensen met heel andere functies.
ja maar niet die met caramelquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Je weet dat je voor 2.85 ook een doos vol magnums kan kopen in de supermarkt?
Van de toiletjuffrouw.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vuilnisman en hovenier.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel de toiletjuffrouwquote:
Sorry nog voor dat ene.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel de toiletjuffrouw
Strafkwartje op het schoteltje leggen en het is je vergevenquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ik wil binnen een jaar 20 nieuwe vestigingen in 6 landen geopend hebben en branchgenoot X en Y overnemen!"
-"Schat, je werkt op de helpdesk"
Ja ik vroeg me laatst dus af waarom er na ruim 20 jaar nog geen (nieuwe) bijnamen zijn voor het dubbeltje of het muntje van 20 cent.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Strafkwartje op het schoteltje leggen en het is je vergeven
jadaweedikookniequote:Op donderdag 29 juli 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me laatst dus af waarom er na ruim 20 jaar nog geen (nieuwe) bijnamen zijn voor het dubbeltje of het muntje van 20 cent.
Jarra, lotto, donnie, bankoe, barkie, doezoe en millie.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me laatst dus af waarom er na ruim 20 jaar nog geen (nieuwe) bijnamen zijn voor het dubbeltje of het muntje van 20 cent.
Ja sommigen posten hier zo actief dat ik me afvraag of ze wel aan het werk zijn zoals ze zeggen ...quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:36 schreef kwiwi het volgende:
Eén telefoontje en jullie zijn alweer 5 pagina's verder.
Omdat nauwelijks nog iemand contant geld gebruikt, op bejaarden na dan, en schimmige dealers maar die werken alleen met briefgeld.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je mist nog de tsjawa maar die hebben we niet meer (25)quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jarra, lotto, donnie, bankoe, barkie, doezoe en millie.
Klinkt een beetje als een matig nestje puppy's.
Claimen ze aan het werk te zijn dan?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sommigen posten hier zo actief dat ik me afvraag of ze wel aan het werk zijn zoals ze zeggen ...
Ik doe gewoon alsof ik luister bij een vraag, verschans me hier en als ik het vraagteken hoor dan zeg ik, herhaal dat nog eens en praat eens wat duidelijker.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Claimen ze aan het werk te zijn dan?
Dat klinkt toch ook voor geen meterquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jarra, lotto, donnie, bankoe, barkie, doezoe en millie.
Klinkt een beetje als een matig nestje puppy's.
Eigenlijk zit ik op mijn witte tuinstoel kut te roepen naar de buurvrouw.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sommigen posten hier zo actief dat ik me afvraag of ze wel aan het werk zijn zoals ze zeggen ...
Kun je die vraag iets duidelijker formuleren?quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof ik luister bij een vraag, verschans me hier en als ik het vraagteken hoor dan zeg ik, herhaal dat nog eens en praat eens wat duidelijker.
Ook een leuk tijdverdrijfquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik op mijn witte tuinstoel kut te roepen naar de buurvrouw.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet. Denk dat je stiekem door het de deurspion aan het kijken bent dus dan zit je niet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is nu even geen actie hiernaast.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dit geloof ik niet. Denk dat je stiekem door het de deurspion aan het kijken bent dus dan zit je niet.
Jezus ben jij dat.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow...hahaha, dan is het heel apartquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen geen buurvrouw meer, dus het is tamelijk zinloos
Spruitjes naar haar gooien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan die ook over water lopen?quote:
Spruitjesquote:
Wie heeft er nou spruitjes in huisquote:
Oke, Bokito.quote:
Om te gooien en het is aardiger om met spruitjes te gooien dan met poepquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie heeft er nou spruitjes in huis
En spruitjes mét poep?quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om te gooien en het is aardiger om met spruitjes te gooien dan met poep
Ik was geīnspireerd door US, zou zoiets nooit uit mezelf zeggen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit wel maar niet fecaal overgeven.
[ afbeelding ]
Dat dan weer welquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om te gooien en het is aardiger om met spruitjes te gooien dan met poep
Ik had het alleen maar over spruitjesquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was geīnspireerd door US, zou zoiets nooit uit mezelf zeggen.
O ja oeps.. bupa het het over poepquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had het alleen maar over spruitjes
qua intensiteit moeilijk met elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
Las net een discussie op internet, wat is fijner ,seks of een knuffel...ik ben er nog niet helemaal uit..beide zijn erg fijn..🤔
Ja dat bedoel ik met dat ik er niet uit benquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:38 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
qua intensiteit moeilijk met elkaar te vergelijken.
Net als seks met en zonder verdere gevoelens wat dat betreftquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:38 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
qua intensiteit moeilijk met elkaar te vergelijken.
dat ook natuurlijk, ik ben meer gemaakt voor seks met verdere gevoelens.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Net als seks met en zonder verdere gevoelens wat dat betreft
Gevoelens van pure haat?quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:42 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dat ook natuurlijk, ik ben meer gemaakt voor seks met verdere gevoelens.
Ja, ik ben/was wel van de losse contacten, daar is natuurlijk ook wel een bepaalde klik, maar geen verliefdheid verderquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:42 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dat ook natuurlijk, ik ben meer gemaakt voor seks met verdere gevoelens.
Je kunt een hele langzame slome sekspartner hebben waarbij je aan de boodschappen of aan de groene aanslag op de tegels denkt of je komt een enorme trubbelige lompe woeste knuffelaar tegen, zit verschil in.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
Las net een discussie op internet, wat is fijner ,seks of een knuffel...ik ben er nog niet helemaal uit..beide zijn erg fijn..🤔
* noteert.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was ook van de losse contacten, maar merkte dat als je adereindhulsjes en een moment sleutel gebruikt je daar wel af bent.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt een hele langzame slome sekspartner hebben waarbij je aan de boodschappen of aan de groene aanslag op de tegels denkt of je komt een enorme trubbelige lompe woeste knuffelaar tegen, zit verschil in.
Daar kan ook wel een sterke aantrekkingskracht zijn, wel eens gehad. Maar ik rendeer beter in een relatiequote:Op donderdag 29 juli 2021 17:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ik ben/was wel van de losse contacten, daar is natuurlijk ook wel een bepaalde klik, maar geen verliefdheid verder
Hij werkt aan het Groot Woordenboek der Foquevillse Taal.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Kan ik de notities ook opvragen? Stukje GDPR.
Ik maak binnenkort samen met balletje een lijstje.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Kan ik de notities ook opvragen? Stukje GDPR.
dit is codetaal voor een kleine Thai?quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik maak binnenkort samen met balletje een lijstje.
Ik denk niet dat er een Thai uitkomt als je een Schot met een Egyptenaar kruist. Neequote:Op donderdag 29 juli 2021 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit is codetaal voor een kleine Thai?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een Thai uitkomt als je een Schot met een Egyptenaar kruist. Nee
Verrassende combiquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een Thai uitkomt als je een Schot met een Egyptenaar kruist. Nee
Heeft balletje een faraobaard?quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder de lijn geplakt jaquote:
Cleopatraquote:
Ballititi (ook wel Nefertete, Nofretete) was koningin van de 18e dynastie van Egypte en heerste als grote koninklijke vrouwe aan de zijde van Achnaton, de farao die over Egypte regeerde aan het begin van het Nieuwe Rijk, van 1352 v.Chr. tot 1338 v.Chr., tijdens de Amarna-periode. Haar naam Ballititi betekent De mooie is klaargekomen. Ballititi dankt een groot deel van haar bekendheid aan haar buste die bewaard wordt in het Neues Museum in Berlijn.quote:
Oh lolquote:
jajaquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh lolwas autocorrect zie ik nu! Moest onder de KIN zijn ! Whahaha
Uhuhquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ballititi (ook wel Nefertete, Nofretete) was koningin van de 18e dynastie van Egypte en heerste als grote koninklijke vrouwe aan de zijde van Achnaton, de farao die over Egypte regeerde aan het begin van het Nieuwe Rijk, van 1352 v.Chr. tot 1338 v.Chr., tijdens de Amarna-periode. Haar naam Ballititi betekent De mooie is klaargekomen. Ballititi dankt een groot deel van haar bekendheid aan haar buste die bewaard wordt in het Neues Museum in Berlijn.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ballititi (ook wel Nefertete, Nofretete) was koningin van de 18e dynastie van Egypte en heerste als grote koninklijke vrouwe aan de zijde van Achnaton, de farao die over Egypte regeerde aan het begin van het Nieuwe Rijk, van 1352 v.Chr. tot 1338 v.Chr., tijdens de Amarna-periode. Haar naam Ballititi betekent De mooie is klaargekomen. Ballititi dankt een groot deel van haar bekendheid aan haar buste die bewaard wordt in het Neues Museum in Berlijn.
Tuurlijk jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh lolwas autocorrect zie ik nu! Moest onder de KIN zijn ! Whahaha
Jaquote:
dat heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jaben totaal niet geīnteresseerd in vrouwen verder
Bij mij is het wel echt zo, ik kan vrouwen mooi vinden maar voel me nooit seksueel tot ze aangetrokkenquote:
ook dat heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bij mij is het wel echt zo, ik kan vrouwen mooi vinden maar voel me nooit seksueel tot ze aangetrokken
Dan ken je best aparte vrouwen 🤔quote:
ze was ineens van het betere schaarwerk ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan ken je best aparte vrouwen 🤔
Raar om daar een baard te hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:09 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
je hebt vast ooit van bikinilijn gehoord
De tuinbroek en de sigaren gaven niets weg?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze was ineens van het betere schaarwerk ¯\_(ツ)_/¯
Really?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is soms in de modequote:Op donderdag 29 juli 2021 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar om daar een baard te hebben
dat is volgens mij echt door mannen bedachtquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Iedereen vindt hier alles wel best hoorquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Really?je mag denken wat je wil maar da's dus echt niks voor mij, ik hou van mannen en seks met mannen
Lol irritante mensjes hierquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen vindt hier alles wel best hoorJe hoeft je nergens voor te verdedigen
#warmbad
Die niet..quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De tuinbroek en de sigaren gaven niets weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mannen hebben bedacht dat vrouwen lesbisch moeten zijn?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:11 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dat is volgens mij echt door mannen bedacht
Idd ja !!!quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Urban legend en leuk doenerig, maar heterovrouwrn willen gewoon een dikke pik voelen.
Stugge haren op de bovenlip en het is perfect, niets meer aan doen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:13 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
val je op kogelstoters? Dan zit je helemaal gebakken.
Geniaalquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:13 schreef Flory het volgende:
Er is een subpagina voor ksc zodat je bepaalde smilies sneller terug kunt vinden, geef gewoon even door welke je er nog bij zou willen.
/einde dienstmededeling![]()
een man die geen lul isquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Urban legend en leuk doenerig, maar heterovrouwrn willen gewoon een dikke pik voelen.
Dit is te leukquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:13 schreef Flory het volgende:
Er is een subpagina voor ksc zodat je bepaalde smilies sneller terug kunt vinden, geef gewoon even door welke je er nog bij zou willen.
Jezus, jij kent de boel hier echt wel goedquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:13 schreef Flory het volgende:
Hoe bedoel je?quote:
Of heel veel vreten of juist helemaal niets meer tot je een maat past die ze wel hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:22 schreef Ama het volgende:
Ik heb een heel leuk jurkje gezien vanmiddag maar nu moet ik elke dag terug om te kijken of mijn maat er weer is.
kan je niet vragen of ze je maat vasthouden als die weer binnen komtquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:22 schreef Ama het volgende:
Ik heb een heel leuk jurkje gezien vanmiddag maar nu moet ik elke dag terug om te kijken of mijn maat er weer is.
Na ik vind het beide een kutoptie.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of heel veel vreten of juist helemaal niets meer tot je een maat past die ze wel hebben.
Ja bedenk mij ook nu dat ik dat misschien even had moeten vragen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je niet vragen of ze je maat vasthouden als die weer binnen komt
wat voor jurkje?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:22 schreef Ama het volgende:
Even bellen, op-ge-lost.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja bedenk mij ook nu dat ik dat misschien even had moeten vragen.
mutsjequote:Op donderdag 29 juli 2021 18:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja bedenk mij ook nu dat ik dat misschien even had moeten vragen.
Heel basic maar wel perfecte basic zwarte jurkje.quote:
klinkt als iemand die een alpha mannetje is of wil zijn. Er zijn veel vormen van passie tijdens seks.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Tijdens geiligheid en seks wil een vrouw toch gewoon goed geneukt worden en dan niet zo’n half woke hipster gast die hem er net liefde lafjes inhangt en steeds vraagt “het doet toch geen pijn schat”?
zwarte jurkjes beste jurkjesquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Heel basic maar wel perfecte basic zwarte jurkje.Strak aan de bovenkant met schouderbandjes en dan vanaf de middel loopt het weer wat meer uit tot de knieën ongeveer. Perfecte zwarte jurkje voor 10.000 gelegenheden.
Zo'n 4 of 5 euro per stuk geloof ik. Dus ik koop ze in Duitsland natuurlijk per doosquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn goed he![]()
¤ 2,85 per stuk bij koffiegodinnetje![]()
Wat kosten ze daar?
Ja en vooral als het echt een perfect iets is wat je overal aan kan doen, voor een uitvaart zou het prima kunnen maar gewoon voor een feestje ook en hij is netjes maar je kan hem ook wel weer stoer combineren. Ja zoiets zoek ik al een tijdje.quote:
Koop er dan gelijk tweequote:Op donderdag 29 juli 2021 18:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en vooral als het echt een perfect iets is wat je overal aan kan doen, voor een uitvaart zou het prima kunnen maar gewoon voor een feestje ook en hij is netjes maar je kan hem ook wel weer stoer combineren. Ja zoiets zoek ik al een tijdje.
Nou omdat je hem vaak gaat dragen en hij dus snel slijt?quote:
Ja, en een 23ste is kennelijk hard nodig, maar een 24ste is dan weer onzinquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:31 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog 22 andere jurkjes in de kast hangen.
elke dag 3 verschillende jurkjes dragenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:31 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog 22 andere jurkjes in de kast hangen.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en een 23ste is kennelijk hard nodig, maar een 24ste is dan weer onzinVrouwens
![]()
Nou ik verwacht niet dat ik hem mega vaak ga dragen hoor, heb ook nog andere kleding hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou omdat je hem vaak gaat dragen en hij dus snel slijt?
Nummer 24 komt ook wel maar wel een ander jurkje.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en een 23ste is kennelijk hard nodig, maar een 24ste is dan weer onzinVrouwens
![]()
Waarom zal ik dat doen? Dan moet ik nog vaker de wasmachine aanzetten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
elke dag 3 verschillende jurkjes dragen
Heb je nog over eind van de week
Hier zelfs jij begrijpt het.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken geen enkele vrouw die twee exact dezelfde jurkjes in de kast heeft hangen.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken geen enkele vrouw die twee exact dezelfde jurkjes in de kast heeft hangen.
Ja weet niet eigenlijk. Je lijkt mij niet altijd te begrijpen.quote:
je hoeft ze niet allemaal tegelijk op te eten, dat scheelt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
Bij de ap hebben 4 dr oetker pizza's voor zes euro. Wat een stomme aanbieding.
Waarom eet je nu ineens armemensenvoedsel?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
ja geen idee. dan kan je meerdere keren per dag kijken hoe leuk ze staan?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zal ik dat doen? Dan moet ik nog vaker de wasmachine aanzetten.
wat is daar stom aanquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles colour-coded in de kast.
Negentig paar schoenen op kleur, maat en merk met halogeenverlichting erop.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles colour-coded in de kast.
Ja da's best bijzonder op zichquote:
Voor als je ineens munchies krijgt. Is toch fijn om iets in huis te hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom eet je nu ineens armemensenvoedsel?
Ohquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat bedoel je met “inmiddels”?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |